جنرال کرد: امریکا ما را فروخت و رها کرد تا بمیریم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۹    ۱۳۹۸/۷/۲۱ کد خبر: 160499 منبع: پرینت

کردها بر این باورند که واشنگتن آنها را "فروخته" و "آنها را رها کرده است تا بمیرند." آنها می گویند که اگر واشنگتن نتواند عملیات ترکیه را در منطقه ما متوقف سازد، با بشار اسد و روسیه توافق خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مظلوم عبدی، جنرال و فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه، در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان، امریکا را تهدید می کند که اگر این کشور، جلوی عملیات ترکیه نگیرد، از مقامات روسیه و سوریه در خواست کمک خواهند کرد.

او افزود: امریکا نمی خواهد از مردم محافظت کند،همچنان نمی خواهد نیرویی دیگری برای محافظت از ما بیاید، امریکا ما را فروخته است، این یک کار غیر اخلاقی است.

او در این مصاحبه افزود که امریکا یا عملیات ترکیه را متوقف سازد یا به کردها اجازه دهد که با دولت سوریه و روسیه به توافق برسند، اجازه خواهیم داد به نیروهای نظامی روسیه، که منطقه‌ای با هواپیماهای بدون سرنشین در شمال-شرقی سوریه تاسیس کنند. حداقل این کار مانع حملات ترکیه در قلمرور سوریه می شود.

او به نماینده امریکا گفت: من باید بدانم، که آیا شما می توانید از مردم ما محافظت کنید، جلو این بمب‌ها را بگیرید یا نه؟ باید بدانم، اگر این گونه نباشد، باید با دولت روسیه و سوریه معامله کنم، هواپیماهای آنان را برای حفاظت از این منطقه دعوت کنم.

این در حالی که وزیر خارجه امریکا، روز گذشته گفت که امریکا متحدین خود را ترک نخواهد کرد، اما ارتش ما در جنگ مداخله نمی کند، سربازان ما در مناطق دیگر سوریه در کنار متحدین ما باقی می مانند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کردها
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   چي خبر جالب

>>>   دولت داعش پرور ترکیه بعد از گرفتن اجازه ی رییس جمهور امریکا بداخل سوریه نیرو های عظیمی بمقصد قلع و قمع کرد ها فرستاده است. آنان در اولین روز صد نفر کرد را به خاک و خون کشیدند. این کشتار ادامه دارد. آنان کرد های اسیر شده را محاکمه ی صحرایی میکنند. امریکاییها و بویژه سربازان امریکا در سوریه میگویند که ما در حق کرد ها خیانت کرده ایم. تازگیها ترمپ متوجه اشتباهش شده و ترکیه را تهدید به اعمال تحریم اقتصادی کرده است. مگر متاسفانه این تهدید نا وقت خواهد بود. چون ترک ها بشدت تمام جوانان کرد را بقتل میرسانند. جوانان کردی که پدر داعش را در آورده بودند. جوانان کردی که برای اعاده ی حقوق شان میرزمیدند.
امیدوارم بمن گوشزد نکنید که ما را چی به کرد ها و ما در مملکت خویش صد ها مشکل اینچنینی با طالب ها داریم. پاسخ پیش از موقع من اینست که جنایت جنایت است. مهم نیست که در کجا رخ میدهد.
سید احمد بانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است