ملا عمر قهرمان ملي می شود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۵    ۱۳۹۸/۸/۲۷ کد خبر: 160936 منبع: پرینت

از روز گاري بترسيم عكس ملا عمر، ملا دادالله و... در شهرها نصب شود-در كابل، فارياب، باميان، بدخشان،هرات، پروان، پنجشير، و... در كنار سرك بر افراشته شود- دركتابهاي درسي چاپ شود و در مكتب برأي فرزندان خراسان زمين جنايات آنها خدمت قلمداد شود از آنها به بزرگي يادكنند و آنهارا اسوه قرار دهند از آنها قهرمانان و مبارزان راه آزادي وطن ساخته شود!
آنگونه كه شهر ها و روستاهاي نازنين آريانا را بنام قاتلان نیاکان ما مهمند، پشتون کوت، مکت نادر خان و... امروز ياد و ميدان هوايي كابل را بنام يك وطن فروش قاتل تغير دادیم و ما هم به پيروي از آنها ميدان هوايي كرزي يادميكنيم!
آنطور كه جنرال رازق از دادالله به عنوان قهرمان ياد آوري كرد و در كابل برأي ملاعمر مراسم گرفتند و...

روزي كرزي وغني به كابل آمدند صبح تاشب هزار بار آمرصاحب، استاد رباني، فهيم، دوستم، مزاري، اسماعيل خان و... ميگفتند اماشاهد بوديد چه جنايتي نبود درحق مردم و آن بزرگان نكردند!!
از دنيايی بترسيم وطن فروشان قهرمانان شوند و مبارزان آزادي خاین شوند!
از روزگاري هراس داشته باشيم فرزندان خراسان بر بزرگان خود در مكتب نفرين كنند و برخاینان وطن فروش و قاتلان اجداد خود درود بفرستند!
مابايد امروز تصوير آينده را ببينيم!

چگونه عكس قاتلان مردم شمال مثل غني و كرزي در بدخشان، هرات، بلخ و... نصب است!
اگر وضعيت اينگونه پيش برود روزی عكس ملا عمر برسر دفاتر ولايت ها نصب خواهد.
البته ترديد نكنيم كرزي و غني هزار بار به مراتب از ملاعمر جنايت كار تَر هستند اما آنهارا پشتونها به علت اينكه علناً مردم غيرپشتون را دشمن نميتوانند بگويند قهرمان خطاب نميكنند ولی ملاعمر چونكه مستقيم زير فرمان پاكستان بود وعلناً به آزار اذيت مردم شمال به ويژه هزاره ها پرداخت قهرمان پشتونها است!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملاعمر
قهرمان ملی
نظرات بینندگان:

>>>   امیری! عمر قهرمان خواهد شد! زیرا مثل او لګه وبوګه همه قهرمان ملی شده اند!

>>>   كل اميرى!! روزى حق بجاى خود قرار مى گيرد!! و قهرمانان حقيقى مردم برملا مى شوند و قهرمانان ساختى دست اشغالگران و باد أورده به القاب كه شايست شان هست ياد خواهند شدند!! مرگ به وطن فروشان

>>>   کسیکه ملا عمر کور خاین وطنفروش جاسوس پاکستان و یا دیگر از این طالبان جاسوسوطنفروش قاتل ملت ما را نه تنها که قهرمان ولو که خدای بخل هم بگوید از ان کرده بیغیرت بی ناموس وطنفروش مادرجنده تر کسی دیگری در جهان نخواهد بود .
کرزی و غنی هم کدام کار نیک و خوب را در این کشور منحیث ریس جمهور انجام نداده اند که قابل افتخار شان گردد جز تفرقه اندازی قومی و خیانت به ملت کاری نکرده اند این دو تن هم نه قهرمان شدهمیتوانند ون بابای ملت .

>>>   جل امیری! وقتی ....مانند ....و قاتل مانند رازق قهرمان ملی میشوند پس سگ ملا عمر ازین دزدان و ولگردان خوب بود. اگر کچالو میخوردیم ویا در عوض سه بار دوبار نان نیم نوش جان میکردیم ولی از هراس اختطاف، قتل، دزدی، و هزار بی ناموسی که این خائنین در حق ملت انجام میدهند، بی غم بودیم. به نظر بنده ملا عمر قهرمان نمیشود بلکه قهرمان هست.
کابلی

>>>   برای من بدون در نظرداشت قوم, یکی آنها هم حیثیت قهرمان را ندارد. همه آنان مرتکب جنایت شده اند. مگر از گفتار امیری چنین بر می آید که متأسفانه تعصب قومی برقلبش مهر نهاده. از درگاه الهی برایش استدعای صحتمندی مینمایم.

>>>   اگر اشرف غنی کوچی در قدرت بماند و تیم‌های مخالف از این تقلب گسترده ممانعت نکنند، قبیله پرستان با دست آزاد یکی‌ پی‌ دیگری افتخارات این مرز و بوم را چون مجسمه‌های بودا تخریب خواهند کرد و ملاّ عمر، ملاّ هیبت الله، و ملاّ اشرف غنی و ملاّ کرزی قهرمانان ملی خواهند شد، مگر جنایت کار بزرگ و قاتل بی‌ رحم و خاک فروش مشهور عبد الرحمان خان برای این قبیله قهرمان ملی نیست؟

>>>   در قهرماني شان شك نيست ، دزد و رهزن نبودند ، تجاوز به ناموس و مال مردم نكردند، از بين ملت بودند، ارزان حكومت كردند، براي چاپي به دوبي و هند و ازبكستان و تاجكستان نرفتنند، شر و فساد را جمع نمودند، قهرمان زمان خود بود.

>>>   نمی دانم کجای این اقایان به مبارزین ملی و ازادی خواه میناند آیا مسعود ربانی فهیم دوستم مزاری اسمعیل خان وووو کم وطن فروشی کرده اند؟مگر گند این ها هنوز هم در کشور به مشام نمیرسد؟؟

>>>   هر که ایمان برد قهرمان است و این امر معلوم نمیشود مگر در روز قیامت.

>>>   گل امیری
زمانیکه به جای عکس های قهرمانان ملی افغانستان یعنی سربازان و افسران قوای مسلح جمهوری دموکراتیک افغانستان عکس ها و پورتریتهای شش متره ای امر صاحب پنجشیری و گلبدین و عطا نور و تورن اسماعیل و غیره تیکه داران دین در تمام نقاط حساس مرکز و ولایات افغانستان که خود این عقب گرایان تصور هم نمیکردند نصب گردیده است جای شک نخواهد بود که ملا عمر قهرمان ملی لقب گیرد و پورتریت های او در پنجشیر و هزاره جات نصب گردد.
گل امیری...
فراموش کرده اید که سران تنظیمهای اسلامی از همان کاسه اب نوشیده اند که ملا عمر نوشیده است .چه تفا وتی شما بین ملا عمر خان و امر صاحب و گلبدین و هم کیشان شان میبینید؟ شما با این همه فراستی که دارید نمیدانید که همه ای اینها محصول سازمانهای استخباراتی پاکستان و ایران اند؟ شما اینرا نمیدانید که همه ای اینها در برابر پنجابی های پاکستان و ایران زانو زده و سوگند یاد کرده بودند که دمار از روزگار مردم افغانستان در خواهند اورد ؟ ایا شما حوادث بعد سقوط داکتر نجیب الله را که تاکنون ادامه دارد به یاد ندارید و یا در باره این وحشت چیزی نه شنیده اید؟ همه ای این درندگان عقب گرا پیرو یک مکتب اند صرف شیوه های کاری شان فرق میکند.
ومن الله توفیق
بامیانی

>>>   آری (که مخفف آن در کابلستانانی ها آر و آهسته آهسته آ شده است و عربزده های برایش بلی از لبیک آمده می گویند فقط یک یادآوری بود طنزی در پیوند به گفتن دری افغانی شده) همین اکنون ساحه قدرت طالبان و دیگر تروریست های پشتونیست ها بخش عمده مناطق غیر پشتون نشین را اشغال نموده اند.
آه بدبختی سرزمین خورشید تاریک شد تنگ غروبی شد زمانیکه کشور از خراسان به افغان ستان تبدیل شد.

>>>   همین حالا تمام وطن فروشان لقب قهرمانان ملی رابه خود گرفته اند مانند مسعود فهیم اسماعیل خان معلم عطا اینها همه دزدان حرفوی غاصبین بیت المال و قاتلین ملت مسلمان افغانستان هستند ولی حالا بعضی مردم جاهل ونادان مانند شما گل امیری اینهارا بنام قهرمان یاد میکنند ولی کسانیکه در راه ازادی و سرفرازی این وطن جان های شیرین خودرا ازدست دادند انها به نام وطنفروش یاد میشوند اگر احمدشاه مسعود خاین جاسوس ووطنفروش قهرمان شده میتواند ملا عمر باید قهرمان ملی باشد
قومندان تتله

>>>   نظر به قهرمان پلاستکی دزد و چپاولگر اگر عمر قهرمان شود مشکلی نیست چون برای یک مدت دزد و لندغر راه نابود کرده بود و کسی نبود که به ناموس و مال مردم به چشم بد نگاه کند و دزد ‌چپاولگر که نتوانست پنچ حوزه کابل را امنیت بیاورد بنام قهرمان یاد می‌شود که جای بسیار شرم است

>>>   بياييد دادن ألقاب را به مردم واگذار كنيم. اين ملت است كه جهاد كرد، نه جهاد فروشان و معامله گران كه جهاد بر حق مردم را در مقابل غضب، زورگويي، چور و چپاول، قدرت و زر أندوزي تبادله كردند. اين ملت و مردم كابل بود كه قرباني فير هاي راكت هاي كور قدرت طلبان شدند. اين ملت است كه شكنجه ، ظلم و بي عزتي دوران سياه طالبان را متحمل شد. اين ملت است كه در جنگها از هر طرف پايمال شد. اين ملت است كه شكنجه هاي أكسا، كأم و خاد را متحمل شد و در پوليگون ها سر به نيست شد. بِنَاء اجازه بدهيد كه ملت در دادن ألقاب تصميم بگيرد. ملت خوب ميفهمد كه كي قهرمان و كي خاين و وطنفروش است. به زور بالآي مردم ألقاب را تحميل نكنيم. ظاهر خان در هـژده سالگي پدشاه شد، چهل سال سلطنت كرد. وطن در حالت ركود و خواب زمستاني به سر برد و روي طرقي، پيشرفت و آزادي را نديد. عاليجناب بدون هيچ مسوليتي در مقابل وطن و مردم سي سال در ايتاليا بسر برد. كرزي كه خودرا از نام او مطرح ساخته بود و به رياست رسيد، پادشاه سابق را به كابل آورد و لقب " باباي ملت "به او داد. او بايد از خود ميپرسيد كه چه دلسوزي و باباگي براي اين ملت كرده است.

>>>   گل امیری
حتماً شما در یکی از کشور های غربی مصروف عیش ونوش زندگی هستید. به لحاظ خدا اگر به خدا معتقد هستید، از این اظهارات پلید نژادپرستانه دست بردارید.
همانطوریکه امروز نجیب و مسعود و مزاری را با وجود دست داشتن شان در جنایات چهل سال اخیر قهرمان ساختند، ممکن که ملا عمر را نیز قهرمان جور کنند. سرنوشت همه اقوام این سرزمین به دست استعمارگران و متجاوزین است، همه اقوام افغانستان بدون استثناء در هیزم آتش جنگ بیگانگان می‌سوزند. تنها کسانی راحت اند که غلامان حلقه بگوش یعنی حکام و رهبران فروخته شده ای این سرزمین اند و بس.
حسیب

>>>   سوالی که اگر خوانندگان جواب دهند ذهن یک عده ی کثیری روشن خواهد شد. چرا کابل پایتخت کشور خیابان ها و کوچه هایش نام مشخص ندارند؟. اگر به این سوال دقیق توجه فرمودید؛ قهرمان شدن عمر کور را هم پاسخ خواهید داد.

>>>   اقایی پنچرمین ملا عمر قهرمان نمی‌شود بلکه قهرمان است و بود چون به دین و مذهب ناموس فروشان دزد و لندغر وچپاولگر میفهمید که چی کند بلخصوص کسانیکه همرایی کولی ها که نمک را میخورند و نمکدان را می‌دهد میکند

>>>   وقتی عکس بچه سقاو خائین دزد ورهزن در همه جاه باشد ملا عمر صد مراتبهشرف دارد شعاربچه سقاو این بود که مکتب بند قمار بودنه بازی ودزدی شروع ولی ملا عمر مدارس دینی را انکشاف داده بود
وحید

>>>   این ویب سایت مزدور حقایق را کتمان کرده نظرات را بی طرفانه به نشر نه میرسانند بلکه از تعصب وقوم گرای حمابت می کنند بی خبر

>>>   كامنت نويس دوم را تاييد نموده ، صرف اضافه مينمايم : ملا محمد عمر مجاهد ، مجاهد واقعي بود مردانه زيست و مردانه رفت .
غيرت و مردانه گي اش ثاني ندارد ! كسيكه براي جورج بوش فرعون زمان انگشت وسطي را بلند كرد ، ملا محمد عمر افغان بود ، او واقعا قهرمان بود !
كابلي از نيوزيلند

>>>   انشالله چنین نخواهد شد. این خایینان همیشه زبون خواهند ماند.

>>>   ملا عمر،از قهرمان های قلابی وجنایتکار کرده صد ها درجه بهتر است.
باشنده کا پیسا.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است