حمله پولیس پاکستان به کنسولگری افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۸/۷/۲۰ کد خبر: 160489 منبع: پرینت

پولیس ایالت «خیبرپشتونخواه» پاکستان به نمایندگی سیاسی افغانستان در شهر پیشاور پاکستان حمله کرد و پرچم افغانستان را از بالای این نمایندگی پایین کشید.

سفارت افغانستان در پاکستان اعلام کرد که کنسولگری افغانستان در پیشاور در واکنش به اقدام پولیس پیشاور مبنی بر اینکه پرچم افغانستان را در منطقه‌ای که جزو دارایی‌های دولت افغانستان محسوب می‌شود به پایین کشید، تعطیل می باشد.

در این بیانیه آمده که پایین کشیدن پرچم افغانستان توسط پلیس پاکستان خلاف اصول دیپلماتیک و اصول خوب همسایگی است و کنسولگری افغانستان در پیشاور در واکنش به این اقدام بسته شده است.

«عاطف مشعل» سفیر افغانستان در اسلام‌آباد در اینباره گفت که در طی چند روز گذشته نیروهای پولیس پاکستان بدون اطلاع به سفارت افغانستان چند بار به این منطقه وارد شدند و پرچم ملی افغانستان را به پایین کشیدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کنسولگری افغانستان
پیشاور
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   میگویند چیزیکه کشت کنی درومیکنی پاکستان هم یکروز کشت کردگی خود را درو خواهد کرد حتمی است

>>>   شرم است به سفیر که میگوید چند روز پیش چنین کردند و چنان کردند اگر کمی غیرت میداشتی همان لحظه خبر میدادی و اقدام میکرد خدا بشرماند شما مزدوران که شرم وحیا و انسانیت خو اصلا ندارن حیف نام سفیر که به شما دال خوران پاکستان میگوند شرم است به شما بخدا بروین به عوض سفارت به هیرا مندوی تحویلداری کنین بهتر است.
فرهاد هنریار بشیری

>>>   شما هم پرچم پاکستانی پاین کشیده آتش بزنید

>>>   یک دعوی حقوقی بوده و سفیر باید نشان بدهد که چرا دعوی را باخته و قدم های بعدی چه است.
حال که پاکستان از تثبیت سرحد و محکم بندی آن مطمئن شد قدم به قدم اهداف و پلان های بعدی خود را پیاده میکند و در نهایت هم به همه مهاجرین پاسپورت پاکستانی میدهد تا دست افغانستان را کاملا قطع کند مگر ما هنوز هم مصروف لر و بر هستیم.

>>>   شما افغانها هرچي ميكشيد از ناداني هست وقتي به كشوري مهاجرت مي كنيد بايد به قوانين كشورها احترام بگذاريد مخنصب پرچم فقط در محل هاي ديپلماتيك مجاز هست نه تجاري يا كنسولتون تو پيشاور بي سواده كه اعتراض كرده يا هدف خاصي داشته مثل تحريك مردم خوب مردم افغانستان اكثرا فقط مهاجرت ميكنيد هميشه همه از پاكستان و ايران طلبكاريد اگه اين همه مطالبات رو از دولت خودتون داشتيد الان اين همه سال درگير جنگ نبودين

>>>   شرم است به شما وطن فروشان خائن مزدوران چرکستان به نمایندگی سیاسی کشورمان حمله کرده وبیرق میهن که نشانه غیرت هر کشوری است پایین کشیده وشما کنسولگری بسته می کنید؟! ای بی شرمان وطن فروش باید مقابله به مثل می کردید ونه اینکه مانند خر ترسویی که لت وکوب شده باشد گوشه ای نشسته و تهدید می کنید.به خدا که اگر مردم ما از همی کار پاکستان که یک کشور متجاوز به حساب می آید خون گریه کند حق دارد این نامسلمانان اگر چنین اتفاقی برای یک کشوری مانند هند وایران وترکیه افتاده بود مسئولیت آن کشور همه سازمانه ای حقوق بشر را برسر شان خراب می کردند.افسوس افسوس که دیرزمانی است که غیرت وتعصب ووطن پرستی از میان مردم افغانستان گم شده از همان زمانی که آمریکای جهانخوار بی هیچ درگیری کشورمان را گرفت ومردمان ما را تحقیر کرد.براستی آیندگان ونوه های ما در باره این همه بی غیرتی ما چه قضاوت می کنند؟آیا رییس جمهور اوغانی امشب خواهد توانست آرام بخوابد؟شرم باد برشما شرم باد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است