ارایه گزارش کارکردهای وزارت مالیه به غنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۸/۸/۱۱ کد خبر: 160751 منبع: پرینت

اشرف غنی طی دیداری با هیات رهبری وزارت مالیه، گزارش کارکردها و پلان های آن وزارت را استماع نمود.
در این دیدار که در ارگ انجام شد، محمد همایون قیومی سرپرست وزارت مالیه گزارش خویش را در مورد چگونگی مصرف بودجه و جمع آوری عواید، به رئیس جمهور ارائه کرد.

همچنان سرپرست وزارت مالیه در خصوص آمادگی های آن وزارت برای بودجه سازی سال آینده و پلان ها بخاطر مصارف بودجه در طی دو ماه آینده که سال مالی ۱۳۹۸ به اتمام می رسد، به رییس جمهور کشور گزارش داد.

غنی پس از استماع گزارش و صحبت های متذکره، از کارکردهای وزارت مالیه ابرار رضایت کرد و به مسوولین آن وزارت هدایت داد تا در قسمت جمع آوری و مصرف عواید با والیان تمام ولایات کشور هماهنگی لازم نمایند.
رییس جمهور افزود که برنامه ها و اقدامات وزارت مالیه در زمینۀ مصرف بودجه عادی و انکشافی و جمع آوری عواید، قابل ستایش است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت مالیه
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   غنی چه مارمولکی هستی بگذار که یک هیت بی طرف کار کرد وزارت مالیه را برسی کند تا دزدی های تو رولا یهودی و قیومی مشخص شود که جقدر از کود 91 دزدی کردید .مردم را مثل خود احمق فکر نکن از همه دزدی هایت باخبرند منتظر روز حساب دهی باش .
افغان

>>>   غنی شاید به قیومی گفته که آخرین پول های دزدی شده را انتقال داده و جابجا کن که وقت رفتن است.

>>>   شاید هم این سرپرست در خصوص آمادگی های آن وزارت برای بودجه سازی مهاجرت و پلان ها بخاطر بودجه تامینی فرار گروه فاشیستی ارگ (بشمول خود قیومی) گزارش داده باشد.
آزاده

>>>   کل و کوری که نیارزد بیک جویی
کور دمبوره زند و کل بخواند غزلی
غنی از کار کرد وزارت مالیه به سرپرستی همایون قیومی معاشخور ازسه مرجع که شاید با گرفتن معاش سرپرستی وزارت مالیه بر علاوه مشاویت غنی در امور اقتصادی چهارمی هم شده باشد از چنین دزد خاین پول بهحیب زن صفت کرده شرم بادت اشرف غنی که با دیده درایی با وصف مستندات از خیانت قیومی که در رسانه ها بلند شد بازهم از چنین خاین وصف و توصیف کرده اید راست گفتند خاین از خاین دفاع میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است