از تشکیل جلسه اضطراری نیمه شب وکلا ترسیدم
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۴    ۱۳۹۸/۷/۲۱ کد خبر: 160515 منبع: پرینت

وقتی شنیدم تعدادی از وکلا در نیمه شب (۱۱ بجه شب) ۱۱ اکتوبر ۲۰۱۹ جمع شده و تشکیل جلسه داده اند، خیلی ترسیدم و فکر کردم که در مورد لشکرکشی عمومی علیه دشمنان سوگند خورده مردم و وطن ما تصمیم میگیرند، ولی دیدم که این مفت خوران بخاطر دفاع از موتر های شیشه سیاه با داشتن یک نمبر پلیت برای چندین واسطه نقلیه، حمل غیرقانونی سلاح های در دست داشته خود و بادیگاردهای مفت خور و چکر بزن با سلاح های سبک وسنگین شان، سرپرست وزارت داخله را احضار کرده و او و معین ارشد امنیتی این وزارت را بخاطر تطبیق قانون و جلوگیری از گشت و گذار نیروی های مسلح غیر مسوول اخطار داده تا سطح سبکدوشی تهدید کرده اند.

خیلی متعجب شدم. آیا این کشور به جز از زور گویان و چپاولگران مردم دیگری هم دارد تا در فضای امن و عاری از هر گونه تشنج و زور گویی زندگی کنند یاخیر؟ آخر تا چه وقت و چه زمانی عقب این موتر های شیشه سیاه و تفنگ بدستان ظالم و بیتل های بی سرو پا خود را پنهان میکنید؟ باید بدانید که مردم دیگر پوست شما را در چرم گری می شناسند و از این اعمال نا جایز و قانون شکنی هایتان به سطوح آمده و هرگاه توان آنرا داشته باشند هرگز دیگر برایتان اجازه اینگونه اعمال را نخواهند داد. در کجای دنیا و کدام قانون این حکم وجود دارد که چندین واسطه نقلیه متفاوت با عین نمبر پلیت ثبت و راجستر باشد؟؟ آخر ریاست ترافیک در کدام خواب است؟

از مسوولین بلند پایه حکومت آرزو دارم تا از نیروهای پولیس ملی ما - این حامیان نظم و امنیت و رزمنده گان تطبیق قانون با قاطعیت دفاع کنند‌.
دو نکته قابل توجه!
از مسوولین محترم وزارت امور داخله تقاضا دارم تا برای سربازان خویش در پوسته های امنیتی شهر و سرتاسر افغانستان بیاموزند تا موقع تطبیق قانون و تلاشی موتر ها بخاطر دفاع از امنیت شهروندان، از استعمال الفاظ رکیک و توهین آمیز و برخورد غیر قانونی با سلاح های دست داشته شان، جدآ جلوگیری کنند تا مردم اذیت نشوند.

دوم بخاطر حفاظت از محیط زیست بخصوص در شهر کابل و سایر نقاط کشور آرزو مندم تا مسوولان وزارت امور داخله هنگام پاک کردن شیشه های سیاه موتر های زورگویان و قانون گریزان یک خریطه مخصوص بدسترس سربازان خود قرارداده و فلم های سیاه پلاستیکی را در آن خریطه ها جمع کرده و جهت نابود سازی آنرا به اداره محیط زیست شهر کابل تسلیم نموده، از آلوده ساختن بیشتر محیط زیست شهر ما جلوگیری کنند. امیدوارم تا ادارات مربوط به حفاظت محیط زیست با پولیس فداکار ما همکاری همه جانبه نمایند.

با درود و احترامات فراوان. ن. شمال


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جلسه اضطراری
وکلا
نظرات بینندگان:

>>>   پلیس باید بهترین نحوه برخورد با شیعیان را به کار گیرد.

پلیس نباید احساس برتری نسبت به مردم داشته باشد.
مردم ما اگر شاه است اگر گدا دچار استرس و فشار روحی است.همه ملت مریض است.و پلیس باید بیاموزد که با مریض ها چگونه برخورد کند.
وقتی کسی مریض است گپ خوب هم سرش بد میخورد و اینجا است که پلیس باید آموزش مخصوص ببیند.

وقتی پلیس موظف شده که شیشه های سیاه را پاک کند این کار را باید با سلام و علیک و با خوشرویی و صحبت خودمانی آغاز کند و اگر طرف مقاومت کرد با خنده برایش بگویند که منتظر باشید تا آمر مسوول بیاید و اصلن داشتن ماشین دار خودش جنگ بر انگیز است.
آنکه موتر را توقف میدهد بهتر است که خلع سلاح باشد و امنیتی ها با سلاح دورتر ناظر صحنه باشند و مهم تر از همه اینکه تمام این مراحل باید ثبت ویدیو شود تا بعدن هم برای آموزش و هم برای احتمالن محکمه مستند سازی صورت بگیرد.
به هر حال پولی باید خالی از استرس و احساس بر تر بودن باشد.

>>>   از خداوند ميخواهم كه وكلاء ، وزرا و تمام رهبران دزد هر روز و هر ثانيه درد و رنج و حقارت مردم عوام را ببينند، و شكم هاي شان گرسنه و فاميل شان بيخانه بيمار در كنج شفاخانه شوند تا اگر شود وجدان شان بيدار شده در فكر عوام الناس شوند، و اين را بايد بدانند كه وكيل خدمتگار ملت است ، تكبر و خود نمائي صفت انسان نيست.

>>>   آرزوی آقان ن در این کشور بی صاحب هرگز تحقق نخواهد یافت.

>>>   کار وکلا همیشه نیمه شبی است .
موفقیت شان به پارلمان از برکت فعالیت نیمه شبی است که در نیمه شبی در ارگ رفتند ودادند برای اراکین ارگ وکامیاب شدند در پارلمان .
حق گو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است