چرا امرالله صالح سراسیمه و نگران است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۸/۹/۵ کد خبر: 161078 منبع: پرینت

در پست‌های اخیر امرالله صالح یک‌نوع اضطراب و از هم‌گسیختگی روانی به چشم می‌خورد. انسان تنها در حالاتی که دچار ترس و وحشت شده‌ باشد اینگونه پراکنده‌گویی می‌کند. این وحشت‌زدگی چه‌چیز را می‌نمایاند؟

به نظر من امرالله صالح در یک بازی سه قمار را به راه‌‌انداخت که دوی آن را باخته و یک آن هنوز در میدان است. نخستین قمار جناب صالح ساختن یک حزب یا گروه سیاسی بود که اغلب اعضای آن به حوزه مقاومت خلاصه می‌شود؛ دیده می‌شود که محبوبیت آقای صالح در این حوزه به صفر تقرب نموده و اکثر کسانی که قبلاً هوادار جناب‌شان قلمداد می‌شدند به وی دشنام و ناسزا می‌فرستند، یعنی حوزه مقاومت را باخته‌است.

۲- آقای صالح می‌خواست در کنار غنی به عنوان یک معاون قدرتمند عرض وجود کند. به همین‌دلیل به هرسمتی دست به یارگیری دراز نمود، به هرکسی وعده‌های سر خرمن داد، و پول‌های هنگفتی را نیز درین راه خرج نمود، دیدیم که این قمار جناب عالی نیز به باخت انجامید. اکنون صالح در تیم غنی یک‌ فرد ناکام شناخته می‌شود، حتی اگر تیم دولت‌ساز برنده هم ساخته شود صالح صلاحیت و صلابتی نخواهد داشت. یعنی جناب صالح این قمار را نیز باخته‌است.

اما سومین قمار جناب صالح، به هر قیمتی معاون شدن است. او شاید بتواند بعد از برنده شدن روند سبز را تا حدودی بازسازی کند و دل عده‌یی را بادادن شغل و چوکی به دست آورد. ولی اگر تیم وی ببازد صالح همه‌‌ی هستی‌اش را باخته‌است. در قدم نخست تیمی را که با وعده‌های سرخرمنی به دور خود جمع کرده‌بود از هم می‌پاشد. دوم انشعاب و از همپاشیدگی در روند سبز متصور است. البته مردم را که قبلاً از دست داده‌است.
با این‌حساب به امرالله صالح حق بدهیم که سراسیمه باشد و هذیان بگوید.

مقصود حیدریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
هذیان
نظرات بینندگان:

>>>   امرالله صالح دچار اضطراب نیست و نخواهد شد در اضطراب کسانی باشد که از محقق خردوان سوی استفاده کرد و در اخیر بالایش شریشخند زد چرا صالح را ملامت میکنید

>>>   اقای حیدریان!
معقول و مقبول.
عاقل

>>>   امرالله آدم بی ر یشه است !!!

>>>   از نظر روانشناسی بینی امرالله مانند کــوهان شــــــتـــر است خصوصیت اینگونه افراد حاسوس مشرب متمرد متقلب متکبر فتنه انگیز ابن الوقت فرصت طلب وچاخان می باشد
ومن الله توفیق

>>>   صالح یک بازنگر است که گاهی همرای یکی گاهی همرای دیگر چپلوسی می کند

>>>   هزاره هاي سياسي بايد امرالله را مجازات نمايند و بايد وي را از معاونيت غني برطرف نمايند، در غير آن اين لچك روابط مليت ها را خراب نموده و با عث بربادي ملت ميشود، و اين كار وي پلان شده است و انتقام برادران خاديست خود را ميگيرد.

>>>   دقیق فرمودید قلم تان رساباد.

>>>   آقای امرالله صالح با این به اصطلاح خودش افشا گری یک جرم را مرتکب شده که باید توسط مسولین مورد باز پرس قرار گیرد جناب صالح با ظبط گفتگوی در یک مجلس خصوصی که قانون این عمل را جرم تلقی کرده و عامل آنرا مجرم و مستوجب مجازات میداند. ظبط جلسات خصوصی بدون اجازه صاحب مجلس و اشتزاک کنندگان مجلس تجاوزبه حریم خصوصی افراد دانسته میشود این عمل آقای صالح توسط یک برنامه ریزی قبلی صورت گرفته است آقای صالح در آن مجلس شخصا حضور نداشت پس باید گسانی دیگری راکه در مجلس دعوت شده بودند وظیفه داده تا برایش صحبت های که در مجلس صورت گرفته است ثبت نماید و به دست رس ایشان قرادبدهد. این عمل مافیایی است از این سبب باید تیم دولت ساز این از این عمل که توسط اقای صالح شاید در تفاهم با تیم دولت ساز صورت گرفته باشد معذرت بخواهد . ووتمام کسانیکه در این عمل جرمی شرکت کرده اند مجازات شون تا در آینده هیچکس جرت نکند تا به حریم شخصس افراد تجاوز کند.

>>>   سیاست به خصوص در کشور ما قیمت دارد و اولین قیمتش گذشتن از عزت و آبرو و دین و ایمان است.
به غنی بنگرید کدام یک از عناصر بالا را در خود دارد.
به عطا به صالح به کرزی و به همه دیگران چون بنگری همه فاقد عناصر فوق هستند.

>>>   صلح راه خود را گم کرده هم از دین ماند وهم از دینا یعنی هم در پیش قوم و هم پیش مردم رسوا شد

>>>   امرالله نا صالح یک جاسوس مزدور است که بخاطر چوکی حاضر است هزاران تن را لگد مال و به قدرت برسد.

>>>   امر الله یک وسیله است نه یک هدف. با چنین حرکت ها و اظهارات امر الله خود را توسط مردم گ..... ند و خراب کرد . یک حرف صالح هزاران دشنام را نصیبش کرد باید درس بگیرد و خود را وسیله و آله دست قرار ندهد.

>>>   محترم امرالله خان چند وقت نشه معاونيت رياست جمهوري بود فعلا فهميده كه تيم عبد الله انتخابات را برده به همين خاطر سراسيمه شده و خوف از اين دارد كه ديگر بين قوم تاجك و حتي در بين پنجشيري ها هم جا نداشته و به صفت خايين قوم شناخته شده از اين رو تشويش او زياد است و حق بجانب هم است كه تشويش كند و سراسيمه باشد، چون با رفتنش كنار اشرف زي و صحبت هايش در ستايش قوم اشرف زي و عليه قوم تاجك و هزاره و ازبك خطاي بزرگي را مرتكب شد كه جبران كردن ان در بين اقوام محترم مذكور نا ممكن است و او ديگر جاي يك سرباز مخلص را هم در بين تاجك ها ندارد رهبري در جايش باشد.

>>>   باید دانسته باشید که امرالله صالح یک جاسوس دوجانبه ونفاق افکن است.فراموش نکنم که همی چند ماه پیش چه گپ هایی که در باره ایران ناطق کرد و مردم آن جمع را تحریک کرد که شعار هایی تفرقه افکن بدهند بی آنکه به عواقب بیندیشد وبداند که بیش از 4میلیون از نفوس افغانستان در ایران هستند وبا این حرفها بهانه به دست نجات پرستان می دهند.برایم مسلم است که این مردک جاسوس یهودی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است