دزد کته در ولایت غزنی گم شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۷    ۱۳۹۸/۸/۱۳ کد خبر: 160787 منبع: پرینت

پول تیم دولت ساز را هرکسی که برابر شده است دزدیده است، قبلاً ویدیویی از دزدی پول در ولایت غزنی نشر گردیده بود که از جمله یازده میلیون سه میلیون را در روز اول دزدیده بودند. این ویدیویی دومی است که شخص به نام مسلم که با حزب اسلامی رابطه داشته است پول تیم دولت ساز را گرفته گم شده است.
در تمام ولایات و مرکز افغانستان پول را هرکه و به هر مقدار که گرفته دزدیده است.

اکنون ستاد مرکزی تیم دولت ساز چون با دزدان رابطه دارند و خود هم بیشترین پول را دزدیده اند به جای اینکه از پی دزدان بروند و علل شکست را در دزدیدن پول ها جستجو کنند به آرای تقلبی و بدون بایومتریک و یا کودتای انتخاباتی دل بسته اند تا اصل موضوع را پنهان نمایند در حال که موضوع دزدیدن پول تیم دولت ساز اصلأ پنهان شدنی نیست.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولتساز
دزدی
نظرات بینندگان:

>>>   Hasan Ali Adalat
صد هزار دالر پول تیم دولت ساز را تنها برادر عبدالرووف ابراهیمی سابق ریس مجلس نمایندگان ، در قندوز دزدیده است !
شما تصور کنید که تنها یک نفر در قندوز صد هزار دالر را دزدیده باشد به کدام اندازه پول در سراسر افغانستان دزدیده شده است .
اینکه تیم دولت ساز ادعا دارد که دوصد میلیون افغانی را مصرف کرده اند از ریشه و بنیاد دروغ است ، بدون شک مصرف تیم دولت ساز در حدود دو صد میلیون دالر است .
تیم دولت ساز این پول را از خزانه دولت ، وکلا و تاجران که با شبکه های اقتصادی جرمی روابط داشتند تهیه نموده و با دو دست خود تقدیم دزدان حرفوی نمودند .
من گاه گاهی تعجب می کردم که چگونه یک تعداد افراد به صورت آنی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در داخل و خارج کشور به مداح تیم دولت ساز تبدیل شدند و تیم دولت ساز را به مثابه تیم بی بدیل در افغانستان تبلیغ می کردند و حتی می‌گفتند که تیم انحصار گر و متعصب هستند اما بازهم بی بدیل هستند ، اکنون با افشای کود ۹۱ و ویدیوهای پی در پی که از حیف و میل پول تیم دولت ساز در فضای مجازی دست به دست می شود می‌توان حدس زد که واقعاً برای بعضی افراد تیم دولت ساز بی بدیل بوده است .

>>>   وزارت مالیه همه پول هارا به حساب کد 91 انتقال داده اند،
پول آب به آب وپول شیر به شیر وپول دزدی به دزدی میرود ،
جرم تیم دولت ساز صد مرتبه بد تر تر از دزدان ساحوی است چون دزدان ساحوی از تیم زده اند وتیم از جیب ملت یا از جیب همه مردم افغانستان زده اند

>>>   پول دولت بر انداز را دزدیدن گناه است؟
این پول ها چرا توزیع شدند؟
اگر برای تقلب پس گرفتن پول و آبا کردن از تقلب چه فتوی دارد؟
و اگر پول را گرفت و تقلب کرد چه؟
اصلن پرداخت پول برای جمع آوری رای چه حکمی دارد؟

این فتوی ها را شاید فیلسوف کل دنیا آقای جبار خیل بهتر از همه میداند چون ایشان تمام علم و فهم و دانش و طب و فلسفه و هرچه دانستنی و فهمیدنی است را در خدمت یک عضو بدن شان قرار داده اند تا معلوم شود که در این مورد چه بفرمایند.
اگر پول را از دولت برانداز گرفت و با آن چهار نکاح و و پنج نامزدی و شانزده صیغه کرد حکمش چی است؟

>>>   در روز قیامت هردو نفر در پیشگاه پروردگار چنین ادعا میکنند:
تقلب کننده:جناب خداوند!من برای این آدم پول دادم که در انتخابات برای من تقلب کن ودرای بیاور،اما او پول ها را دزدید و گم شد.
دزد:جناب خداوند!این مرد برای من پول داد که تقلب کنم،اما به نفع او تقلب نکردم و پول ها را گرفتم و گریختم و یک مقدار آن را خیرات کردم و یک مقدار را در جیب خود زدم.
خداوند:تو دزد!پولی را که خیرات دادی،بخشیدم.باقی پول را باید به من بتی و خودت بخاطر جرم دزدی به دوزخ میروی.
تو تقلب کننده: هم بخاطر تقلب کردن و هم بخاطر رشوت دادن،محکوم هستی و به دوزخ میروی.
خداوند به پیره دار دهن دروازه:چند نفر دیگر در بیرون منتظر هستند؟
صاحب:صد ملیارد نفر دیگر!
برایشان بگو که وقت نان است و من فعلاً نان میخورم و بعداً این پول ها را شمار میکنم که کم و زیاد نباشد. نفر بعدی ساعت چهار بعد از ظهر بیاید.
حالا شما محاسبه کنید که سوال و جواب صد ملیارد آدمی که در دنیا تولد شده اند و مرده اند،چقدر وقت را در بر میگیرد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است