بازی با عفت زنان در ارگ تا لابی در نهادهای بین المللی
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۳۷    ۱۳۹۸/۸/۷ کد خبر: 160715 منبع: پرینت

با تمام حرمت به مادران و خواهران با عفت و عزت نفس کشورم؛
استفاده از کثیف ترین ابزار ووسایل برای ماندن درقدرت!
بازی با عفت زنان در ارگ تا لابی های زن در نهادهای بینن المللی!
کانون توطئه ارگ از چند سال به این طرف پروژه استفاده ابزاری از زنان را در سرخط کار شان قرار دادند و درین زمینه رولا غنی با استفاده از امکانات دولتی و برنامه پریموت که زیر نام توانمند سازی زنان با دریافت کمک 280 میلیون دالری از امریکا آغاز شده بود در حقیقت این پروژه با شکار قربانیان زن توسط چند تن زنان هرزه که در خدمت رولا لبنانی قرار دارند نشانی، برای بدام انداختن زنان و استفاده ابزاری آنها و جلوه های از دموکراسی و حقوق زن را به رخ جامعه بینن المللی و بخصوص امریکایی ها و اروپایی کشیدن و در آخرین تحلیل به نفع تحکیم و حفظ قدرت غنی احمدزی و جلب حمایت بینن المللی از این طریق می باشد.

چگونه زنان به دام انداخته شده اند؟
به هموطنان عزیز ما پنهان نیست و آن راز از پرده بیرون آمد که برای بدام انداختن زنان توسط گروپ مخصوص به رهبری فضلی یکی از باصلاحیت ترین و قابل اعتماد ترین افراد غنی احمدزی و رولا لبنانی پیشنهاد تقرر به مقامات بلند دولتی و جابجایی داده شده و قربانیان شکار شده بعد از استفاده جنسی و جمع آوری اسناد بد نام کننده دریک بازی کثیف از آنها استفاده ابزاری صورت می گیرد.

تسریع پروسه تقرر بی رویه و غیر مسلکی زنها درنهاد ها ومقامات بلند حکومتی و در نهاد های بسیار حساس ، جابجایی ها در جریان انتخابات مجلس نمایندگان و انتخابات ریاست جمهوری به وضاحت نشان داد که از قربانیان شکار شده چگونه و در کجا استفاده ابزاری می نمایند.

برای متوقف سازی پروسه ترویج فحشا توسط کانون توطئه و نهاد مخوف زیر نام توانمند سازی زنان ، غنی احمدزی و رولا لبنانی باید از ارگ بیرون انداخته شوند، اگر اینها چند سال دیگر درقدرت باقی بمانند جامعه بطور سازمان یافته به طرف فحشا کشانده می شود.

محمد اسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عفت زنان
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   اقای سلیم زن خواهر ومادر دیگران را مانند خود فکر نکنید که بخاطر مقام و چوکی از عزت و عفت خود میگذرد هیچ کس نمیتواند به زور به عفت وعزت زنان دست درازی کند تا که از خود زن نخارد

>>>   این بستر کثیف که غنی و بی بی گل در ارگ پهن کرده اند باید بر چیده شود در غیر آن هیچ دختر با عفت و با عزت کاری شایسته استعداد و تحصیلش بدست نخواهد آورد.
پروژه فحشا در ارگ باید توسط یک هیآت با صلاحیت بررسی و مستند سازی شود و عاملین آن در هر کجای دنیا که باشند باید به سزای اعمال خود برسند.

>>>   سلام
با عرض احترام سر منشی این بدبختی از اداره امور شروع شده.دختران و زنان بی بند بار کار می کنند.شوهرهای مردم را از راه بدر مرند.فحشا به اوج اش رسیده.لطفا به بهانه آزادی اولاد خود را به خاطر چند رویه قربانی نسازید.از چهره اش استفاده نکنید.
در اداره امور از الف تا ی بداخلاق دروغ هستند.
این ارگان باید از بین برود.این چی اداره اضافی غنی ساخته.هر ارگان از خود دفتر دارد.این اداره صرف بخاطر معاش بلند میدهد.فانیل های مردم را بی سرنوشت ساخته.به لحاظ خداوند.این اداره مردگاوه خانه است.

>>>   بازی در اداره امور زنان و دختران کی کار می کنند.همه شأن اخلاق صفر.لطفا این اداره از مرد های جوان در شده.معاش مفت دارد ه.این چی ارگان است.فقد به از خارج آمده.خارجی خلاص شد.عشق این دختر ها را می کند.لعنت به فامیل های شأن کی اجازه میدهند..این اداره مردگاوه خانه است
بچه و مرد های کی مار میکنند.فقد شوت خود را رفع می کنند

>>>   در بلاک ۱۵ ارزان قیمت (احمدشاه بابا مینه) مردګاوخانه ها موجود است و حوزه می ګوید که زورما بر انها نمیرسد!
پولیس حوزه در بازار افغان رستورانت بر جمع کردن پول از کراچیها مصروف اند!ناحیه۱۲ طالبان جای ګرفته،دزدادزدی زیات شده و شب حکومت طالب وداعش حکومت می کند!

>>>   هرکه پا کج مینهد،خون دل اسلم خورد.
چونکه است ناموس عالم ،مثل خوار و مادرش.

>>>   درآفغانستان قوم شما آقای سلیم هست که حتی سربازان آمریکایی رابه فسادکشاندند.نمونه اش قضیه بگرام درپروان

>>>   او برادر ها محترم اسلم واقعیت می گوید.
شما این زن های کی کار میکند. لطفا تیلفغ دختر و زن خود را ببنید. خواب هستید. مرد ها زن دار را در بدر کردند.این ....های کی در وزارت خانه ها کار میکند. درست است. در زمان نجیب زن ها همه کار بودند. جراب می پوشیدن. این قسم نبودند. حال نصف شب ببن در تیلفون شوهرم مسجد میآید خواندن روان میکنند. عشق می کنند. درست مادر و خواهر از حقیقت چشم نپوشید. لطفا..حال کریختاند گریز از خانه عاشقی زیاد شده. جلوه اولاد . زن خود را بگیرد.لطفا فامیل ها بی سرنوشت شده.راستی است.

>>>   اگر خانمی یا دختری جسم حود را میفروشد و به گونه اختیاری این یک موضوع است.
اما اگر شرط بدست آوردن کار در یک اداره در اختیار قرار دادن جسم در بدل کار باشد این جا است که باید بررسی شود.

>>>   اگر خانمی یا دختری جسم حود را میفروشد و به گونه اختیاری این یک موضوع است.
اما اگر شرط بدست آوردن کار در یک اداره در اختیار قرار دادن جسم در بدل کار باشد این جا است که باید بررسی شود.

>>>   عقب روان ناصالح سبزی پالک و بی دانش و بیغیرت کلان، برس ها و پالش های بوت خوب زیاد بخرید و در جیب هایتان جابجا کنید۰ بدون آن گذاره تان نمیشود و روزی مثل همان ضیاه گل که به بیرون لگد زده شده بودشما هم گریه خواهید کرد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است