آقاي صالح از جاي ديگر ميسوزد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۰    ۱۳۹۸/۹/۴ کد خبر: 161055 منبع: پرینت

تيم دولت ساز كه امرالله صالح درآن معاون اول ميباشد ميليونها دالر را مصرف نمود و صدها پست تشريفاتي ايجاد نمودند تا شايد هزاره ها سياست تبعيض آميز كه اشرف غني بالاي شان اعمال نمودند را فراموش نمايند.
خوشبختانه هزاره ها به پختگي و فهم سياسي رسيده اند. پول ها مصرف شدند، افراد در پست هاي تشريفاتي گماشته شدند ولي هزاره ها به اشرف غني و تيم اش راي ندادند با اكثريت قاطع به تيم ثبات همگرايي راي دادند.

آقاي امرالله صالح !
ميداني كه هفت ميليارد نفوس كره زمين اكثريت كساني اند كه بيني و چشم هزارگي دارند و اكثريت نفوس جهان را تشكيل ميدهند.
خودت هميشه به ظاهر از ارزش هاي انساني و برابري حقوق انساني حرف ميزني، گيرم كه كسي چنين حرف سخيف را گفته باشد درحاليكه از زبان هيچ شخصي بجز خودت شنيده نشده، نبايد بيني كوچك هزاره ها را كه نهايت مقبول است بصورت اهانت آميز به رخ هزاره ها ميكشاندي و نبايد حقوق شهروندي را به اساس بيني، چشم و اندام سنجش مينمودي، براي انسان مترقي و باورمند به ارزش هاي انساني نفاق پراگني و متن هاي اهانت آميز كلانترين عيب و بزرگترين خطاي سياسيت.

واقعيت اين است؛ خودت تلاش نمودي مانند قضيه مولانا عبدالله تا بين ثبات و همگراي درز و نفاق ايجاد نمايي ولي همان مثل معروف كه؛ ( نيت بد قضاي سر است) به نوشته شما صدق ميكند.
اول اينكه تيم ثبات و همگرايي آمادگي تظاهرات را نميگيرد مطابق راي بايوميتريك تيم پيروز و تيم برنده است و اگر قرار شود مقابل تقلب و تقلبكار ايستادگي صورت گيرد اينبار حركت هاي مدني مطلق منتفيست، با تقلبكاران با زبان متفاوت حرف خواهيم زد در ثاني جلسه تصميم گيري ثبات و همگرايي كه خودت از آن ياد ميكني بدون نماينده هاي هزاره برگزار نشده و نميشود.

ذوالفقار اميد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
امید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب امید شما در زمره‌ی کسانی نیستی که موضوع را درک نتوانی
به مراتب گفته شد که چنین توهین را اعضای ارشد تیم ثبات و همگرایی نموده و صالح نقل قول نموده است. طبق ادعای صالح اسناد در زمینه موجود است.
علی زاده

>>>   افرین اقای ذوالفقار من یک تاجک هستم ولی انقدر از غلام صالح بدم می اید که دیدن ....را بر دیدن ان ترجیح میدهم . ادم وقتی غلام شد دیگر از او توقع انسانیت و مردانگی نباید کرد صالح حالا غلام شده .
افغان

>>>   امرالله صالح آله دست ارگ شده است آنچه گفته است در بحث های ارگ یاد شده که این دلقک دربار ان ا بزبان اورده است چون اوغان تعصب دارد قوم پرست و سفاک هستند اما هوشیارانه عمل میکنند یعنی امرالله را تشویق نمودند تا چنین گوید تا باشد جنگ قومی هزاره با تاجیک را نظاره گر باشند اوغان در طول تاریخ ۳۰۰ ساله شان بجز از قوم گرایی ِ تعصب ِ شیطانت ِ دخترفروش و صدها بیناموسی دیگر هیچ دست اورد نداشته و هنوزهم ندارند و همان راه بزرگان لعنت شده خبیث خودرا تعقیب میکنند.اما افراد نادان و احمق هستند که فاشیستان نمک حرام را در این راه یاری میکنند مانند صالح دلقک و بی حثیثت.

>>>   از اشرار بی فرهنگ که دوران بچه بی ریشی اش را شبانه در کمیته اشرار تیر کرده باشد ،گِله نکنید.این احمق ها نمیدانند که ما انسانها در ( انتخاب)داشتن چگونگی اعضای بدن رول نداریم ،ان فقط لطف و رحمت آفریدگار ما است، که نصیب ما کرده ،به دادهٔ پروردگار شکرگذاریم
بابه لاله کابلی

>>>   اینبار که حرکت های مدنی منتفی است خی معلوم است که در کله های مردم میخکوبی میکنید و شما مردم درین کارها تجربه کافی دارید ولی به یاد داشته باشید که حرکت های غیر مدنی و غیر قانونی تان در نطفه خنثی خواهند شد و جای شما رهبران مفسد و جاسوس در عقب میله های زندان خواهد بود
نعمانی از هامبورگ

>>>   Arif Rahmani
‏آقای صالح با استخبارات بازی هایش در روز گذشته خسرالدنیا والاخره شد! ایشان اصول اخلاقی ناظر به حرمت تجسس را نقض کرد و مرتکب فعل حرام شد؛ خود را در انظار نخبگان و روشنفکران و مردم صاحب نظر بی مقدار کرد، ریس جمهور غنی و تیم دولت سازش را تباه و درباد نمود؛ مردمان آزاده از جوامع باهم برادر و خواهر تاجیک و پشتون و اوزبیگ و ایماق و بلوچ و پشه ی و نورستانی همه همه را علیه خود شوراند و خود را در مظان جامعه بین المللی قرار داد!
حالا آقای صالح در آخرین اظهار نظرش به نوعی از مردمانی که از روایت دیروز او متاثر و ناراحت شده اند معذرت خواهی کرده است! اما این معذرت خواهی و ابراز پشیمانی به هیچ وجه از تاثیر منفی روایت ننگین دیروز نه کاسته است؛ مردم افغانستان به ویژه شهروندان هزاره واقعا از آقای صالح عصبانی و ناراحت و مایوس شده اند!
به گمان من آقای صالح برای تدارک خطای استراتیژیک دیروز خود باید آن روایت نژاد پرستانه را از فیس بوک خود برای همیشه حذف نماید، مردانه و صمیمانه از جامعه هزاره به عنوان متضرران اصلی آن روایت و از شهروندان افغانستان برای پریشانی عمومی که ایجاد کرد معذرت خواهی نماید و هم چنین برای ارتکاب سیئه تجسس نیز به درگاه پروردگار توبه و انابه نماید. در این صورت ان شاالله خداوند از تقصیرات آقای صالح در خواهد گذشت و جامعه هزاره و مردم افغانستان نیز ایشان را خواهند بخشید.

>>>   Kawa Shafaq
و چنین رید آدولف الله صالح:
"حق هزاره به اندازه ی بینی اش است"
خب، خداوند انسان را احمق نسازد و اگر هم احمق ساخت، یک احمق معمولی بسازد و نه احمق نژادپرست، زیرا در این حالت "دبل احمق" می شود و پیوسته باعث شرمندگی خود و همراهان اش می گردد.
اگر تقسیم حق به نسبت بزرگی و کوچکی بینی می بود، باید اعلامیه ی حقوق بشر را به بینی خان عبدالغفار خان اهدا می کردند و مجسمه ی از بینی او بر بام ساختمان ملل متحد نصب می گردید.
حالا گذشته از بیان تئوری نژادپرستی که در مغز های پوسیده و افکار متعفن تاثیری ندارد، به این منطق احمقانه باید زار زار خندید.
از جانب دیگر، امروز مردم در کشور های بی غم، خیلی پول مصرف می کنند تا بینی های شان را کوچک و ظریف بسازند، در تیم "بی ثبات و ابن الوقت گرایی" پول مصرف می کنند تا حماقت خود را بزرگ بسازند.
جالب تر هم این که خود هرروز از ستم و برتربینی پشتونیسم داد می زنند اما برتر "بینی" خود را مشروع می دانند. در فیلم های دراکولا دیده بودیم که قربانی دراکولا، خود به دراکولا مبدل می گردد.
امروز، این ملیت هزاره است که از ادبیات، جامعه شناسی، تاریخ و فلسفه تا رشته های مختلف ساینس بهترین ها و بیشترین متخصصین را تقدیم جامعه کرده است که هر کدام در بخش خود اش قابل افتخار است، آنهم با استفاده از نخستین مجرای تنفسی که برایش میسر گردید. فردا اگر در افغانستان وضعیتی بیاید که جنگ تمام شود و بازسازی آغاز گردد، بدون شک بیشترین متخصصین از ملیت هزاره خواهد بود. حرف های من به هیچ وجه از روی دلسوزی و تعارف و نزاکت های تصنعی نیست بلکه واقعیت عینی است! هزاره به دلسوزی من و تو نیاز ندارد، بر خلاف، این نژادپرستان اند که به دلسوزی و تداوی روانی نیازمندند.
تُف به اذهان متعفن نژاد پرستان!

>>>   امرالله صالح بدام افتاد؛ وی نیکسون و واترگیت افغانی خواهد بود.

ذکی دریابی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات روز که به فایل ادعایی امرالله صالح دست یافته مینویسد که امرالله صالح در این فایل دستکاری نموده و گفتگوها را آنطوری که دلش میخواست تعبیر کرده و آنچه را که در یک جلسه علما و سیاستمداران پنجشیر بطور جوک در مرد دیر آمدن یکی ا ز اعضا بیان شده به عنوان سند "نژاد پرستانه" و " تبعیض آمیز" در مورد حقوق سیاسی هزاره ها قلمداد کرده. زکی دریابی که مطابق تعهد وی به منبعی که این فایل صوتی را در اختیار او قرار داده حق نشر آنرا ندارد درخواست نموده که فایل صوتی نشر شود.
امرالله صالح، مرد توطئه، نفاق آمیز و "دزد" زیرا این نوار بطور پنهانی توسط یکی از شرکت کنندگان تهیه و برای ضرر رساندن به تیم رقیب جرم پنداشته میشود و کمترین جزای آن محروم کردن امر الله صالح از حقوق مدنی او برای مدت طولانی میباشد.

امرالله صالح و نیکسون رییس جمهور امریکا : واقعه واترگیت :
افراد مسن بیاد دارند که در اوایل سالهای ۱۹۷۰ ریچاردنیکسون که در انتخاب مجدد مشکلاتی داشت در مقر حزب مخالف دموکرات وسایل سمع را مخفیانه جا گذاری کرده بود تا از پلانهای انتخاباتی رقیب اطلاع حاصل کند. این دستگاه ها بطور تصادفی توسط یک کارگر کشف شد. رسوایی بینظیری که سرانجام به استعفای نیکسون از ریاست جمهوری انجامید، تا هنوز در امریکا سر زبانهاست.
توصیه من به تیم ثبات و همگرایی : بطور جدی و توسط وکلای زبردست ملی و بین المللی این حادثه را تعقیب و به محکمه بکشانند. کمکی بزرگی به پایان یافتن توطئه، دزدی و تحریک احساسات قومی خواهند شد.

>>>   میان دو کس جنگ چون آتش است
سخن چین بد بخت هیزم کش است.

گیرم در جایی شعله یی افروخته شد
اگر به حال خودش گذاشته شود چند لحظه بعد خاموش میشود.
اما
اگر این شعله ناچیز را کسی بیارد و بر خرمنی بیفکند بعد چند لحظه کوهی از آتش رو نما میشود.

پس خوب است که فتنه انگیزی نکنیم چون آتش فتنه اگر افروخته شد تر و خشک در آن خواهند سوخت.

پس بیایید که بر فتنه ها خاک بریزیم تا همه از آن در امان باشیم.

>>>   اقای امید!
همه حرف هایت عالی جزان یکی.
مگرصالح مترقی است؟
اشرار ومترقی.
پدیده نو٫مفکوره نوونظریه نو.
قیامت نزدیک شدچه بلا.
عاقل

>>>   بینی کوچک به واقعیت هخیلی بهتر از کلان است چون اولا مقبول است دوم جریان هوا به آسانی درمسیرش رفت وآمد میکند ، درک واحساس فوری بوی ، بهمین دلیل آی کیوی هزاره ها بیشتر از دیگران است ، اول نمره های اکثریت لیسه ها جوانان هزاره اند
خدایا به این دنیا که مرا هزاره خلق نکردی دران دنیا حتما مرا هزاره خلق کن ،من حسرت می خورم که چرا هزاره نیستم ، مردمان با دانش بلند ،صادق ،زحمت کش ،بردبار ، صبور پاک ، آنچه خوبان همه دارند که تو تنها داری،
بنی های کلان مانند امرالله افراد را ابن الوقت چاپلوس پله بین بی ضخصیت بار می آورد ،
ر

>>>   همه میدانند که امرالله صالح این شخص خاین بقوم و مردمش در شایعات پراگنی و نفاق افگنی و دروغ پردازی از شیطان رجیم کرده چندین قدم پیش تر و بیشتتر است اما خوشبختانه الحمدالله که چهره واقی این منافق دروغ پرداز به همه هویدا گردید فامیل و اقارب و نزدیکانش نسبت این عمل زشت خجالت اورش از وی بریده ومخالف رفتار و کردار اش هستند نفرت و انزجار شانرا علنی علیه ان بیان کرده اند حال دیوانه شده بهر طرف دهان باز کرده قوله میکشد همه اش درد درونی ان است تا واقعیت قضیه شما را یاد باشد که در روز های نه چندان دور سخت به مانند ریس اش از اثر همچو عقده های درونی اش سخت به صحت روانی گرفتار و حزیان گویی اش بیشتر میگردد چون خواب و خیال چوکی را که با بکار گیر رای های تقلبی دیده بودند با ایستاده گی اکثریت کاندیدان در برابر انجام تقلبات رای ها بنفع تیم دولت ساز نقش بر اب گردیده ناکامی شان صد در صد قطعی گردیده این دو روانی با بد نامی دور انداخته میشود و درد شانرا بیشتر میکند همچنان شخص گلم جمع مالک غضفر بانک که در کمپاین غنی در صورت رسیدن غنی بقدرت دوباره به چوکی ریاست جمهوری خواب و خیال چور و غصب ملکیت عامه مانند زمین بغل میدان هوایی کابل را که به بسیار پول ناچیز طبف فرمان غیرقانونی غنی بدست اورده است هم در جمع دو روانی افزوده خواهد گردید دلیلش هم واضح است گلم جمع هم سرمایه اش با پلان هدف شوم شان از دست داده انهم در کمپاین غنی .

>>>   عاقل کجا کاری کند که بار آرد پیشمانی
اولاً نیت ناپاک اشرف غنی احمدزی متعصب را برملا گردی
دوم: خودت از قوم شربف تاجک رانده شدی خوش خدمتی برای اشرف غنی جبران ناپذیردارد
لطیفه:
روزی پادشاهی از کنار صحررامی گذست چشم به خیمه بیوه زنی که در انتهاری کابل شوهرش در تظاهرات تبسم به شهادت رسیده بود پادشاه متفکر اول جهان بود درخیمه بیوه زن پائین آمد بالشکر وخشم پزیرای مهمانی بیوه زن قرارگرفت آن بیوه زن یک بز داشت صادقانه ذبح گرد وگوشت بزرا پخت برای لشکر پادشاه متفکر اول جهان داد همه خوردند وسیر شدند
پادشاه به خشم آمد درباز گشت باز درخیمه بیوه زن پایین آمد رفع خستگی کند با چهره عبوس بیوه زن مواجه شد
برسید چراناراحت استی مه پادشاه متفکر اول جهان استم
بیوه زن با خون سردی جواب داددر اول نیتت پاک بود همه چیز خیر برکت داشت
حالا نیتت کثیف ونجس است همه خیروبرکت از زمین خدابرداشته است.........................
آقای محترم صالح توخبر داری نصف جهان را بینی ها تشکیل می دهد

>>>   کسی که به شکل ظاهری انسان ها اهانت کند به هنر خداوند اهانت کرده است چون انسان را خداوند خلق کرده است.
اگر دقیق به چهراه های نژاد های مختلف نگاه بی اندازیم جدا از قلب شان یکی زیبای خاصی وجود دارد.
کروخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است