چرا دروغ می گویید؟ حقانی در قطر است
به مردم اعلام می کردید که نه در گرفتاری این افراد دخیل بوده اید و نه هم در آزادی شان! شما فقط برای به دام انداختن مخالفان مسلح، جوانان این مملکت را به کشتن می دهید و دیگر هیچ کاری از شما ساخته نیست 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۸/۸/۲۸ کد خبر: 160947 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)هفت روز قبل سه نفر از زندانیان طالبان از جمله «انس حقانی» برادر «سراج‌الدین حقانی» سرکرده شبکه حقانی و «حافظ رشید» برادر «ملا نبی عمری» از زندان آزاد شدند.

اشرف غنی گفت که رهایی این زندانیان طالبان با مشوره های شرکای جهانی به ویژه آمریکا صورت گرفته است.
به گفته آقای غنی، در برابر رهایی این سه زندانی طالبان، استادان دانشگاه آمریکایی در بند طالبان رها و به خانواده های شان باز خواهند گشت. این سه سرکرده طالبان همان روز به دوحه قطر منتقل شدند.

اما پس از آنکه خبری از دو استاد دانشگاه آمریکایی نشد و مشخص نگردید که در کجا و نزد چه کسانی در قید هستند، رسانه های دولتی افغانستان برای سرپوش گذاشتن بر آزادی سه سرکرده طالبان، اعلام کردند که سه فرمانده آزاد شده طالبان دوباره به زندان بگرام بازگردانده شدند.

این خبر دروغ در حالی اعلام گردید که این سه سرکرده طالبان در قطر نزد دیگر سران سیاسی طالبان جاخوش کرده بودند و حاضر به بازگشت به بگرام نشدند.

سران دولتی که در دروغ سازی و شایعه پراکنی و افترا بستن بر دیگران ید طولایی دارند، اینبار هم متوسل به دروغ دیگری شدند که اعلام کردند که سران ازاد شده طالبان در قطر هستند و در حبس خانگی بسر می برند.

کسی نیست از این دروغگویان بپرسد که مگر مجبور هستید که یکسره دروغ هایی را سرهم کنید که هیچ توجیه عقلی و منطقی ندارد؟ شما حرف نزنید بهتر است.
اگر قرار است دروغ اطلاع رسانی کنید همان بهتر که آرام بنشینید و هیچ نگویید! لااقل اینگونه بیشتر از این آبروی رییس و روسای خود را نمی برید.

همان بهتر که از اول به مردم اعلام می کردید که نه در گرفتاری این افراد دخیل بوده اید و نه هم در آزادی شان! شما فقط برای به دام انداختن مخالفان مسلح، جوانان این مملکت را به کشتن می دهید و دیگر هیچ کاری از شما ساخته نیست!
بقول عوام شما "نه سر پیازید و نه ته پیاز"...

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حقانی
قطر
نظرات بینندگان:

>>>   غنی با تقلب قدرت را غضب کرد و با شیادی و فریب همراهان خود را در نیمه ره رها کرد و با دروغ بر سر چیز ملت شیره مالید و حالا هم دور دوم تقلب را با دروغ های شاخدار و دروغ گویان دزد با تجربه چون زهره و داود به پیش میبرد و خانم نورستانی هم به هوای پیوستن و در آغوش کشیدن آقای نورستانی رئیس تقلب کاران دور قبل خود را در اختیار تیم تابوت ساز ارگ قرار داد بی خبر از اینکه اول باید از فیلتر فضلی بگذرد و بعد هم معلوم نیست که به مراد برسد یا نه.
شاید هم چیز برود هم بودنه

>>>   Fahim Fetrat
دی‌شب به خارجی‌ها تماس گرفته و شکایت کرده است؛ که مردم نمی‌گذارند «تقلب‌ها» را حساب کنم.
عزت و ذلت از جانب خداست!

>>>   لطیف پدرام:
اصول من روشن است،این جا آمریکایی ها تعیین می‌کنند که چه کسی ریس جمهوری باشد. این که چه کسی ریس جمهوری میشود برای من بسیار مهم نیست.
آن چه برای من اولویت دارد فدرالی کردن افغانستان،احیای هویت خراسانی،جلوگیری از افغانیزه کردن کشور و در نهایت استقلال کشور،آزادی و عدالت اجتماعی است.
به صراحت بگویم این تغییراتی را که من میخواهم این تیم ها جرات ندارند در باره‌ی آن حتا طرح مساله کنند و گپ بزنند، بنا بر این خواهش می‌کنم از من نخواهید، به این یا آن تیم بپیوندم یا حمایت کنم. حمایت من مشروط به پذیرفتن آشکار این اصول است. ولاغیر و خاطرهمه جمع باشد‌.

>>>   مزدوران پاکستانی آزاد شدند

>>>   طالبان اگر دشمن امريكا است ؟اما هر روز مردم مسلمان بيگناه را به خاك و خون ميكشاند دو امريكايي را گروگان گرفته بود به بهانه رهايي زنداني هاي خود مردم بي عقل افغانستان فريب ميدهد ما در مقابل امريكا ايستاده هستيم در حاليكه طالب مزدور امريكا است بدون امريكا طالب چيزي نيست به خاطر أهداف امريكا مردم افغانستان را ميكشد و بس .

>>>   عطا صفوی
دیگر بس است هرچه دوپهلو سروده‌ام
من ریزه‌ خوارسفره ناکس نبوده‌ام.
خلاصه اینکه :
هیچ اندیشه وآرمان انسانی و قطعآ هیچ عقیده ی مقدس تر وسرنوشتساز درشرایط فعلی بجز با تمام نیرو واستفاده از تمامی امکانات دست داشته مبارزه وایستادگی علیه هژمونی قومی و مهارکردن تفکر فاشیزم قبیلوی چیز دیگری بوده نمیتواند .سرباز زدن از این امربا عمومیت گویی های بیهوده وضمنآ مشکل تراشی های بی بنیاد با بهانه های مختلف درضمن اینکه به ضایع وقت دیگران تمام میشود ،حتی ضربه محکمی ایست به روشنگری وآینده نگری که عاقبت اش نهایت اسفناک خواهد بود.
در شهر هرچه می‌نگرم غیر درد نیست
حتا به شاخ خشک دلم، برگ زرد نیست / شاهکار/

>>>   Sediqa Nazari
افغانستان کشوری است که مردمش گرسنه وبدبخت ولی حاکمانش دارای بیش از حد ثروت ودارای که قابل شمارش نیست آن هم از پوست ، گوشت واسخوان مردم ، نسل جوانش آسیب دیده ودر معرض تعصب وزور گوی قرار گرفته که حتی استعداد های شان زیر خاک پنهان شده ناامید از کشور دنبال راه چاره وبخاطر زنده ماندن راه مهاجرت را پیش گرفته اند وآنعده کسانیکه ادعای روشنفکری میکند هم نمیتواند کاری انجام بیدهند که به نفع نسل جوان ومردمش باشد بخاطریکه در افغانستان همه مردم برای زنده ماندن تلاش میکنند نه زندگی کردن واین است که هیچ پیشرفتی وجود ندارد وکشور از هرلحاظ در رکود قرار دارند.
من به عنوان نسل جوان برای هم نسلان خودم پیشنهاد میکنم بخاطر اینکه بیتوانیم بجای زنده ماندن به زندگی کردن فکر کنیم آهسته وپیوسته باوتفکرات عقلانی وسازنده کشور کوشش کنیم بجای اینکه بر ضد دولت وحکومت باشیم همکار با دولت باشیم چون این مردم است که دولت شکل گرفته ودولت برای مردم وازخود مردم است ریس جمهور فقط سمبولیک بخاطر نظم جامعه در رأس است وقتی دوشادوش دولت در جامعه سهم بیگیریم وجلوی بی نظمی وتعصب را بیگیریم نگذاریم دولت به تنهای در مورد سرنوشت مردم تصمیم بیگیرد آن وقت است که میتوانیم از حقوق شهروندی برخوردار باشیم واین تلاش های مان از حرکت های مدنی علیه تعصب هرج ومرج وبی نظمی وبی ثباتی میتواند مثمر واقه شود.
پ.ن
استقامت و حرکت های مدنی در برابر زورگوی تعصب وبه معامله گرفتن کشور باصدای شهروندان افغانستان میتواند نتیجه بخش باشد.

>>>   زن های طالبان نزد ISI است و خودشان در کوه و دشت مشغول جنایت و فساد.
خداوند ملت ما را از این قوم شریر نجات بدهد.

>>>   از پانی پت لوگر چنین برداشت میشود که این اوغان ها بر مردم هند چه جنایتی نموده اند باید سنجی دت قسمت دوم پانی پت لوگر را بسازد تف بر پشتون خاموش که حاکمیت را به قیمت ابروی خود بلی گفته وافتخار نمودند تجزیه بهترین گزینه نجات از افغانیت بی رحم وبی عزت است
حبیب کوهستانی

>>>   علت شانه سواری اوغانیت همین است که اول اوغان اند بعد اسلام ودر. اخر انسان
وحال برای ادامه حاکمیت اوغانی چادری پوش در کنار. روی لوچ ولنگی دار در کنار نکتایی دار تلاش شبانه روزی دارند
ولی بر عکس غیر اوغان ها کفر ومسلمان دارند وهرگز در کنار هم ایستاده نشده وکنار امدن در کنار هم را تحقیر به ملی گرایی دانسته نمیخواهند محور واحد داشته باشند
حبیب کوهستانی

>>>   حق پرست سخن‌گوی کمیسیون انتخابات گفته است؛
مردم شعور ندارد و شفافیت انتخابات را نمی‌توانند درک کنند!

>>>   وای هزاران ننگ بر انیها شیطانها
وهابی شراب شراب خوار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است