چگونه ولسمشر برمرگ تان می خندد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۲    ۱۳۹۸/۷/۲۷ کد خبر: 160593 منبع: پرینت

دیروز جنایت بزرگ در ننگرهار رخ داد. دیروز خانه خداوند را در ننگرهار انفجار دادند. دیروز بیش از صد تن از بیگناه ترین مخلوق خداوند را تروریستان غنی احمدزی به خاک و خون کشیدند!

دیروز مردم در کنار ولسمشر گرد آمده بودند تا شهادت یکی از قهرمانان افغانستان یعنی جنرال رازق را سوگواری نمایند!
اما دیروز عشق خوشی، شور خنده و هیجان سرور و شادی ولسمشر را به رقص آورده بود!

غنی هردو حادثه مرگبار را با خنده های قهه قهه کوبیدن مشت‌های راحت بخش برپشت عبدالله جشن گرفت. عبدالله عبدالله نیز از او کمی نکرد او را در این جشن شادی همراهی کرد!
این صحنه مسخره تعجب برادر جنرال رازق را برانگیخت او تصور کرد که در برابر چشمان خود بازی دو میمون را تماشا می‌کند!
او بیاد آورد که برادرش جنرال رازق گفته بود که اشرف غنی برنامه قتل او را طرح نموده است. شاید تادین خان برادر جنرال رازق با نمایش خنده های ولسمشر به همین درک رسیده بود که غنی قاتل اصلی برادرش است. این غنی است که شور درونی او را از خود بیخود ساخته و بی محابا او را به رقص در آورده است!

این است سرنوشت ملت بی‌دفاع که هر روز زیر سایه حکومت غنی و عبدالله گوسفند وار ذبح می‌گردند!

توریالی خاوری


چگونه ولسمشر برمرگ تان می خندد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ولسمشر
رزاق
نظرات بینندگان:

>>>   تادین خان هم متوجه شده که این دو ع و غ درمجلس یادبود شهادت خنده میکنند

>>>   سید محمد خیر خواه
گویا عالی جنابان به فاتحه خوانی وغم شریکی وتعزیه تشریف آورده بودند ؟

>>>   همان اوغان و همان بابا ها و نيكه هاي وطنفروش و غلام

>>>   هردوشان خاین هستند مردم بی غیرت اند باید مظاهر ه کنند که هر چه زودتر نتایج اعلان شود زیرا به خدا از دولت دو سره خسته شده ایم

>>>   Safi Mohmmadshah
. افغان ها با زشت ترین سرنوشت
. در تاریخ وجود خود ، مواجه شده اند.
افغان ها بلوسیله تعدادی از هموطنان خود شان در تبانی با اجنبی ها ، زندگی زلت باری را که در تاریخ شان مانند و مثل ندارد ، گرفتار گردیده اند.
اگر قرار باشد که حیات افغانی بدین منوال که سپری می گردد ، پنج الی یک دهه دیگر ندارم داشته باشد ، روزی خواهد رسید که از لحاظ فرهنگی ، کلتوری مسخ خواهیم شد و از لحاظ سیاسی ، جز مزدور کسی دیگر نخواهیم بود و از لحاظ اقتصادی با غرور مرده ، دست طلب ما ، دایمی خواهد بود.

>>>   بچه اشرف غنی خو نبود که از کشتن اش غمگین باشد جنرال عبدالرازق کسی که ازادی خواه طرفدار مردم و کشورش بود و سرخت با ترورستان دشمنان خاک و کشور و مردم مبارزه پیگیر میکردو پاکستان را اجازه نمیداد که سیم خار دار انهم چندین کلیومتر از نقطه صفری بداخل خاک کشور ما دیوار کند بشهادت رساندن جنرال رازق شهید باعث خوشی غنی و پاکستان و ترورستان گردید حال باید غنی خنده کند و که سالگرد شهادت جنرال رازق است شهادت رازق برایش یک پیروزی است نه مایه تاثر و غمش تا زمانی که جنرال رازق حیات داشت غنی از ترس ان به قندهار رفته نمیتوانست غنی انسان وطن خواه شجاع و دلاور را سخت دشمن است با چاپلوسان چون سلطانزوی اختطاف چی طیاره مسافر بری اریانا و تسلیمی ان به ای اس ای و رحیمی کمیشنکار و فضلی فحشا کار قیومی معامله گر حرام خور گلاب منگل زمینه ساز و دادن یک منطقه بزرگ به ترورستان طالبان در ولایت بغلان بنام دهنه غوری که انرا حال بنام دند غوری یاد میکنند وسایر دزدان وخاینین متقلبکاران چون یوسف نورستانی ریس کمیسون انتخابات ۱۳۹۳ ودار و دسته خاین ان وعمرداوودزی چاپلوس پولپرست خاین به ملت و کشور وغیر اشخاص دیگری که ذکر نام شان وقت گیر و کنجایش نام شان از حوصله این سایت پربننده ممکن نیست با چنین اشخاص خیلی دوست و رفیق است

>>>   این عکس اشرفک بی محابا مرا بیاد بودنه باز هایی سرچوک انداخت. و من به این حیرانم که این همه سروکله چگونه حاضرند با چنین احمقی در یک اتاق بنشینند.
درطول مسافرت ها و تجارب شخصی دو کشور را برای آموزش بهترعرف و رسوم دیپلوماتیک مناسب پیدا کرده ام اول فرانسه و دوم روسیه. واگر باز این لوده بر سر شانه هایی ملت سوار شد پیشنهاد من اینست که او را حداقل برای یکماه بخاطر آموزش این رسوم روان کنند.
آزاده

>>>   بخندید ای جناوران روزی خواهد رسید که دیگران هم به جنازه های شما رقص شادی خواهد کرد ،شما نه شرم دارید و نه غیرت ،ایمان تان را دست داده اید ملت را برباد. وتباه کردید و. به دارودسته دزدان تان همه چیز را به یغما بردید ،شما ها انسانها بسیار بی شرم بی حیا و. خایین هستید ای کاش ملت بیدار میداشتیم و. ملت مسلمان و. اگاه میداشتیم که ف یب شما کثافت ها نمیخورد چون شما همه اقوام افغانستان را به اسارت گرفته اید
عبدالله ریحان

>>>   Bawar Bamik
خنده‌های قهقهه‌ و بی‌اختیار غنی با عبدالله، دست‌زدن آقای غنی بر شانه‌ی آقای عبدالله در محفل سوگواری و سال‌یاد درگذشت جنرال رازق؛ نگاه‌های خیره‌کننده‌ی تادین خان فرمانده‌ امنیه‌ی کندهار و برادر جنرال رازق به سوی آقای غنی، گوشه‌ی نگاه انتباهی و رمزآلود سیاف به ایشان و توجه و بهت بزرگان کندهاری در پیوند به خنده‌ی بلند آنان، همه و همه حکایت‌های عجیب و چند بُعدیی دارند. یک آدم متفکر و بهوش هرگز در محفل ترحیم و سوگواری چنین بی‌اختیار نمی‌خندد مگر که از روان سالم برخوردار نباشد. چنین خنده‌های بلند، بی‌اختیار و مستانه در محفل یادبود، گذشته از بی‌اختیاری و مشکلات روانی، پس‌منظرهای دیگری نیز دارد.
باید حیران و دل‌نگران بازی‌های سیاسی و نتیجه‌ی انتخابات بود.

>>>   Bari Zia
اين تصوير عمق فاجعه را در افغانستان نشان مى دهد.
در هيچ گوشه دنيا ديده نشده است كه مسلمانان در مراسم ياد بود و سوگوارى شهداى خود فكاهى گفته باشند، چه جايى كه رئيس جمهور و رئيس اجرائيه آن.
شما به اين تصوير نگاه كنيد!
در يك طرف قهقه هاى احمقانه رهبران و در طرف ديگر آن نگاه اندوهگينانه آن ماتمدار.
شرمتان باد آنهاى كه از اين دو بابا و رهبر ساخته ايد!

>>>   برادرجنرال رازق انتقام خواهدگرفت

>>>   اشرف غنی از این جهت قهقه می خندد که هم جنرال رازق را کشته است و هم برای او مراسم می گیرد و برادر جنرال رازق را هم در کنار خود نشانده و در دلش می گوید که عجیب احمقهایی هستند اینان که هر کاری در حق شان می کنیم باز هم از ما تحویل می گیرند. این رفتار اشرف غنی نسبت با سایرین هم انجام شده و می شود. مثلا مردم هزاره را از یک سو می کوبد و آنان را به بهانه های مختلف از حق زندگی شان محروم نموده و انگهی همین مردم بدبخت از او تعریف و تمجید می کنند. حق همین مردم است که همچو یک رئیس جمهور خائن، دلقک و مزدور داشته باشند. الناس علی دین ملوکهم یعنی همین.

>>>   بابا غنی یک کم خورده بود او فکر می کرد با روسپی های نو در ارگ است اما غافل ازینکه در فاتحه خوانی ماتمدار است
به راستی بابا باید بخندد بخاطری که در روز سالگرد دشمن درونی خودش خوش لم داده بلی باید بخندد
این است سیاست بابایی
این است دنیای دون که انسان ها را چگونه پست فطرت میکند

>>>   بابا باید بخندد
نوکر قریه دار باش و سوارکار دیگران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است