دستور غنی به راه اندازی تظاهرات اعتراضی در کابل
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۴    ۱۳۹۸/۷/۱۸ کد خبر: 160472 منبع: پرینت

مولانا
هم میهن های عزیز: پیمان که به خداوند و کتاب او بسته ام‌ به ملت افغانستان همیشه صادق میباشم و از همه جزئیات انتخاباتی شمایان را آگاه میسازم.

دستور اشرف غنی به راه اندازی تظاهرات اعتراضی در کابل!
به فرمان رییس جمهور قرار است دادگاه عالی احتمالاً به حمایت از تیم دولت ساز به صحنه بیاید!

آخرین گزارش از کشاکش های پشت پردۀ انتخاباتی حاکی است که اشرف غنی به تمام والیان دستور داده که از هر ولایت دوهزار الی شش صد نفر را به کابل اعزام کنند. هدف این است که یک اجتماع اعتراضی به حمایت از شمارش رأی غیر بایمتریک تیم دولت ساز در پایتخت به راه بیفتد.
تظاهرات کوردینه شده ظاهراً علیه تصمیم کمیسیون های انتخاباتی به راه می افتد؛ اما دراصل ایجاد نوعی عامل بازنده گی یا عقب گرداندن پروسه کنونی است که تیم دولت ساز را سخت نا امید کرده است.

هچنان غنی به دادگاه عالی نیز دستور داده تا در مورد آرای غیر بایومتریک به نفع تیم دولت ساز حکم صادر کند.
در صورت تبدیل شدن دادگاه عالی به بازوی حمایتی تیم دولت ساز، بحران چاق تر خواهد شد.
در گزارش آمده است که تیم ثبات و همگرایی به زودی در این رابطه اعلامیه ای نشر خواهد کرد که باید استقلال کمیسیون های انتخاباتی رعایت شود و نهادهای دولتی حق مداخله را نداشته باشند.

شیرزاد
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
انتخابات
تظاهرات
نظرات بینندگان:

>>>   هر قدر که هر زه گویی کنید و لاولهب بگوید تیم دولت ساز برنده است و عبدالله ایزک یک بازنده مطلق است واین مانند افتاب روشن است که بدون چند دزد ولندغر کسی همرایی عبدالله نیست

>>>   غنی باید ممنوع الخروج شود چون احتمال فرارش به لبنان وجود دارد.

>>>   تیم فاشیست قوم پرست مزدور و تابوت ساز بازنده است. مردم افغانستان دیگر به تیم قوم پرست فاشیست اعتماد ندارد بلکه متنفر است

>>>   تو که ... داکتر عبدالله بخود تجربه داری چیزی نمیگویم اما اکثریت مردم که در پهلوی ابر مرد تاریخ اقای دامتر عبدالله ایستاده و تا پای جای از برنده بودن داکتر عبدالله ایستاده هستند بابای فراری و کاسه لسان ان هر قدر دست و پا کنند دیگر نمیتوانند که با تقلب و خیز های بیجا که چاک شانرا پاره تر کند نمیتوانند که مانند سال ۲۰۱۴ - گذشت گند اقای عبدالله این خواب و خیال را از کله خود تیم تابوت ساز و بابای فراری شان ناگزیر هستند که طبق مشوره استاد سیاف که به بابای فراری داده باید برنده بودن داکتر صاحب عبدالله را تبریک بگوید و مجبور هم است که اشرف غنی به پیروز داکتر عبدالله عبدالله تندهی کند دیگر چاره ی ندارد زنده باد داکتر عبدالله با پیروزی اش باشاس رای پاک مردم .

>>>   یک چیز را در کمپیوتر بنام هوش مصنوعی یاد میکنند.
همان قسمی که یک نقاش میتواند توسط قلم و پنسل و رنگ خود.ده ها منظره و تصاویر خیالی رسم کند،به همینطور هوش مصنوعی نیز با پرداخت هوش مصنوعی خود و در آمیختن تصاویر اشخاص و افراد و در آمیختن و گد کردن.شصت و یا نشان انگشت افراد و اشخاص،هزاران و صد ها هزار تصاویر تقلبی و ساخته شده اشخاص را و همچنان نشان های انگشت ساخته شده را ،ایجاد کند.
این که کمیسیون انتخابات ادعا میکند که انتقال داده ها ،بنا بر نواقص فنی که در دستگاه های بیومتریک موجود است،خیلی آهسته و به کندی پیش میرود،کاملاً غلط است.
زیرا حجم داده های تصاویر اشخاص همراه با مشخصات شان،آنقدر زیاد نیست که انتقال آن به سرور مرکزی به آهستگی و کندی صورت بگیرد.
بلکه تیم دولت ساز مصروف ساخت تصاویر و شصت های تقلبی توسط هوش مصنوعی است که آنها را به دستگاه های بیومتریک و سرور مرکزی انتقال میدهند و در نتیجه میلیون رای تقلبی درست میکنند.
در عین زمان داده های کسانی را که به تیم های انتخاباتی دیگر نامزادان رای داده اند،از دستگاه های بیومتریک پاک میکنند و در نتیجه رای آنها بدون بیومتریک شده و حساب نمیشوند و رای آنها کم میشود.
تا چه وقت که مه شما افراد از دنیا بی خبر را از واقعیت های پشت پرده انتخابات خبر کنم؟
روز اول برایتان گفتم که شمارش آرا باید در ساحات انتخابات،بعد از ختم انتخابات صورت بگیرد و نتایج آن در حضور هیأت،در جدول درج و در دیوار ها نصب شود،تا تمام رای دهندگان خبر شود.
شما قبول نکردید،حالا بیایید و نتیجه انتخابات پر از تقلب را ببینید!
شما در قصه رای های بیومتریک شده و غیر بیومتریک شده هستید و از اصل قضیه خبر ندارید که در پشت پرده چگونه با هوش مصنوعی تقلب صورت میگیرد؟

>>>   وقتی یک کروه هکر از خارج می اورد ودستکا میخرد معلوم است
یاران ابوذر

>>>   هیچ باور کردنی نیست

>>>   در نظام های دموکراتیک رای حق مسلم یک شهروند است و هیچ شخص نمی تواند وی را ازین حق مسلم اش محروم گرداند .اینکه کتله های وسیع از مردم در روز انتخابات به مرکز های رای دهی رفتند و میخواستند رای بدهند در حین رای دهی دستگاها بای متریک غیر فعال بوده ولی ازینکه در لست رای دهی نام های شان درج بوده رای دادند .و حال اوازه ها این است که رای بدون بای متریک اعتبار ندارد گناه رای دهندگان چیست ؟
اگر دستگاه های بایو متریک خراب بوده گناه کمیسیون است نه از رای دهندگان .
اگر به این منظور همین تعداد مظاهره میکنند حق شان است باید رای شان بحیث یک شهروند حساب شود .

>>>   کسی به مجاهد واقی ایزک خطاب کرده معلوم است از خانم ومادر خود راپور گرفته است برای اینکه معلومات کافی دارد بی خیرت توبی خبر روز گم نان گدای خبر داری از اون فاشست حمایت میکنی فعلان مصروف به غارت بردن پول های این ملت است کمی از انسانیت از حقیقت صحبت کن از قومیت فاشستی بس کن

>>>   کسیکه خود در نتیجه تقلب و خیانت های انتخاباتی در راس قدرت رسیده باشد چگونه زمینه یک انتخابات شفاف و بدون تقلب و بدون خیانت را مهیا خواهد کرد؟
غنی کوچی هیچگاهی نمیخواست کمیسیون های سالم انتخاباتی را ایجاد کند و هیچ زمانی نمیخواهد انتخابات بدون تقلب و بدون خیانت عملی گردد، چون در آنصورت نه خودش خواهد بود ونه هم این مخکش های احمقش.

>>>   هلیکوپتر فرار غنی کوچی همین حالا در بام ارگ جابجا شده است۰ ولی نگذارید این عوامفریب متقلب فرار کند، باید محکمه شود و چوب در ک۰۰ خودش و مخکش هایش زده شود۰

>>>   خلاصه حرف های طرفداران تابوت ساز آنست که اگر رای ها بیومتریک هم ندارند باید حساب شوند۰ چرا، چون ممکن است شخص خودش قبلن در جریان ثبت نام بیومتریک شده باشد ولی در موقع رای دادن ماشین بیومتریک کار نداده باشد ویا معلومات یافت نشده باشد؛ یعنی که تقلب باید قبول شود و رای بدون کارگیری بیومتریک در روز انتخابات هم باید حساب شود۰
پس در آنصورت چرا این همه دستگاه های بیومتریک را خریدند و در محل های رای گیری ارسال کردند؟ پس چرا کمسیون ها و ستاد های انتخاباتی قبل از روز انتخات باهم توافق کردند که تنها رای بایومتریک شده باید مدار اعتبار باشد؟
بلی، در نظام های دموکراتیک رای حق مسلم یک شهروند است، ولی از سلامت و پاک بودن رای باید مطمئن بود و موارد که استثنایی هستند و امکان تقلب در آن هستند همه در توافق قبلی نمی گنجند و همه باید باطل شوند۰ آن موارد استثنایی نمیتوانند قاعده کلی برای تمام اصل شوند و مشروعیت به تمام رای های کاغذی بدهند۰ بناعن معیار مشروعیت و پاکی رای ها تنها مکمل بودن تمام مراحل بیومتریک رای ها است و بدون مکمل بودن تمام مراحل بیومتریک آن رای باطل است۰
خجالت بکشید بی وجدان های خائن که به هر وسیله که شده کوشش تقلب را میکنید۰

>>>   چشم تنگ دنیا دار را۰ یاقناعت پر کندیاخاک گور
غنی خان وتیمش ظرف ۱۸ سال گذشته چه در پشت پرده وچه هم هنگام به دست داشتن مستقیم قدرت انقدر گرد اوردند وجمع نمودند که اندوخته هاشان به صد ها ملیارد دالر میرسد الکوزی که همیشه مدیون کابل بانک بود با نپرداختن مالیات دولتی وتجارت مهلک سیگار های تقلبی وگرفتن امتیازات بی شمار دولت حال درلیست ملیاردر های کشور شامل گردیده وابراهیم محب وحبیب گلزار وعبیدالله سدوخیل سابق معاون کابل بانک و...هرکدام تا توانستند به کشور وملت
خیانت ورزیدند وسرمایه های بیشماری را در خارج زر اندوزی نمودند ورولا غنی نیز همه خویش وتبارش در لبنان رابه لب نان وجاه ومقام رسانید حال که بی شرمانه تقلب نموده وبا وجود همه دست بازی ها وبیکاره کاری ها انتخابات را باخته واگر رای های واقعی را حساب نماید نفر سوم شده است حال با تظاهرات وگردهم ای های نمایشی میخواهد اذهان عامه را مغشوش ساخته وجای اندک در اینده برای خود باز نموده اگر مانند عبدالله ریاست اجراءیه نصیبش هم نشود یکی دو وزارت را به نفع خود اختصاص دهد اما قضل احمدمعنوی گفت این خواب هارا باید بگور ببرند ومردانه کنار روند وشکست خودرا قبول کننداما نخواهند کرد ولجالت را تا اخیر ادامه خواهند داد چون میدانند دعوی گر خشک نمیماند
قاضی فضل الله از تاشقرغان

>>>   غنی با آن همه لاف هایش و چیغ زدن هایش نه آب های کشور را محار کرده توانست، و نه لاف های فروش جالغوزه او جائی را گرفت، و نه هم چندینبار افتتاح کردن پروژه های کهنه چون تاپی و غیره برای او چیزی آوردند. چند تا پل هوائی را هم که با تبلیغات و مصرف فوق العاده درست کرده از نظر بلندی مصارف آنقدر کمتر عملی هستند که قابلیت پایداری را ندارند و برای تجارت واقعی موثر نیستند.
ناموفق ترین سیاستمدار همین غنی کوچی بود. در عرصه خارجی هم منزوی شد و باخت، تا به سویه که صاحب اصلی خودش بیرون راندش، و با پیشبرد سیاست های فاشیستی قومی همراه با مخکش های احمقش در عرصه سیاست های داخلی هم چنان بد باخت و منفور شد که بجز چند تا هویتفروش غلام بچه و همان بوت پاک های شناخته شده کسی دیگری حتا حاضر نبود معاونیت او را قبول کند.
پای ترقیده که تازه موزه را ببیند همینگونه عمل میکند. یک کوچی متعصب و حکومتداری یک کشور متنوعی چون افغانستان فرسنگ ها باهم فاصله دارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است