پول، ناکامی را برای تیم دولت ساز رقم زد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۳    ۱۳۹۸/۷/۲۰ کد خبر: 160491 منبع: پرینت

آهسته، آهسته اردوگاهی اصلی و مهره های درشت تیم دولت ساز شکست در انتخابات ریاست جمهوری را می پذیرند و امید کامیابی به آرای تقلبی در نتیجه جنبش وسیع ضد تقلب در عرصه های ملی و بین المللی با گذشت هر روز کمرنگتر می شود، فعلأ ادعای پیروزی را در اردوگاهی تیم دولت ساز، فقط مرتضوی و پادوهای دست دومی و دست سومی که درک از حقیقت و اعتراف به شکست برای آنها مشکل است به دوش می کشند که بیشتر در انظار جامعه به تمسخر مواجیه می شوند، حتی امید به راه های فراقانونی از قبیل رفتن به دوری دوم، توسل به مداخله دادگاه عالی جهت پذیرش آرای تقلبی و بالاخره کشانیدن مردم به تظاهرات خیابانی در پشتبانی از تقلب دل بسته اند.

گرچه تیم دولت ساز معلوم بود که پایه های مردمی ندارند اما با آنهم با خرید چهار کلاه ها و گذاشتن پول فراوان در اختیار آنها زمینه شکست خود را تسریع بخشیدند افراد فاسد و چالاک در قالب رهبران شکست خورده احزاب لاشخور، وکلای پارلمان، وکلای شورای های ولایتی، قوماندان های محلی، متنفذین محل، ملا ها، رهبری زنان، رهبری جوانان، رهبری انواع و اقسام جامعه مدنی هر کدام به اندازه چالاکی خود پول از مقامات تیم دولت ساز اخذ کردند و در مقابل وعده های دروغین سپردند و تمام این پول ها را به جیب زدند ، مردم واضح بود که از توزیع پول باخبر شدند و این امر موجب آن گردید که مردم به حرف چهار کلاه ها گوش ندهند و به تیم های رقیب رأی بدهند.

اکنون رهبری تیم دولت ساز که از مصارف گزاف پولی نتیجه نگرفته اند به جان یکدیگر افتاده و به طعنه زنی علیه یکدیگر مصروف اند، اشتباهی عمده تیم دولت ساز در این بود که چهار کلاه ها را چوپان و مردم را رمه فکر می‌کردند بیخبر از اینکه دیگر مردم افغانستان نقش رمه را در مقابل چوپان بازی نمی کنند روی همین علت بود که پول به جای کامیابی ، ناکامی را برای تیم دولت ساز رقم زد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت ساز
پول
نظرات بینندگان:

>>>   هم پول رفت و هم قدرت
غنی کم کمک به طرف دیوانه شدن روان است.

>>>   حسن جان پيش داوري ممنوع !

>>>   برای ملت رنجدیده افغانستان شکست فاشسیت ها برای عمومی مردم افغانستان تبریک باشد
وعده خدا حق است عمر ظالم چندان دوامی ندارد
وعده خدا حق است

>>>   غنی راه و عقل خود را گم کرده .یک مرد پیر استی پول هم زیاد گرد آورده ای
خدمتی هم نتوانستی و نمیتوانی . لاف میزنی که دانشمند چه و چه استی
قدرت و پول را آتش جان خود میسازی. برو خلوت اختیار کن و اگر میتوانی
کتاب ها بنویس و از ذخایر و اندوخته های علمی خود ( اگر داری ) یاد گار بگذار و اگر اعتقادی داری توبه کن .
حبیب الرحمن سروش

>>>   اشرف غنی فاشسیت باید دست به دامان گوله ساله سامری هم زدند این بار کار نکرد
فاشسیت ها عمرشان تمام شده
وعده خداحق است ظالم عمر ندارد

>>>   میگن دروغ گو حافظه ندارد هرچه شایعه پراگنی میکنین دروغ و تهمت میزنین جایی ره نمیگیره مردم تماما درک کرده اند که اصل موضوع از چه قرار است میگن پهلوان که خوید میگوید نیکر من تنگ بود

>>>   مولانا بزرگوار فرموده است که :
تیغ حق از تیغ آهن تیز تر
بل زصد لشکر ظفر انگیزتر
حقیقتآ که حالا مردم ما کم وبیش هوشیار شده و دانش سیاسی شان بلند رفته است وبین بد وبدترین میتوانند که تشخیص بدهند ، گرچه عبدالله هم کدام کاری که نفعش به عوام برسد تا هنوز انجام نداده ولی با آنهم از این مغز متعفن فاشیزم و غلام بچه درباری و چای دار باشی ارگ کرده بهتر است.
کوه کن

>>>   در ولایت هرات اگر رای واقعی را شمارش کنند تیم دولت ساز شکست فاحشی خورده است، چون کسانیکه از طرف رهبران تیم دولت ساز پول یا قول رسیدن به چوکی ها را گرفته بودند از جمله کسانی هستند که دیگر کسی بالای شان اعتماد ندارد و بخاطر حضور همین ها مردم به تیم دولت ساز رای ندادند، با اینکه از امکانات دولتی برای کمپاین استفاده می کردند و همین کار شان نیز باعث شکست شان شد. بلی تعدادی خود را نماینده اصناف و اقوام مختلف ساکن هرات معرفی کردند و در حقیقت آنها رانده شده های اصناف و اقوام مختلف بودند.

>>>   تیم تابوت ساز چند مشکل اساسی دارد ۱غنی دیوانه نه شایستگی ریاست جمهوری دارد و نه توان اداره کشور را دارد و نه برنامه واقعی و عملی برای پیشرفت.
۲ اطراف غنی کوچی را هم دزدان ، قاتلان مردم، فاشیست های قومی و مافیا گرفته اند. این دزدان اطراف غنی متقلب اگر در حکومت نباشد و نیروی نظامی در اطراف آنها نباشد مردم غریب و بی چاره چوب را در مقعد آنان میزنند. وخونهای به ناحق ریخته جوانان را از آنها پرسان می کند.

>>>   اینبار مردم بسیار کار نیک را در انتخابات ریاست جمهوری انجام دادند اکثر مردم از تیم دولت ساز پول گرفتند بعنوان رای شان به غنی اما بر خلاف رای شانرا به نفر دلخواه خود شان در صندوق ریختند من از یکی از چنین اشخاص پرسیدم که چرا وعده خلافی کردی برایم گفتند با وعده خلاف ها باید وعده خلافی کردن چون خود انها پیشتاز اینکار هستند و پولی که برای ما دادند پول خود ما بود که از خزانه ملت کشیده بودند پول از خود غنی نبود پول خود ما بخود ما رسید بر خورد ما با منافقین چنین بر خورد خوب شد تا بدانند که منافقت و وعده خلافی های شان بخود شان بر گشت کرد و ضرر خود شان گردید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است