سفیر آمریکا از سوی سنا متهم به مداخله در انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۵    ۱۳۹۸/۸/۱۲ کد خبر: 160770 منبع: پرینت

اعضای مجلس سنا سفیر امریکا در افغانستان را به مداخله در امور انتخابات متهم می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، برخی از اعضای مجلس سنای افغانستان بازدیدهای مداوم سفیر آمریکا از کمیسیون انتخابات را مورد نقد قرار دادند و گفتند که سفیر آمریکا برای کمیسیون دستور کار می‌دهد و در امور انتخاباتی افغانستان مداخله می‌کند.

در همین حال کامل‌بیگ حسینی نماینده ولایت «بدخشان» گفته است که بازدیدهای سفیر آمریکا برای ما پذیرفتنی نیست چون او در امور کاری کمیسیون انتخابات مداخله کرده و برای اعضای کمیسیون نیز دستور کار می‌دهد.
کامل بیگ در ادامه افزوده است که بازدیدهای پی هم سفیر امریکا در کابل مداخله واضع آمریکا در روند کاری کمیسیون انتخابات است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس سنا
سفیر آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   سناتور های بی سواد
سفیر آمریکا معاشات و مصارف زن و اولاد های شما را هم میدهد

هر کسی کو نان دهد فرمان دهد
رئیس سنا در تقلب انتخاباتی دست دارد و شما اگر کسی هستید جلو این رئیس متقلب را بگیرید.

>>>   بخيالم كه رئيس و بعض اعضاي سناي ثنا خوان را پول امريكا بد هضم ساخته و حواس شان خراب شده و از ياد برده اند كه اين بيسوادان به رأي مردم نه بلكه از طرف نوكر امريكا غني لافوك در اين سمت بخاطر طرفداري و ....كردن بنفع غني آورده شده اند، و تمام معاش و پول از طرف امريكا داده ميشود. به اميد روزي كه نماينده هاي مردم از طرف مردم بدون مداخله داخل و خارج انتخاب شوند، و مكافات شان متوازن به مكافات مأمورين عادي دولت باشند.

>>>   وقتی عقل سنا واعضای مجلس اعیان ما تا این اندازه بیکاره وپسیف باشد دیگر فاتحه ای این ملت وکشور را باید خواند وامید استقلال وتعالی وبیداری ملت را نباید کرد اینها که میگویند سفیر امریکا به امور انتخابات مداخله مینماید!!! یا بسیار نادان اند ویا همکار اشغال وتجاوز مگر اینها نمیدانند که کشورشان تحت اشغال است واز زمان تجاوز تا کنون همه مامورین دولت شان را بیرونی ها انتخاب وتعیین مینمایند معاش معلم ومامور وعسکرشان را دیگران می پردازندوبالمقابل همه دار وندار شان را علنی ویعضا بصورت مخفی چپاول میکنند از شتر پرسیدند که چرا گردنت کج است؟ جواب دادکجایم راست است که در گردنم عیب میگیری هزار افسوس به سنا وبیانش وقضاوت نابخردانه ای انها
انا لله وانا الیه راجعون
صلاح الدین ربانی

>>>   جرت از رييس سنا باييد سوال شود معاش و نان كي را ميخوري و ترا كي در مجلس سنا اورده . تو يك تشله باز بودي در سراي مندوي تشله بورد ميكردي نام سنا را هم نشنيده بودي و نميدانستي كه سنا و سناتور يعني چي.

>>>   ههه احمقهای بیسواد مفد خورها هنوز نمیدانند که ماشهای دالری شان از واشنگتن میاید.

>>>   عجب مجلس سنای بیعقلی دالر هایش خوش تان میاید باز امرش بد تان میاید ، گوشت و پوست این نظام هژده ساله امریکایی است ، پس بیجاست تذکرات تان لشکر بیکاره سنا.

>>>   چشمت قربان! به گفته استاد جلیل تقدیر داشتینم که می فرمود: اگر شاخ نمی زنید، فشستی بکن. حالا تشکر از نماینده محترم بدخشان که در بین کور ها. یک نفر نیمه نیم چشمی پیدا شد؛ که به قلدور چیزی بگوید.

>>>   بیچاره اعضایی سنا که از خواب شیرین بیدار شدند.
اوه خواب برده هایی گوسفندی!
امریکا از دهه ۸۰ است که جنگ داخلی این سرزمین را با گدی هایی کوکی خود (بخصوص گل بی دین راکتیار، طالبان و داعش) تا فعل الحال تنظیم و کنترول می کند. و تقریبا دو دهه است (از شروع شاه شجاع سوم یا حامد جان) که مستقیما با اختیارات کامل فرمانروایی میکنند.
آزاده

>>>   سفیر امریکا خبر شده است که کمیسیون انتخابات موش پیدا کرده است و اوراق رای مردم را موش ها میخوردند.
او به مصرف سفارت امریکا یک تعداد تلک های موش را خریده است و در دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات گذاشته است،تا موش ها را بگیرد.
از همین خاطر یگان وقت خبر میگیرد که ای تلک های موش،چقدر موش را گرفته است.

>>>   این تیل فــــروش ها خبرندارند که معاش سربازان اردو وپولیس وصارف کمیسیون انتخابات را کی داده است ؟؟؟؟

>>>   اگر پول امریکا نباشد هیچکدام تان نیستید. افغانستان از دست بی کفایت ها و خایینین که شما و امثال تان باشید خراب است .

>>>   حالا باز امریکا پرست ها کجایند چاپلوسی کنند؟!

>>>   کرزی یا خرزی با امریکا دراویخت چوب بی صدای امرکا خطرات به قدرت
رسیدن طالب های مزدور و سلفی را ده چند کرد .
تو رییس پوشالی سنا و اعضای بی تجربه آن این خطرات را بیشتر می کنید
اگر مسلمیار یا منکر یار با طالبان و داعش دارد آیا در سنا و پارلمان اشخاص
آگاه دیگر وجود نه دارد البته که دارد .
م. زمین بوس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است