گران هیواد سخنگوی جدید وزارت امور خارجه شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۹    ۱۳۹۸/۸/۱۲ کد خبر: 160771 منبع: پرینت

گران هیواد به عنوان سخنگوی جدید وزارت امور خارجه افغانستان تعیین شد.
صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری خبر تقرر آقای هیواد به عنوان سخنگوی وزارت خارجه را در صفحۀ توییتر خود اعلام کرده است.

آقای صدیقی در صفحه توییتر اش نوشته است که ریاست جمهوری طی حکمی، آقای گران هیواد را به حیث سخنگوی جدید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان تعیین کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارتخارجه
هیواد
نظرات بینندگان:

>>>   غنی فاشیست همه افغان های غول را تقریر می کند

>>>   غیرت
سخنگوی از وزارت خارجه تعین میکند غنی و آن هم یک پشتون و این دهل اصلاحات برای پشتون سازی وزارت خارجه است در غیر آن اول رئیس جمهور باید بداند که لباس رسمی و غیر رسمی چی است.

در آخرین روز های حیات سیاسی خود غنی میخواهد عقده های متراکم پنج ساله را استفراغ کند و این استفراغ باعث مرگ سیاسی اش میشود.

۲۵۰ سال همه کشور دست شما بود چی کردید که حال در ۲۵ روز آخر بکنید.

غنی را گذشت روزگار چیز نیاموخت پی چه نیاز به آموزگار

>>>   بیایید از عراقی ها بیاموزیم
اگر همه یک هفته به سرک ها بیاییم غنی دمش را لای پایش گرفته فرار میکند.

>>>   اين جناب گران هيواد و يا وطن عزيز كه از اسمش معلوم ميشود كه فرزند كدام خلقي و يا افغان ملتي باشد، كيست ؟ اسمش چندان نارمل نيست، يگان كس تنها بنام هيواد نامگذاري شده اند، ولي گران هيواد را بار اول ميبنيم .

>>>   پشتون سازی زیر نام اصلاحات

>>>   به همین خاطر غنی متقلب هروز جنگ خوشو و عروس را با صلاح الدین داشت تا این وزارت را هم قبیله ای و زی زی دار بسازد مرگ بر غنی متقلب قوم پرست و بی دین یهودی ...بر امرالله الماس و غضنفر .قوم فروشان.
افغان

>>>   ای هیواده،ای هیواده.
شه بری غوارو مونژ تاته.

هو،هو.
پشتنو ته راکره مقام.
تاجکو ته نه راکره گام.

ای هیواده،ای هیواده.
شه بری غوارو مونژ تاته.

هزارو ته وایه ورک شه.
ازبکو ته وایه جک شه.

ای هیواده،ای هیواده.
شه بری غوارو مونز تاته.

>>>   قوم پرستی هدف خاص شخص اشرف غنی فاشیست برای همه مردم ما مثل افتاب روش است ضرورت به گفتن ندارد ظاهر غنی با باطن ان کاملا متفاوت است منافقت انرا واضح بیان میکند همانطوریکه یکی از علمای مرپم تشیع ما در برابر ریس غنی گفته بود که من در داخل ارگ جز یک قوم خاص از دیگر اقوام به چشم نمی خورد حرف درست و بجا و واقعیت را برای غنی بیان کرده بود و سند دیگری اینکه گند مکتوب رسمی یکی از ریسان داخل ارگ بنام مخکش مبنی بر دور کردن فارسی زبانان درادارات شان و بعوض انها جابجایی پشتون ها که نشر سند مذکور باعث سر و صدا های زیاد در رسانه ها گردید ناگزیر ریس ارگ انرا به خاطر ارامش سر وصدا به سارنوالی معرفی کرد تا امروز دیده نشد که سارنوالی از مجرایقانونی انرا مجازات کرده باشد مزید بر ان مکتوب رسمی ریس گارنیزیون که در مورد پشتون سازی گارنیزیون و دور کردن دیگر اقوام که به رسانه ها درز کرد این همه دستورات نشان دهنده خواست تگ قومی اشرف غنی با بد بینی بدیگر اقوام را ثابت کرده اگر بازهم به را تقلبی در قدرت باقی بماند این بار انچه جنایت و خیانت که از دستش یاید در حق اقوام دیگرخارج از قوم خودشرا انجام میدهد و در ختم دوره اش به امریکا جایگاه اصلی اش فرار میکند مردم میماند و جنگ و عقده گشایی شان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است