مثلث زنانه خطرناک و زهردار!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۸    ۱۳۹۸/۸/۱ کد خبر: 160650 منبع: پرینت

رولا لبنانی ، زهره سلطان زوی و شینکی کروخیل؛
سرمایه های باد آورده صدها میلیون دالری، کمک های جهانی، استفاده از کود ۹۱، سود بری از قرارداد های داخلی با کمک های جهانی، در دست داشتن قدرت اجرایی حکومتی، مار هایی خطرناکی را در آستین این حکومت پرورش داده که در سطح ملی و جهانی غنی احمدزی به نفع حاکمیت قبیلوی در موقعیت های زمانی معین از آنها استفاده میبرد.

صدای شینکی کروخیل را شنیدم بی سبب غنی احمدزی بالای آن سرمایه گذاری نکرده همین مار زهردار حتی در نهاد های بینن المللی چون یوناما نفوذ کرده و من یقن کامل دارم که ملیون ها دالر برای خرید مسوولین یوناما پرداخته شده و اکنون از این نفوذ به نفع تقلب و جعل و دزدی، دزدان چراغ بدست رای مردم از این نهاد بینن المللی استفاده می نماید.

این مساله باید با سازمان ملل متحد شریک ساخته شود و هرچه عاجلتر مسوولین فاسد شده فعلی این نهاد بینن المللی تشخیص و تعویض گردد، در غیر آن پروسه انتخابات به اثر مداخله این افراد فاسد و مغرض عامل بحران جدید در این کشور خواهد شد.

محمد اسلم سلیم
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
کروخیل
نظرات بینندگان:

>>>   ‏‎Zardusht Takharistani‎‏
بعد از پخش صدایی خانم کروخیل نسبت همدستی کارمندان نماینده ای سازمان ملل درامور افغانستان پیرامون همکاری در تقلب با تیم انتخاباتی اشرف غنی احمدزی بیاد بینین سوان نماینده ای آن سازمان درمسله ای صلح و آشتی با مجاهدین زمان داکتر نجیب الله افتادم که جهت همکاری در فرار آن خیانت بزرگ را انجام داد ،
هیات نماینده ای سازمان ملل حال دارند در یک پروسه ای ملی مردم کشور مداخله و درکنار خائنین تقلبکار ارگ در انتخابات ریاست جمهوری موقف خلاف مسئولیت های کاری شان که همانا نظارت در روند انتخاباتی بود انجام داده دارند شریک جرم دزدان چراغ بدست درکنار تیم دولت باز قرار گرفته اند که مایه ای شرم ساری آن سازمان جهانی خواهند شد
افشای دست برد به مرکز تجمع رای مردم یک عمل برنامه ریزی شده میان ارگ کابل با نماینده ای سازمان ملل تشت رسوایی این اداره معتبر جهانی را که حتما در مشاورت با سازمان های استخباراتی جهانی در افغانستان احتمال داره همنوا شده، حدث وگمانه زنی ها را درمیان شهروندان افغانستانی بوجود آورده که دارند به اراده ای آزاد شهروندان کشور ما توهین و اهانت ودر دستبرد مرکز بانک رای مردم شریک جرم بوده از اداره ای کل ازجمله شخص سرمنشی سازمان ملل متحد تقاضا می شود که در زمینه مداخله جدی تا نگذارند روند تحقق دموکراسی و مردم سالاری در کشور جنگ زده ای ما به بحران سیاسی و اجتماعی کشانیده شود

>>>   وقتیکه حکومت در دست جوالی سقو ودلاک در دهه هفتاد افتید سیستم و چهار چوکات حکومت را بر باد ساخت جوالی سقو شیر فروش وزیر شد و از دفاتر دولتی و موسسات تعلیمی طویله خانه ساختند و ربانی یخن چرک به همان نام اش‌ هم خوش بود که ریس جمهور است و همان آغاز بدبختی شد که حالا هر دلاک و پنچرمین و سقو حتا بالای نهاد های بین المللی انتقاد میکند نهادی که این نوع اشخاص فرومایه را در جمله مگس مرداری حساب نمیکند افسوس به این نوع اشخاص مانند آب گندیده

>>>   فایل صوتی در فضای مجازی منتسب به «شینکی ذهین کروخیل» نماینده کابل در پارلمان افغانستان منتشر شده که از نگرانی‌ها درباره شفافیت انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور خبر می‌دهد.

این فایل صوتی که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد درباره افزایش احتمال ارتباط پنهانی میان دسته انتخاباتی «دولت ساز» به رهبری «اشرف غنی» و نماینده سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) افشاگری می‌کند.

کروخی در این فایل صوتی تأکید می‌کند که بواسطه تماسی که از سوی یوناما با وی گرفته شده، برای ارائه توضیحاتی و دفاع درباره واقعه شکسته شدن مهر و موم ورودی ساختمان مرکز اطلاعات انتخابات باید به دفتر یوناما مراجعه کنند.

وی تصریح می‌کند به دلیل اینکه مخالفت طرف‌های مقابل و درخواستی که برای شفافیت بیشتر صورت گرفته، باید با دلایل قوی این موضوع را رد کنیم.

این عضو تیم دولت ساز با نام بردن دیگر اعضای این دسته انتخاباتی از جمله «محمد عمر داوودزی» و «داوود سلطان‌زوی» از دیگر اعضا درخواست می‌کند تا برای دفاع از موقعیت خود و ایجاد شفافیت به دفتر یوناما بروند.

با این حال موضوعی که حائز اهمیت است؛ موقعیت دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد یا یوناما در مواجهه با این مسئله است و چرا باید دسته انتخاباتی دولت ساز برای رویداد شکسته شدن مهر و موم ورودی ساختمان مرکز اطلاعات انتخابات به این دفتر پاسخگو باشد.

>>>   بودن دفتر یوناما در کشور ما نه تنها که به مفاد مردم مانیست بلکه موجویت این دفتر و کار کنان شان بضر مردم و کشور ما هم است دفتر یوناما دفتر طالب ساز روابط تن اتنگ شان با طالبان و اوردن و بردند شان بجا های مورد نظر شان را همین کار کنان دفتر یوناما در بسیاری موارد انجام داده اند باید که از سرمنشی سازمان ملل تقاضا شود تا هرچه زودتر این دفتر و کارکنان انرا ازین کشور دور کند دیگر کشور و مردم ما به چنین دفتر ضرورت نداشته و ندارند .
پدر شنکی کروخیل که بنام خان کروخیلیاد میکردند در زمان ظاهر خان و داوود خان در علاقداری خاکجبار ان وقت که فعلا به ولسوالی ارتقا کرده از دولت های وقت ماهانه پول زیاد میگرفت بنام اینکه پایه های برق را نگهداری میکنند افراد زیر دست اش همه سلاح مجوز دولتی را داشته اما بنام نگهداری پایه های برق خودش و افرادش مصروف قاجاق چرک و غیره بودند در زمان حکومت دیموکراتیک خلق وقتیکه از خیانت های انجام شده همین خان کروخیل اگاهی حاصل کردند که با سازمان ای اس ای روابط دیرینه و سابق دارد میخواستند که انرا گرفتار کنند فورا بطرف ای اس ای فرار کرد خانم شنکی کروخیل دختر چنین شخص است و خود شنکی جانرا خو همه با اوصاف ان میشناسند امیدخوبی را نباید از چنین شخص داشت بنیادش گره خورده در خیانت و جاسوسی و معامله گری .

>>>   این ریشخندی را بخوانید:
ارگ ریاست جمهوری می گوید که جاپان از افغانستان خواسته است تا در مقابل کوریای شمالی از او حمایت کند !!!!
ر

>>>   رئیس جمهوری امریکا دونالد ترامپ در سال 2018 در پنتاگون درباره افغانستان در حضور جنرال‌های آمریکایی گفته بود:" واقعا، کی به افغانستان اهمیت می‏‌دهد. باید سیاست چین را دنبال کنیم- رفتن و بیرون کردن تمام ثروت از آنجا"

>>>   یوناما باید ثابت کند که بیطرف است
در غیر آن نودنش بهتر از بودنش
دفتر خود را ببندد و ملت مارا به حال خودش وا گذارد.
دفتر سر منشی ملل متحد هرچه زودتر موضع گیری کند.

>>>   حیف شهیر که یک بخش جوانی خود را با این خانم روانی سپری کرد.
اینکه میگویم روانی به دلیل این است که فاشیسم خود محصول ذهن های مریض میباشد.

>>>   شینکی کروخیل پرسوز خیلی لچر است

>>>   نوش جان زهره جان ، يك وقت در آلمان كارگر در يك نانوايي بود و آنهم در پشت پرده، چون لسان ياد نداشت، از بركت رولا غني صاحب صد ها مليون دالر شد. شوهر منافق و طياره دزدش سلطانزوي خو در فريب و دزدي و تقلب دست بالا دارد.

>>>   به دوستيكه به جوالي، سقاء و دلاك توهين كرده ، بايد گفت كه نفقه خودرا از راه حلال پيدا كردن خود عبادت است. لعنت خدا به تحصيل يافته هاي دزد، جاسوس، خاين ، وطنفروش، تقلبكار ....مانند غني رواني و دارو دسته اش.

>>>   اسلم جان بچیم زور زناره ندیده بودی فکرخانه ی خود کردی.

>>>   جوالی گری ، پنجرمینی ، سقویی و شیرفروشی شغل های پاک ، مردانه و حصول رزق حلال با عرق جبین میباشند ، خوب شد مانند عبدالرحمن خاک فروش نگفتی ما را ، بسیار بهتر شد که مانند ملاعمر کور ، کرزی ، غنی احمدزی کوچی فاشیست وطن فروش ، مزدور واجنت سازمانهای استخباراتی پاکستان ، امریکا و انگلیس نگفتی ما را ، سازمان ملل هم یکی ازسازمان هایست که به اشاره دست امریکا در هرگوشه وکنار جهان کار وفعالیت میکند وبدون شک که کمکی به مزدوران امریکا میکند ، مانند غنی احمدزی کوچی فاشیست و مغزمتعفن قرن 21.
کوه کن

>>>   کسانیکه شیرفروش سقو وغیره را گفته که رزق حلال پیدا میکند هدف نویسنده آن سقو و شیرفروش و دلاک نیست که از پیشه خود رزق پیدا میکند بلکه از آن جمله لندرغر ها ودزدان و چپاولگران مسعود است که کرداری را با آرد جواری فرق نمیکرد ریس و وزیر شد و تهداب حکومت را مانند تهداب خود خراب کرد ملامت کردن زن فاحشه کار اسان نیست چون حیا ندارد وقتیکه تنبان را کشید باز پوشاند آن بسیار مشکل آست حالا سما تنبان را کشیده اید

>>>   قبیله وطنفروش از احمد خان ابدالی تا شاه شجاع دست نشانده انگلیس تا یعقوب خان ,عبدالرحمان,نادرغدار ,ظاهر شاه عیاش,حفیظ الله امین سفاک ,داکترنجیب, ملاعمر,ملامنصور ,کرزی واحمدزی چه نوع کابینه داشتندمیدانید؟ اشخاص جاسوس,چاپلوس,بیارداه,رشوه خوار,اختلاس گر,دزدان بیتالمال,عیاش وچهارعیب شرعی بودند.کابینه صدارت هاشم جلاد ونامرد رابیاد بیاورید چطور یک استبداد خانواده گی وقومگرایی داشتند.مردم را قتل کردند .به زندانها انداختند.وغیره .کابینه کرزی واحمدزی چه قسم اند؟چه برتری دارند نسبت به دیگران ؟دزد هستند ,رشوتخوار وفاسد هستند.
بااحترام عبید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است