کمیشنری که میزبان وزرای ارگ در خانه اش بود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۰    ۱۳۹۸/۸/۲۸ کد خبر: 160957 منبع: پرینت

کمیشنری که برای اعضای کمیسیون‌ انتخابات و وزرای ارگ در خانه اش مهمانی مشترک ترتیب داده بود، قطب‌الدین رویدار نام دارد.

رحمت‌الله نبیل نامزد ریاست جمهوری، این کمیشنر را به دست داشتن در فساد و جانب‌داری از یک نامزد مشخص متهم کرده است.

چندی پیش، یک نوار صوتی آقای رویدار در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که برخی از کمیشنران ولایتی شکایات انتخابات را برای حمایت از تیم اشرف غنی تشویق می‌کرد.

فهیم فطرت
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیشنر
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   این رویدار بخاطر لحاظ روی غنی تقلب میکند

>>>   چنین خاینینی که به نفع اشرف غنی در انتخابات کار کند و عمل غیر قانونی انجام دهد تیم دولت باخت غنی هیچ صدا بلند نمیکند اما بر خلاف کسانی از کمیشنران کمیسون انتخابات افشا سازی و مانع از ارای تقلبی بنفع یک تیم خاص کار کند در حالیکه عملش قانونی هم است از داخل کمیسون مانند چنین شخص و ریس کمیسون خانم نورستانی مخالفت شانرا باوی نشان میدهند و حتی که دفتر سازمان ملل متحد به اثر تماس و ارتباطات مستقیم تیم غنی میخواهند با شایعات و اتهامات نا درست غیر واقی میخواهند که انرا از کمیسون انتخابات دور کنند و یا لا اقل از افشا سازی و ممانعت ارای تقلبی به تیم دولت سازی غنی دستبردار گردد اما این کمیشنر خاین وابسته به ارگ که کمیشنران و وزرای سکتور امنیتی را در خانه اش جمع کرده تا تا با یک راکار خاینانه و ارای تقلبی که در ذات خود خیانت ملی است با این راکار غیر قانونی و خلاف لوایح و دستور عمل ها مربوط به انتخابات غنی را پیروز نشان دهند بازهم ریس جمهور متقلب جعلکار را بر شانه های مردم سوار کنند که مردم هرگز چنین ریس جمهور تقلبکار مفسد را نمی پذیرند در نهایت نتیجه اش ایجاد خصومت و بد بینی و کشمکش و نا امنی چیزی دیگری نخواهد بود .

>>>   Mohsin Zardadi
دیروز یکشنبه تاریخ 17 نومبر ، روز انتخابات پارلمانی در بیلاروس بود. از 8 صبح تا 8 شب تمام مراکز انتخاباتی بر روی مراحعین باز بودند. بر علاوه ، یک هفته پیشتر از روز تاریخ انتخابات برای همه انهایی که ، وقت انتخاب کردن در روز انتخابات را نداشتند ، به شکل عاجل امکان رای دادن را مهیا کرده بودند..
برای کسانی که معیوب و مریض هستند و امکان رفتن به مراکز رای دهی و انتخابات را ندارند صندق رای دهی را به خانه های شان برده بودند
همچنان برای شهروندان بیلاروس در خارج از کشور و انهایی که محکوم به حبس و در زندان ها هستند ، هم امکآن رای دهی در خارج و محلات زندان های عمومی داده شده بود..
77،2 در صد بیلاروس ها که واجد رای دادن بودند ، در انتخابات سهم گرفته و نماینده خود را در پارلمان انتخاب کرده اند. تناسب نمایندگان خانم ؛ در مقایسه با مردان 42 در صد است که در سطح اروپا بعد از سویدن ، بالاترین تناسب می باشد. .روز یکشنبه انتخابات و روز دوشنبه اعلام نتیجه عمومی که تمام دنیا این انتخابات را به رسمیت شناخته است ؛ برای بیلاروس جای تعجب نمی باشد.
باید بگویم که مخالفین رییس جمهور بیلاروس ، یا آنچه بنام اپوزیسیون یاد می شود ، 2 در صد تمام چوکی های پارلمان را از خود کرده است
...5 حزب اساسی در بیلاروسی تعیین کننده تمام سرنوشت مردم در پارلمان است..
به هر اندازه که تعداد احزاب سیاسی کمتر باشد ، به همان اندازه کشور آرامتر خواهد بود..
این را می گویند ، انتخابات !!!

>>>   حق پرست سخن‌گوی کمیسیون انتخابات گفته است؛
مردم شعور ندارد و شفافیت انتخابات را نمی‌توانند درک کنند!

>>>   بابایم باکاکاعبدالله ام منتظر بوجی رای هستن که از آمریکایا انگلیس بخیربرسد
خدا کند کسی بوجی رای را ده راه دزدی نکنند🙄
راضیه اختری

>>>   Abduljalil Haqiqi
محترم اختری صاحب 18نفر 1800000 رای اگرتقسیم شود به هرنفر 100000 رای میرسد هنوزهم شرم وحیا ندارند از35ملیون نفوس صرف جند نفر کاسه لیسان که برای شان رای دادند مردم نمیخواهد هنوزهم تلاش قدرت رادارند انجنر عوض اعمارویران کرد داکتردردمردم را درمان نکرد با جنگیده هردوبین شلن هزاران انسان این سرزمین شهید وخانه های شان ویران گردید بخصوص شهرکابل حالا کمی استخوان درجان مردم بیچاره مانده که باقدرت رسیدن نوش جان کنند موفق باش.

>>>   این شخص رویدار یک بیسواد مطلق است که قبلا کمیشن کاری وکلای پارلمان را پیش میبرد و به دلایل خاص به کمسیون رفته است و معلوم دار که چی میکند

>>>   وقتی قصد تقلب نباشد انتخابات کردن کار سخت نیست
مگر در وطن من از اول قصد تقلب وجود دارد.

>>>   ما از پاکستان ۵۰سال از ایران ۷۰سال از بیلاروس ۲۰۰سال از اروپا ۳۰۰سال عقب هستیم ! انان حد اوسط ۷۰ فیصد در یک راه میروند وما دو فیصد هم در یک راه نمیرویم و گپ زیاد میزنیم و همه ما پروفیسور ایم و سیاستدان و کار فهم!در حالیکه بلای جان و مردم خود هستیم و عقل نداریم و سنگدل و بیرحم و ماجراجو و گستاخ و بد اخلاق و بی تربیه محظ هستیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است