جفای بزرگ در حق پرسونل (اناث) صحی ولایت هرات
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۲    ۱۳۹۸/۷/۱۸ کد خبر: 160470 منبع: پرینت

با یکی از دوستانم که کارمند یکی از آمراکز صحی اطراف شهر هرات بود دیدار نموده و کمی درد دل کردیم.
موصوف میگفت که قبلا معاشات و امتیازات مان از طریق موسسه BDN به سرپرستی داکتر سلطانی تامین میشد که مدت قرارداد آن ختم گردید.

اخیرا بعد از پروسه داوطلبی موسسه AADA در هرات تحت ریاست داکتر فخری عهده دار امتیازات و معاشات پرسونل مراکز صحی هرات است
که داکتر موصوف بطور خودسرانه و برای نفع شخصی خویش معاشات تمام پرسونل صحی اطراف هرات را از 100 درصد به 50 درصد کاهش داده و از آن پنجاه هم ده درصد را به بهانه های مختلف قید نموده است.
متاسفانه مدت چهار ماه میشود که حتی همان 50 درصد را هم توزیع ننموده است
وقتی هم که به دفتر داکتر فخری مراجعه میکنیم با لحن و برخورد تند و غیر انسانی ما را از شعبه خود کشیده و بیرون میکند و میگوید خوش دارین باشید ندارین بروید استعفا بدین تا از اقوام خودم را با کم ترین معاش استخدام کنم و...

تا جایی که ما اطلاع داریم تنها این پلان در ولایت هرات پیاده شده و دیگر ولایات اینطور نیست.
قضاوت با خودتان وقتی خواهر قابله ما بخاطر خدمت به مردم خود در زیرکوه شیندند، ولسوالی فرسی، گلران، دره تخت، آوکل شیندند تهدید بالای امنیتی را با دل و جان پذیزفته و انجام وظیفه مینماید آن هم با معاش اندک، حتی آن را هم به بهانه های مختلف از وی دریغ میکنند.

مردم شریف هرات، والی صاحب، رییس شورای ولایتی، ریاست صحت عامه، داکتر صاحب تمنا و... جرم ما مردم هرات چی هست که همیشه اینطور مورد جفا قرار میگیریم و هیچ دادرسی نداریم.
چرا همه سکوت کرده اید تا به کی؟

محمد جواد معنوی‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صحی
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   مردم هرات بروید و دکتر فخری را دست بسته تحویل دادستانی کنید.

>>>   شورای ولایتی باید هر چه زود تر اقدام نماید چون نظارت از پروژه ها کار آنها و صلاحیت شان میباشد این هم یک پروژه است که بعد از داوطلبی یک موسسه برنده گردیده ولی این اقای فخری یا به نفع شخصی خود اینکار را میکند و یا بخاطر چاپلوسی برای رئیس دفتر در همه حالا مقامات برای اعاده حقوق این افراد قد علم نموده و جلوی خود سری های چنین انسان های خود خواه و چاپلوس را بگیرند
آرزو

>>>   دفتر ،AADA که پروژه را شروع کرده موافقه ریاست صحت عامه و آمریت PHC را گرفته و ایشان به امورات آن مداخله نمیکنند و شکایت پرسونل صحی بجایی نخواهد رسید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است