جابجایی و نجات داعشیان با تسلیمی شان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۶    ۱۳۹۸/۸/۲۹ کد خبر: 160970 منبع: پرینت

اشغالگران وقتیکه بخواهند داعیشیان آدمخوار را با خانواده های شان بصورت دسته جمعی از یکجا به جای دیگری نقل مکان نمایند و یا اینکه از محاصره نیرو های امنیتی کشور نجات بدهند، فورا برنامه تسلیمی انها را توسط حکومت مزدور خویش به سردمداری اشرف غنی احمدزی روی دست گرفته، خوراک رسانه ای میسازند و بعدا کار خویش را انجام میدهند.

هویدا است که داعشی ها اهل ولسوالی های شینوار و اچین ننگرهار نبوده، بلکه مهمانان پاسپورتی میباشند که اشغالگران آورده بودند تا بشمال کشور برسانند، اینکه راسا مقدور نبوده و حالا میخواهند انتقال شان بدهند.

چونان که در سال پار تعدادی از این داعیشیان در مناطق مرزی جوزجان با ترکمنستان در محاصره نیروهای دولتی در آمده بودند که بخاطر نجات آنها همین برنامه تسلیم شدن آنها را به دولت سازماندهی کرده و انان را با چرخبال های ویژه قوای نظامی امریکا به مناطق دیگر شمال همرز باکشور های آسیای میانه منتقل نموده به روسیه هوشدار دادند که: ((ما آمدیم و تو آماده باش))! البته این کار اول امریکایی ها نبوده بلکه این تجربه را چندین بار در کشور های عراق و سوریه بمنظور انتقال گروه های ترورستی آدمخوار از یک جای بجای دیگر انجام داده اند.

حفیظ راوند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
تسلیم
نظرات بینندگان:

>>>   انجا میسازند واینجا میفرستند گویا کنر وننگرهار مرکزتصنیع وتسلیح وتمویل داعش بوده جای کاربرد ووظیفه ای محوله شمال کشور است انهم ظاهرا بخاطر تهدید چین وروس ولی معلوم نیست که زیر این کاسه چه نبم کاسه وجود دارد زیرا هدف از ساختن داعش ان دوکشور متذکره باشند دیگر این سلاح بسیار کهنه شده وکار ارای لازیم را ندارد اما اگر منظوراز تولید داعش تجحیف وتخویف و استیصال ملت اقغان باشد چرانه تا کنون این سلاح هاخیلی سفاک وکشنده بودهدر هر جا که استفاده کرده اندعین هدفومطابق مامول عمل کرده اند
معلم محمد داود از لیسه ای صمیم سانچارک

>>>   مردم داعشی و طالب را بکشید تا کشته نشوید.

>>>   پشت داعش , آمریکاییها هستند و شواهد وجود دارد که آمریکاییها در حال پیاده کردن داعش در افغانستان هستند زیرا میتوانند برای سه کشور ایران - روسیه - چین که اهداف امریکا هستند مشکلات زیادی بوجود بیاورد

>>>   این همه داعشیان را اشرف غنی نجات داده است تا دوباره در سرحدات شمال افغانستان فرستاده شوند. اشرف غنی جاسوس آمریکا وظیفه و مدیریت پروژه داعش را به عهده دارد به همین خاطر آمریکا با تقلب انتخابات میخواهد که اشرف غنی را دوباره بر سرنوشت مردم تحمیل کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است