فراری‌بابا و حُقه‌ی کشاندن انتخابات به دور دوم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۸    ۱۳۹۸/۷/۲۹ کد خبر: 160629 منبع: پرینت

قصه از این قرار است که از دور اول دست شسته‌اند. با آن‌که کارخانه‌های تولیدی رای راه‌اندازی کرد، با آن‌که فهرست رای دهندگان را مهندسی کردند تا مردم مجال رای دادن نیابند، با آن‌که فیصله در مورد حوزه‌های باز و بسته بیش‌تر سیاسی بود تا امنیتی، با آن‌که از 2014 تا هنوز آگاهانه تلاش کردند که روند انتخابات را در افکار عمومی اعتبار زدایی کنند، با آن‌که از طالب، از قطع برق و قطع تلیفون در ولایت‌های مشخص به عنوان حربه و حُقه کار گرفتند، با آن‌که در سه سال گذشته برای خالی کردن عقبه سیاسی_مردمی حریفِ خود از هیچ تلاش و هیچ امکانی دریغ نکردند؛ باز هم در ختم روز تفاوت چنان است که در قلمرو حاکمیت نامشروع بابا، این چند روز سکوت سنگین و معنادار حاکم است.

سنگینی این سکوت چنان است که نمودار سیاسی‌اش را در سراسیمه‌گی امرالله صالح می‌شود خواند و عینیت‌ش را در ترقیدن بغض گلو در حنجره‌ی مسلمیار.

پس از آن‌که پمپیو از پشت گوشی تلیفون خط و نشان کشیده و دستورهای لازم را ابلاااااااغ کرده است، فراری‌بابا روزگار مناسب ندارد. برای همین در ظاهر از طریق عمر داوودزی، امرالله صالح و [صفحات مستعار و اسپانسر شده‌گی]، شایعه و دروغ‌های مرتضوی‌مابانه نشر می‌کنند، اما در پشت پرده تمام توان سیاسی و تخنیکی خود را برای کشاندن انتخابات به دور دوم بسیج کرده‌اند. آن هم با این محاسبه که کسانی که در دور اول به حکمتیار رای داده‌اند، در دور دوم به اشرف‌غنی رای می‌دهند. زهی خیال باطل!

خلاصه، ما در مرحله‌ی قرار داریم که با قاطعیت و صراحت، فراری‌بابا را #رفتگی‌بابا لقب بدهیم! و این یعنی ما در کنار زدن #مثلث‌غاس از سکوی قدرت، موفق شدیم.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فراری بابا
دور دوم
نظرات بینندگان:

>>>   جناب اشنا!با وجود این که غنی فاشیست است ومزدور وغلام بیگانه ها ونا مسلمان وبیعقل وخلاصه متصف با تمام صفات مذمومه ولی بهتر از عبدالله است زیرا پیشینیان گفته اند
با خالقت چه کردی که با خلق اوکنی
چون دیدیم ودر عمل ثابت شد که عبدالله با حامیان وهمکارانش چه ها نکرد که باز به او دل می بندند اوکه یک روزگاری در رکاب قهرمان جهاد ومبارزه بود اورا رها نموده به بهانه ای تحصیل در لندن شامل موسسه هاس استخباراتی گردید وپس از شهادت ان راد مرد تاریخ با امریکای ها همکاری نمودذهنیت یاران وهمراهان استاد ربانی را تغییر داده اورا در گلبهار محبوس وبه زور وفشار به انتقال جبری سلطه به کرزی تسلیم نمودند وپس ازان وقتی در وزارت خارجه وظیفه دادند تا توانست همسنگران ویاران مسعود وجهاد را از وزارت خارجه دور نمود ودیری نگذشت که اقای نور را از صحنه دور کرد ودر دور دوم هم بسیاری ازکسانی راکه با او بودند دور انداخت ولی بالمقابل غنی باکسانی که با او کمک نموده بودند ملیارد ها دالر بخشید وزمین های با ارزش میدان هوای را به الکوزی هدیه داد وحبیب گلزار وابراهیم محب وعبیدالله سدوخیل وسایرین را ملیاردر ساخت وشیر خان فرنوت این دشمن مفکوره ای قبیله را به شهادت رسانید وداود زی ودانش ومرتضوی را به جاه ونان رسانید و...وهرچه عبدالله این بار نوبت دوستم ومحقق وخلیلی است که به دستور ارباب هابه قمامه اندازد خلاصه در یک کلام
زمانه کج روشان را به بر کشد بیدل
هرانکه راست رود خار چشم افلاک است
قاضی فضل الله تاشقرغانی سابق مشاور ارشد وزارت تعلیم

>>>   باز این امرالله نا صالح غلام بچه درباری و چای دار باشی ارگ با بیشرمی و پررویی می نویسد که تیم ثبات وهمگرایی در خمیر مو می پالد ، چقه بیشرم بوده این نا صالح تشنه قدرت و دالر ، نا صالح با رای دزدی در شب تار نمیتوانی به معاونیت پوشالی و نمایشی برسی.

>>>   در بار دوم صد در صد تعداد کم تر مردم برای رای دهی حاضر میشوند چون اعتبار دولت ژیژ سوال میرود که آیا چنین دولت کثیف و آلوده را میتوان اعتماد کرد یا نه.

>>>   اقای اشنا دل و دماغت همه وقت تازه باشد و قلمت رسا ناصالح معاونک غنی فراری و عمر داوودزی و ضیاالحق امر خیل و اختطاف چی طیاره اریانان سلطانزوی و مسلمیار نا مسلمیار سابق دریور ریس امری معروف طلبان در ننگرهار پلان کلان رای های تقلبی را به نفع بابای فراری شان کشیده بودند و بابای فراری پول بیشماری را از خزانه دولت که فراری بابا به ان تسلط دارد در اختیار انها قرار داده بود تا توسط همین پول ها اشخاص و افراد صاحب نفوذ و زوردار مناطق را خریداری کنند که مانندالماس زاهد وکیل سابق پارالمان و اقبال صافی شکم بزرگ وکیل با رای تقلبی در پارالمان و داوود میر سازشگر معامله گر و امثال اینها تعداد زیادی اشخاص و افراد را با پول خریدند و از طریقانها بمردم پول توزیع کردند اما بر خلاف با افشا شدن از رای های تقلبی شان که کار ساز نگردید و مردم پول شانرا گرفتند اما در روز انتخابات رای شانرا به نفر دلخواه شان در صندوق ها انداختند و اینکار سبب شد شکست غنی بابایفراری صد در صد قطعی و یقینی گردد حال که راه و چاره ی دیر به خود نمی بنند دست به ماجراجویی و شکستن قفل دروازه اتاق حساس کمیسون انتخابات رو اوردند همزمان با این کارشان خیانت انجام داده شدن افشا گردید و همه ملت از ان با خبر شدند .

>>>   همه میفهمند کی برنده است و آنهم در دور اول، تیم های بازنده باید اخلاقآ بپذیرند و تبریک بگویند، دور دوم ندارد. اشرف غنی برای 5 سال دیگر ریس جمهور است و اشنا صاحب شمانیز بهتر از دیگران آگاه هستید، پس ؟؟؟

>>>   غ هرچه هست صد مرتبه بهتر از دزدان شمالی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است