شصت درصد آرای ولایت ننگرهار باطل شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۶    ۱۳۹۸/۸/۲۲ کد خبر: 160882 منبع: پرینت

در بازشماری ۵۰ صندوق ارای ولایت ننگرهار بیشتر از ۶۰ درصد آرا باطل و غیر قابل شناخت ثابت شد.

به نقل از ناظر فیفا، تیم دولت ساز با کمیسیون انتخابات که قبلن بر بازشماری آرا تاکید می‌کردند، مشترکن تصمیم گرفتند تا روند متوقف شود.

با این حال نماینده سازمان ملل در کابل به رهبری کمیسیون انتخابات هشدار داده است در صورت دوام رفتارهای فرا قانونی، جامعه ملل پای خود را از انتخابات خواهد کشید.

ف فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آرا
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   بهتر است این انتخابات و تمام آثارش ضرب صفر شود و با یک تظاهرات میلیونی متقلب اول را از ارگ بیرون و داخل زندان پلچرخی کنیم تا مشکل برای همیشه حل شود.

>>>   هنوز هم کم است تمام رای ها ننگرهار ِ خوست ِ پکتیا ِ لوگر ِ وردک که ولایات متعصب قوم گرا و فاشیست هستند را باید مکمل باطل کنند تمام رای های این ولایات رای گوسفندی و تقلبی است که به نفع غنی بخاطر زبانش صندوق ها پر شده است مردم این ولایات به فقر و بیچاره گی زنده گی میکنند اما همه بخاطر قوم گرایی و تعصب شان است یک روز بخاطر بهبود زنده گی خود فکر نکرده اند اما بخاطر اوغانیت حاضر هستند مانند حیوان زنده گی کنند اما هم پذیر نباشند

>>>   اگر چهل در صد رای ننگرهار واقعی باشد بازم بسیار رای است. در صورتی که ۲۰درصد آرای ریخته شده ننگرهار واقعی است. رای حقیقی و صاف ننگرهار چهل هزار است. فعلا رای ننگر دوصد و شصت هزار اعلام گردیده است. اگر اعلام نتایج ۵۰ فیصدی در شام روز انتخابات را یکبار مرور کنیم متوجه می شویم که رای واقعی و صاف ننگر ۲۲ دو هزار است و ۵۰ فیصد دیگر ۲۲ دو هزار شوه نهایتا میشه ۴۴هزار. در طول نزدیک به بیست روز بعد از انتخابات با مرور زمان آرای ننگرهار افزایش داده شد.
هادی اسدی

>>>   باکمال احترام به ملت عزیز پکتیا ونواحی ان عرض میگردد که سیاست مدار ها انها را معرض تقلب واله ای دست برد وباخت سیاست های منفعت جویانه ای دیگران میشوند وگرنه هر که میدانداگر نفوس ان مناطق دوصد هزار باشد دوسوم ان در ابوظبی ودبی و العین وقطر وسعودی میباشند نصف باقیمانده هم در پیشاوروسایر جاها در مسافرت اند یگانه جای که نسبتا جمع وجوش نسبی دارد خوست میباشد که حال واحوال انها نیز بدین منوال است تعجب مینمایم یک شخص منصف ومومن ازینجا ها پیدا نشد که بگوید تعداد ارای اعلان شده ازین مناصق واقعیت نداردودرینجا ها عیب است که خانم ها در لین رای گیری استاد شوند در شمال بسیار کم کسی نبوده که در هنگام جهادازین مناطق عبور نکرده باشد ما اهل پگتیا را تنها در میرانشاهی پاکستان میدیدیم انهم بسیار به ندرت ومولوی صاحب جلال الدین حقانی از بس به قلت نفر مواجه بود بالای عسکر های فراری پهره وگزمه انجام میدادمن در فخری یکی ازمراکز مولویصاحب رفتم در نمازجماعت من ومولوی صاحب تور ویکی دونفردیگر نماز را به جماعت ادا میکردیم ویک فامیل اسیردر خانه ای مولوی صاحب خدمت مینمود یک حاجی صاحب ریش سفید بنام کند حاجی صاحب در قرار گاه بود که هرگاه یگان طیاره می امد بدون هدف زیگویک هارا فیر میکردانجاشخصی بنام حاجی ایوب کسی بود اهل منطقه میگفت مولوی حقانی اصلا از پاکستان امده ودرینجا درس خوانده وبعد جهاد را اغاز نموده اند و...
این بود سه ولایت رای خیز غنی ودر ننگرهار هم یک تعداد طالبوبعضی ها داعشوما بقی در هر جا مصروف کار وبار زندگی از کجا شد این همه رای که در صندوق مسلمیار وغنی بریزند خداکند کهخوابهای مسلمیار که بسیار پول گرفته تعبیر غلط شود وروسیاه وشرمنده از معرکه بیرون گردد
باختری

>>>   Zafari
واقعيت اين است كه اگر جناب داكتر عبدالله و صلاح الدين رباني به هنگام جلو برطرف نمودن محمود صيقل از نماينده گي دايمي سازمان ملل توسط اشرف غني و گماشتن نماينده ي دل خواه خودش را قبل از انتخابات مي گرفتند،يوماموتا هيچگاهي جرات و جسارت تعيين تكليف براي كميسيون به نفع اشرف غني را نمي نمود.
حالا نماينده ي اشرف غني در سازمان ملل متحد از يومانوتو طرفداري مينمايد.
مشكل اينجاست كه پنج سال بزرگان ما خواب ميباشند،صرف زمان انتخابات بيدار ميشوند.

>>>   باید ریس کمیسون بندی شود زیرا توان اعلان نتایج انتخابات را در طول دو ماه نتوانست

>>>   در حساب جهادی ها یک ملیون مساوی به یک هزار است. طور نمونه گلبدین کفت ما ملیون ها عضو داریم. اما در مجمع افغانستان نهایت دوملیون در انتخابات شرکت نمود. مطابق عرف و عنعنه ای که در افغانستان معمول است یک عضو یک حزب برفاملیش تاثیر گذار است اگر با هر عضو حزب گلبدین صرفاً پدرش و یا برادرش به گلبدی رای می دادند دوملین رای تنها از گلبدین می بود وسائر کاندیدادن صفر.
تمام کاندیدان ریاست جمهوری اعلان نمودند که فردا یک مظاهره ملیونی در کابل براه انداخته خواهد شد. دیدیم برعلاوه ایکه از یک هزار زیاد نه بودند که حمید خراسانی خودرا نیز از دست دادند. لاف های ملیونی نه زنید. اماکشیدن یک هزار ضد غنی هم زیاد است.
شعیب

>>>   معلوم است داكتر عبدالله امتخابات را برده چون قوم تاجك هزاره و ازبك هشتاد و پنج فيصد نفوس افغانستان را تشكيل ميدهد كه همه به عبدالله راي داده اند.
سلطان سنجر

>>>   او بی عقل
میلیونی یعنی همگانی
اگر یک هزاره و یک ازبک و یک پشتون و یک تاجک و یک بلوچ و یک نورستانی با هم در مقابل ارگ مظاهره کنند این یک تظاهرات میلیونی است.
کمی عقل ات را استفاده کن اگر داری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است