به «روسپیان سیاسی» قرص ضد حاملگی بدهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۳    ۱۳۹۸/۷/۲۴ کد خبر: 160564 منبع: پرینت

سرمایه های امریکایی داده شده و رشد بدون زمانی عاقبت اش جز تباهی چیز دیگری بوده نمیتواند. حتما این حکایت ملا را شنیده باشید:
گویند روزی ملا نصرالدین «زیرک اندیش» خرش را با مشکلات زیادی به بام خانه خود بالا کرد، بعد از مدتی خواست که خر خود را دوباره از بام پایین آورد، ولی خر ملا شروع کرد به خیز و جست زدن نمیخواست پایین آید. ملا دید که دیگر چاره ای ندارد و خودش پایین آمد و خر را در بام به حال خودش گذاشت تا به خیز و جست خود ادامه بدهد. دیری نگذشت که بام خانه فرو ریخت و خر به زمین خورد و مرد.

ملایی زرنگ و نکته دان در یادداشت خویش نوشت: "هر خر جاهل را که به مقام بالا ببری عاقبت خانه را ویران خواهد نمود."
بلی این دجالان به این مرض گرفتار شده اند. بهتر است برای این روسپی های سیاسی دیگر مجال ندهید که پیشوایی شما گردند. بیایید تنها و تنها خواهش این مرد بزرگوار و افتخار سرزمین ما «واصف باختری» را بجا کنیم که می فرمایند:
(ننگ برمن باد!
نفرین برمن باد!
اگر از شما چیزی بخواهم، تنها خواهشی که دارم این است که به «روسپیان سیاسی» نیز قرص ضد حاملگی بدهید، تا نسل بی شرفان افزونی نیابد). فقط همین.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روسپیان سیاسی
قرص ضد حاملگی
نظرات بینندگان:

>>>   صفوی صاحب از سال 1371 تاحال که مردم می بینند وطنداران پنشیری شما هستند که هر روز رنگ بدل میکنند فقط پله ترازو را می بینند وشب هادرخواب هم تقسیم چوکی ها را می بینند ، وقتی صاحب چوکی شدند فقط به فکر استفاده جوئی هستند...

>>>   این روسپیان سیاسی دو نوع هستند،یکی شرقی و دیگری غربی.
غربی ها متمدن هستند و تعداد اولاد کم به دنیا می آورند.
حالا روسپیان شرقی نیز با تقلید از روسپیان غربی و نشان دادن خود که ما نیز متمدن شده ایم،به تعداد اولاد کم قناعت میکنند.
اما باقی میماند مردم غریب و بیچاره افغانستان که روزانه کار با مشقت در بیرون خانه دارند و شبانه نیز کار با مشقت در خانه در زیر لیاف .
الحمد لله مسلمان هستند و در کار های خدا غرض ندارند و خدا خودش اولاد میدهد و خودش روزی رسان است. وزن اش را زمین میبردارد و روزی اش را خدا میدهد.
در حالی که خدا درین معامله رناشوهری شما هیچ غرض ندارد و کار شیطان است که شب در زیر لیاف شما را به این کار وا میدارد.
این ... لعنتی روزانه در سر شانه های شما سوار است و شبانه در سر ....شما و شما را وادار به این کار میکند.
اما .... نه تنها خاصیت سوار شدن دارد،بلکه خاصیت درآمدن نیز دارد.
میبخشید،جمله اًخر بخاطر در نظر گرفتن عدالت و مساوات و برابری حقوق مرد و زن بود.

>>>   این قرص قبلا به ریس ارگ خورانده شده اما اثرات ان کمتر بوده زایش اش کمتر بوده اما زاد و ولد داشته است که میتوان بطور مثال از اقبل صافی وکیل در پارالمان یاد کرد دختر خانمی که میخواست از انداختن رای تقلبی ان بنفع تیم دولت ساز جلوگیری کند با ان دختر خانم درگیر شده بود و انرا به کمک محافظانش لت و کوب کرده است رای های تقلبی اشرا در صندوق های رای جابجا کرده است این یک نمونه کوچک ان است که یاد اوری گردید در ولایت پکتیا و خوست و لهوگر در جایش و حتا شهر کابل جا های دیگر که بوی گنده گی فساد همکاران تیم تابوت ساز(دولت ساز)را بگذارید .

>>>   عطا جان
از من به آقای باختری و از آن طریق به صاحب ای سخن برسانید که:
روسپیان سیاسی سال ها است که حامله اند هرچند فراموش کرده اند که شریک این باروری کی بوده .
به هر حال بعضی ها چند گانگی به دنیا آورده اند و بعضی دیگرش سرگردان یک محل برای زایش و پردازش

>>>   بسیار به جا فرمودی باید این قرص اولتر به عبدالله و محقق و دار ودسته اش داده شود که دوگانگی نزاید

>>>   بجز دوره بی ثبات ۳یا۴ ساله حکومت طالبان، بیشتر ۲۵ سال، همین اکثریت قاطع بنام جهادگران ، رهبران ، نماینده گان ، شریکان و ... نیز خانه جنگی ، نفاق افکنی ، ثروت اندوزی و خلاصه دزدی کردند و حالا هم به هر چیزی ،از طالب گرفته تا تکرار خانه جنگی و نفاق ... و غیره، متوصل هستند و مردم بیسواد و ضعیف ما را معامله میکنند. پس تا کی ما حساسیت جغرافیایی و مشکلات موجود را درک نکنیم و گپهای وارداتی پشتون/غیرپشتون ، امریکا/منطقه ، دولت مرموز ، فدرالی/مرکزی و دیگر گپهای مشکل آفرین و حداقل تکراری شما را تبلیغ نماییم؟
آمریکا در ماههای اخیر چین منحیث قدرت اقتصادی حاکم را خپ و همراه کرده و روسیه را دودل ساخته، ما مردم رو به هلاکت افغانستان کی باشیم که بجای قدردانی از هدیه آزادی بیان و جمهوریت نسبی، به گپ منزوی شده های اقتصاد جهانی و سایر دیکتاتورهای منطقوی، احساساتی شویم و نظام نسبی داخلی خود را بر سر خود ویران تر کنیم؟
خانزادی کیلانی

>>>   عطا صفوی به جای تعبیر ملا می توانید واژه حکیم، خردمند، هوشیار و کلمه ای که در داستان شما به یک صنف اهانت نباشد. ملا خر را به پشت بام برد و ... .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است