انتخابات به دور دوم می رود؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۷    ۱۳۹۸/۸/۲۸ کد خبر: 160959 منبع: پرینت

کمپنی درمالوگ ۱۰۲ هزارو ۱۲ رای را خارج از زمان برگزاری انتخابات تثبیت کرد. حتی ۲۵ رای ۹ روز پس از روز انتخابات به صندوق انداخته شده است.
ابطال این ۱۰۲ هزار و ۱۲ رای، رفتن انتخابات به دور دو را قطعی می سازد.

وزارت مالیه در مسوده بودجه ملی سال مالی ۱۳۹۹ که چهار روز قبل این مسوده را به شورای ملی برای بررسی و تایید فرستاد، مصارف دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را شامل بودجه ی عادی ساخته است.

به نظر می رسد که امریکایی ها و اروپایی ها برای جلوگیری از شکل گیری بحران بیشتر، رفتن انتخابات به دور دو را تایید می کنند. از سوی دیگر یک فرصت زمانی برای مذاکره با طالبان پیدا می شود.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
دور دوم
نظرات بینندگان:

>>>   Mohsin Zardadi
دیروز یکشنبه تاریخ 17 نومبر ، روز انتخابات پارلمانی در بیلاروس بود. از 8 صبح تا 8 شب تمام مراکز انتخاباتی بر روی مراحعین باز بودند. بر علاوه ، یک هفته پیشتر از روز تاریخ انتخابات برای همه انهایی که ، وقت انتخاب کردن در روز انتخابات را نداشتند ، به شکل عاجل امکان رای دادن را مهیا کرده بودند..
برای کسانی که معیوب و مریض هستند و امکان رفتن به مراکز رای دهی و انتخابات را ندارند صندق رای دهی را به خانه های شان برده بودند
همچنان برای شهروندان بیلاروس در خارج از کشور و انهایی که محکوم به حبس و در زندان ها هستند ، هم امکآن رای دهی در خارج و محلات زندان های عمومی داده شده بود..
77،2 در صد بیلاروس ها که واجد رای دادن بودند ، در انتخابات سهم گرفته و نماینده خود را در پارلمان انتخاب کرده اند. تناسب نمایندگان خانم ؛ در مقایسه با مردان 42 در صد است که در سطح اروپا بعد از سویدن ، بالاترین تناسب می باشد. .روز یکشنبه انتخابات و روز دوشنبه اعلام نتیجه عمومی که تمام دنیا این انتخابات را به رسمیت شناخته است ؛ برای بیلاروس جای تعجب نمی باشد.
باید بگویم که مخالفین رییس جمهور بیلاروس ، یا آنچه بنام اپوزیسیون یاد می شود ، 2 در صد تمام چوکی های پارلمان را از خود کرده است
...5 حزب اساسی در بیلاروسی تعیین کننده تمام سرنوشت مردم در پارلمان است..
به هر اندازه که تعداد احزاب سیاسی کمتر باشد ، به همان اندازه کشور آرامتر خواهد بود..
این را می گویند ، انتخابات !!!

>>>   این دور دوم همه دسیسه است

>>>   خوب باز همان آش و همان کاسه، چرا مردم بیچاره را سرگردان می کنند .

>>>   این تبلیغات دزدان ولندغران است ‌میخواهد انتخابات را به دور دوم ببرد تا بتواند باز راه دزدی و چور خود را بیابد ولی مردم بیکار نیست که به سخن دو نفر لاوبالی گوش گیرد

>>>   دور دو یا سه یا چهار
مهم این است که فرهنگ شفافیت همگانی شود و طرف ها بپذیرند که دیگر تقلب کارساز نیست.

>>>   اگر تقلبکار ارای ملیونی بدور دو معرفی شود خیانت بزرگ در حق ملت و روسیاهی به کمیسون انتخابات است زیرا که از دید قانون دیگر تقلبکار حق ندارد که در انتخابات شرکت کند باید که علاوه بر محروم شدنش از اشتراک در انتخابات طبق تعدیل قانون جزای کشور از بابت تقلبکاری اش درین پروسه ملی قابل مجازات است .

>>>   اگر به دور بیستم هم برود بازهم اشرف غنی است ،

>>>   از این کرده دولت کثیف در طول تاریخ نخواهد بود زیرا انتخابات در طول ۳ ماه معلوم نشده خدواند این دولت کثیف را از روی حبیبش بگرد

>>>   غنی بی عقل پیش از رفتن به دور دوم سکته میکنند و بی بی گل سر گردان دفاتر متعدد تا پول تصاعدی دوست پسرش غنی مرحوم را حواله کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است