خالد: داعش و طالبان از هم جدا نیستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۴    ۱۳۹۸/۸/۱۴ کد خبر: 160800 منبع: پرینت

اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع افغانستان می‌گوید، کشورهای که به شمول "پاکستان" از گروه‌های تروریستی برای جنگ در افغانستان، حمایت می‌کنند بدانند که "تروریزم حد و مرز ندارد" و دامن‌گیر آنان نیز خواهد شد.
آقای خالد در یک گفتگوی اختصاصی با صدای امریکا گفت که "گروه داعش موسوم به دولت اسلامی و طالبان در افغانستان از هم جدا نیستند".

سرپرست وزارت دفاع افغانستان در مورد ادعاهای که روسیه و ایران از طالبان حمایت نظامی می‌کنند، گفت: "تروریزم حد و مرز و سرحد ندارد اگر کسانی بخاطر دشمنی با داعش، یا استفاده از طالب در مقابل داعش این کار (حمایت از طالبان) را می‌کند در آخر روز ما جدایی بین داعش و طالب نمی‌بینیم".

این مقام وزارت دفاع افغانستان به گونه صریح نگفت که آیا طالبان از سوی روسیه و ایران حمایت نظامی دریافت می‌کنند یا خیر؛ اما تاکید کرد که آنان روابطی با هم دارند، که این نزدیکی از سوی روسیه و ایران نیز رد نشده است.
او افزود اگر کشوری در منطقه از طالبان که "مادر تروریزم" اند، حمایت می‌کند مرتکب "اشتباه بزرگی" می‌گردند.

این در حالی است که پیش از این، برخی مقام‌های امریکایی ادعا کرده بودند که روسیه، طالبان را حمایت نظامی می‌کند.
همچنان در گزارش وزارت خارجه امریکا که به تازگی نشر شده، آمده است که القاعده با حمایت ایران، به افغانستان جنگجو می‌فرستد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
طالب
خالد
نظرات بینندگان:

>>>   خبرنامه منتشره ازسوی فرقه 111 کابل، امروز سه‌شنبه(۱۴عقرب) نیروهای دفاعی و امنیتی عملیات مشترکی را در ساحات ولسوالی پغمان ولایت کابل راه اندازی کرده اند.
در این خبرنامه آمده است که در نتیجه این عملیات، 2 شورشی طالب در منطقه ده گانان ارغندی و یک تن دیگر در منطقه بادام قل این ولسوالی کشته شده اند

>>>   چون هردو مزدوران استهخبارات پاکستان هستند فیعنی پدر شان یکیست ،

>>>   امریکا پدر تروریسم در جهان است.

>>>   امریکا بزرگترین دروغ گوی تاریخ جهان است القاعده را امریکا خود ایجاد کرد حتی ترامپ و هیلاری کلینتون به آن اعتراف دارند هم الان ایران در سوریه و یمن با القاعده جنگ دارد مگر ایران مرض سیاسی دارد دشمن خود که دشمن شیعه و دست پروده عربستان سعودی است را در افغانستان حمایت کند؟! همین سوریه و عراق و لبنان با حمایت ایران و روسیه از شر داعش خلاص شد دوباره امریکا تلاش دارد با نفوذی های بعثی و داعشی دوباره این کشورها را نا امن سازد و به شورش و آشوب و فتنه بکشاند چون امریکا از نفوذ ایران در منطقه هراس دارد دست آویز به اقدامات جنون آمیز شده است که میتواند منطقه را دوباره به آتش بکشد.

>>>   طالب داعش و اقاعده و اشرار همه یکی اند

>>>   غنی وکرزی و طالب و داعش و القاعده اولاد یک پدر اند

>>>   داعش طالب و مجاهد(ویرانګران کابل یعنی دزدان شمالی ) همه مارهای یک غار اند!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است