كارِ شبانه وكيلان و شب كارى پارلمان!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۲    ۱۳۹۸/۷/۲۲ کد خبر: 160529 منبع: پرینت

به اين كارى ندارم كه وكلاى پارلمان مقصر بودند يا مؤظفين وزارت داخله.
اما اين نكته برايم جالب است كه دعواى اين دو باعث شد، پارلمان جلسه اضطرارى شبانه برگزار نمايد. وزير داخله را احضار نمايد. تا گويا دليل برخورد نامناسب پوليس را با اين دو موجود دوپا بررسى نمايد.

- صدها حادثه خونين بوقوع پيوست و هزاران انسان بيگناه به خاك و خون غلطيدند.
- بارها كشور هاى همسايه به حريم وطن ما تجاوز نمودند و راكت پراگنى كردند.
- عرصه هاى مختلف حيات اجتماعى ما نياز به تصويب قانون دارد.

اما همه اينها بخاطر تكميل نبودن نصاب و عدم حضور وكلايى كه يا در رخصتى داخلى بسر مى برند يا در سفر خارجى اند يا مصروف كمپاين انتخاباتى اند يا به رقاصه پاكستانى تجاوز نموده اند يا موارد ديگرى از مشغوليت هاى روزمره و معمول وكيلان جامه عملى بخود نمى پوشد. و بخاطر رسيده گى به اين موارد، حتىٰ جلسه ى در روز هم داير نميشود.

اما به خاطر رسيده گى به قضيه يك زن معمولى كه بنابر تعلقات قبيلوى از آرايشگرى خارجى به وكالت داخلى رسيده و صاحبِ مصئونيت قومى شده، پارلمان سريعاً جلسه اضطرارى شبانه تشكيل مى دهد.

شايد من اشتباه ميكنم و اين جزء لايحه و وظايف داخلى پارلمان است كه امور روزانه را در روز و سيه كارى هاى شبانه را در شب بررسى نمايند؟

محمد عارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وکلا
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   بیایید کمی مثبت فکر کنیم.
شری بر خیزد که خیر مردم در آن باشد.

حال معلوم شد که جلسات پارلمان اگر از طرف شب دایر شود هم نصاب آن تکمیل میشود و هم از نظر امنیتی مشکلاتش کمتر است و هم جلو ازدحام ترافیک و راه بندان گرفته میشود و مهم تر از همه وکیل صاحبان هم میتوانند از طرف روز به کار و بار تجارت و پا درمیانی های بین موکلین و مسئولین برسند و اگر احتمالن کدام وکیل صاحب محترم خسته باشد خواب شبانه در پارلمان کیف دیگری دارد.

جلسات شبانه بهتر است از پارتی های شبانه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است