این جاهلان سیاسی بی عاطفه...
ملت ما را انقدر به تنگ آورده اند که ناگزیر و مجبور به بردگی غلامی کنیزی شوند. تمام راه های زندگی و خوشبختی را برای ملت بسته و انها را ناامید ساخته، نفاق ملی و تعصبات قومی را وسیله پیروزی خود میدانند 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۹    ۱۳۹۸/۹/۴ کد خبر: 161068 منبع: پرینت

انتخابات سال 1398 کشور ما با این رای اقلیت ناچیز ملت از هم پاشیده که در قانون اساسی بدبختانه ارقام مشخص نشده است مبهم و مجهول و از مشروعیت کامل مثل کشور ها جهان برخوردار نبوده و برای اکثریت مردم که آنهم شخصیت ها ازموده شده از جمله مفسدین و خاینین جفاکار به ملت با مصرف گزاف کمپاین انتخاباتی در بدترین شرایط بد اقتصادی فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته، در ضمن کسب پول حرام بیت المال ملت مظلوم (کریت کارت کود 91 _ 92 و پول پروموت قراداد ها تدارکات معاش ها گزاف دولتی و امتیازی و غیره غارت معدن جواهرات و رشوه چپاول اختلاس خیانت در امانت دارای عامه و در کمک و همکاری ها مالی بشردوستانه کشور ها جامعه جهانی برای ملت گدا فقیر و زنان اطفال و سایر ملت و اخذ پول ها استخبارات بیگانه جهت عملی نمودن اهداف شوم و ناجایز ایشان و ضد منافع علیای کشور انتخابات خویش را جهت کسب ثروت و قدرت براه انداخته اند.

این کاندیدان میخواهند با تقلب گسترده و آشکار خاینانه زورمندان باند مافیای دولتی مفسد قانون شکن جاهلان سیاسی بی عاطفه بزدل و وطن فروش و تابعیت ها کشور های خارجی که با پاسپورت ها سیاسی خود را به پیروزی برسانند و به ادامه حکومت داری فاسد غارت گر خود نایل آیند.

کشور و ملت را ستم و عذاب دیده به سرنوشت نامعلوم و نامطمین و بحران خطرناک سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بکشاند و سرنوشت ملت و کشور را یکبار دیگر مثل سالهای اولایل پیروزی جهاد تنظیم ها و مانند بعد از پیروزی مقاومت مردم قهرمان جسور فداکار وفادار به منافع ملت پایتخت کابل را به میدان کشتارگاه شهروندان کابل و دارای شخصی ملت و دولتی را چور و چپاول کنند.

اهداف شوم کشور ها و ای اس ای و سایر مداخله گران را در زمینه مثل همیشه عملی نمایند خارجی ها بتوانند با مافیای دولتی و یکتعداد رهبران حرفی بی وجدان که وطن را کشور دومی ایشان ساخته اند به راحتی و آزادانه تمام مواد خام و لعل جواهرات معدان لاجور زمرد و سایر معدنیات را به راحتی و بطور اشکار مثل حال استخراج و قاچاق از راه ها ترازیتی به کشور ها خود به منافع شخصی خود وملت خود بیبرند.

ملت را مثل کشور ها آفریقا و آسیا ی فقیر و در گدای و غرق و به کام مرگ بکشانند و استقلال و آزادی کشور سلب و ملت را برده و کنیز خود بسازند که ساخته اند.
فعلا هم حکومت وحدت ملی غنی و عبدالله ارگ نیشینان کشور در نتیجه حکومت داری که خود، فاسد ترین، بی امن ترین، فقیر ترین، برده ترین به سطح جهان معرفی نموده و فابریکه تولید لشکر معتادین، لشکر بیکاری و قفر اقتصادی، تجاوز بر کودکان و دختران و زنان اساس گذاشته اند.

ملت ما را انقدر به تنگ آورده اند که ناگزیر و مجبور به بردگی غلامی و کنیزی شوند.
تمام راه های زندگی و خوشبختی را برای ملت بسته و انها را ناامید ساخته نفاق ملی و تعصبات قومی را وسیله پیروزی و یگانه راه موفعیت خود میدانند امید و ارزوی زندگی ملت ما را ایشان روز تا روز قطع میسازند.
باید اقدام به کار حرکت ها مدنی و سیاسی وطنپرستانه شد.
اینها را شرم سار تاریخ مردم شهید پرور و قهرمان راه آزادی ساخت.
مردن حق است ولی ناجوان مردانه ننگ و لکه بد نام گین ملت خواهید بودساخته.
مبارزه بخاطر آزادی آبادی زنده گی آبرومندانه برای هر انسان مسلمان رسالت و وجیبه است.
ما متیقن و باور کامل دارم که ظلم و ستم پایه ندارد. حقیقت بر باطل پیروز شدنی است.
به امید پیروزی ملت سربلند و شجاع و جسور ما!

امینه وهابزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
جاهلان
نظرات بینندگان:

>>>   هر کس در این انتخابات برنده شود حد اکثر از ۵ فیصد نفوس واجد شرایط رای دهی نمایندگی خواهد کرد نه بیش و نه کم.

>>>   از غنی کوچی توقع انتخابات پاک و سالم را نداشته باشید. کسیکه بر اساس تقلب خیانت و به مداخله خارجی بقدرت رسیده باشد هیچگاهی زمینه انتخابات بدون خیانت بدون تقلب و بدون مداخله خارجی را برای ملت فراهم نمیکند، چون در آنصورت نه خودش خواهد بود و نه آنهائیکه غنی آنها را میخواهد خواهد بودند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است