فاشیست ها را بهتر و بیشتر بشناسیم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۸/۹/۵ کد خبر: 161080 منبع: پرینت

سال ها است که دست های آلوده و خطر آفرین سازمان های جاسوسی بیگانه پشت مسایل سیاسی، اقتصادی، علمی فرهنگی افغانستان قرار دارد، هر روز این دست های مخوف به اشکال گوناگون بذر نفرت و کینه را در میان مردم کشور پاشیده و آتش خشم و نفرت را در میان اقوام و قبایل شعله ور می سازد.

بدیهی است که جامعه ی عقب افتاده و فاقد ثبات سیاسی مثل افغانستان می تواند بستر خوبی برای نا امن ساختن خاور میانه و...، باشد!
اینکه سران و بزرگان هیچ یک از قبایل و طوایف افغانستان قادر به ایجاد زمینه ی همپذیری و ایجاد یک نیروی سیاسی قابل اعتماد برای اداره کشور در راستای منافع ملی نیستند به درستی می توان دریافت که سران اقوام و قبایل کشور با توجه به عدم رشد تعلیم و تعلم در جامعه و همچنین حکومت قبیله ای و گذشته ی نا میمون آن، همآره ملعبه و بازیچه ی ایادی مخوف استخبارات بیگانه بوده و مهره ی اصلی ایجاد نا امنی و اغتشاش در کشور، ایده ی تروریسم پروری استخبارات بیگانه و علم کردن مفکوره فاشیستی به واسطه ی طماع ترین قبیله علیه قبایل دیگر بوده و همین امر سبب متلاشی شدن اجماع سیاسی مبتنی بر منافع ملی در افغانستان گردیده است.

حفظ صدارت و اصرار بر حاکمیت یک فرقه بر اقوام و قبایل کشور، تروریسم پروری و تصفیه کردن وزارتخانه ها و ادارات مهم دولتی از مردم غیر فاشیسم دلالت بر زور گویی فاشیست ها دارد که با پشتوانه ی استخبارات بیگانه بر اقوام غیر فاشیست کشور تحمیل گردیده است و همچنین علم کردن فاشیست ها در کشور برای ادامه حیات تروریسم و گسترش آن، جزو برنامه های اصلی استخبارات بیگانه در کشور بوده است.

فاشیست ها فاقد منطق سیاسی اند و برای رسیدن به قدرت و کنترل و حفظ حاکمیت در کشور حتی از کون خود مایه گذاشته اند تا کنترل حاکمیت در کشور را از دست ندهند.
فساد جنسی، فساد اداری و مالی، ترور جنرال فهیم و ایجاد دوگانگی در میان تاجیک ها، براندازی و دور کردن ازبک ها از صحنه ی سیاسی با مفتضح ساختن ایشجی، خدمات ویژه به مجرمین تروریسم و رهایی بدون محاکمه ی آنان از زندان، اتهام واهی به وزیر وحیدی به عنوان هزاره و طرد آن از صحنه ی فعالیت، اتهام و افتراء به محمدی، خلع مقام جنرال مراد علی و...، همه از برنامه های اصلی و کلیدی سیاست فاشیستی بوده است که صرفا برای حفظ قدرت مرتکب شده اند!

حال با شیطنت و منافقت و سوء استفادهاز برخی مقامات، هزاره ها را هدف قرارداده اند تا بلکه بتوانند جلو رشد سیاسی را از هزاره ها بگیرند ولی فاشیست ها برای هزاره ها آنقدر قرآن خورده اند و آنقدر مرتکب جنایت و خیانت و قتل و کشتار در حق هزاره ها شده اند که تمام مردم هزاره از کوچک تا بزرگ به خوبی دریافته اند که این فرقه هرگز قابل اعتماد نیستند و هزاره ها به خوبی آموخته اند که شیطنت و منافقت فاشیسم را چگونه به رشد و ترقی تبدیل کنند!

دیری نمی پاید که سایه ی نحس فاشیسم و حامیان بیگانه ی شان از سر مردم شریف افغانستان محو گردیده و امور سیاسی، اقتصادی، علمی فرهنگی و اجتماعی با ایده و دست توانای مدیران مدبر بر خاسته از میان مردم ستم دیده اصلاح و کشور و مردم به ثبات و آرامش برسد.

به امید آن روز
عبدالله حقیار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیست
هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   فاشیست ها فاقد منطق سیاسی اند و برای رسیدن به قدرت و کنترل و حفظ حاکمیت در کشور حتی از کون خود مایه گذاشته اند تا کنترل حاکمیت در کشور را از دست ندهند.
مگر اشرف غنی بود که خود را در خدمت قوای بیگانه دادند، صرف بخاطر قدرت .
خلیفه چشم ها را باز کنید حقایق را به چشم حقیقت ببینید.

>>>   اقای حقیار!اری پشتونها درغصب وتوسعه اقتدار وحذف دیگران کوشیدند ومیکوشند.مگر اگر همچو فرصتی برای هر ملیت دیگرهم میسر میشد٫عین کاررامیکردند.مشکل اصلی عدم رشد فکری سرتاسری وعدم موجودیت یک حس عدالت پسندی است.
عاقل

>>>   حقیار صاحب ، اگر پنشیری ودزدان شمالی به اندازه کسی راکه تو فاشیست میگوئی قدرت داشته باشند آن وقت خواهد گفتی : خداوند کفن کش سابق را بیامرزد !

>>>   بینی امرالله کوهان شـــــتــــر ی است اینگونه افراد از نظر روانشناسی خیلی ناقص توصیف شده اند مثلا : جاسوس مشرب متکبر، متقلب ،متحجر ،متنفر ،چاخان ، ابن الوقت ، پله بین ،فتنه ،ومانند شتر چندین خم وپیچ وکجی وراستی دارند ،
سعدی علیه الرحمه درگلستان خود فرموده ای فرزند هر آئینه ازینگونه افراد بپرهیز ، که پشیمانی آری وآنگاه ندامت ترا سودی نبخشد،

>>>   برخاسته همان درجن یازنه هایت دبل عبدالله راکتیار سیاف نداف محقق خردوان و غیره مجاهلین شرف باخته شرم ات باد
حقیار

>>>   عاقل ز عقل بیگانه یی
هشیار نه یی دیوانه یی

>>>   افسوس برشما خودرا حقیار میگی وحق نمیگوئی
فاشست خراب ودیگران گل وگلزار هههههه

>>>   مضحک اینجاست که اوغان با هم جهالت و احمقی خود هنوز هم ملامتی بدبخی ها و وطنفروشی ها ۳۰۰ ساله خودرا بالای پنجشیر فلان و فلان میندازد او ....گناه شما نیست شما از مادران بدنیا آمده اید که به نرخ کلدار و موتر های شانزده بیست خریداری شده اند شما به اثر معامله تجارتی پیدا شده اید . از زمانی که نام اوغانستان را انگلیس بالایتان قبولاند و برایتان این نام بدراانتخاب نمود تا بحال همه اوغانهای یک رقم و یک خوی و خاصیت دارند یگانه چیزی که اوغانها ندارند شعور است همین باعث شده است تا کور خود بینای دیگران باشند یگانه مشکل اوغان همین است و باعث عقب مانده گی شان شده است که خوب میدانند عامل بدبختی کشور بجز از اوغان و این اقوام بی سروپا کسی نیست اما مشکل را فکر میکنند تنها در ۳۰ سال اخیر صورت گرفته است در حالی که هنوز هم شما خاینان وطنفروشان و ناموس فروشان خودرا بابا و نیکه لقب میدهید. عبدالرحمان کی بود نادر غدار کی داود کل و امثال این کثافت های غول کی ها بودند ؟ اینها همه مانند تو اوغانهای بی شعوری بودند که در آنزمان نه شمال بود ونه پنجشیر همه فکر میکردند اینها نسل انسان هستند که نیستند.
با ایترام(احترام) : انتی اوغان

>>>   بیچاره اوغانک های بی شعور از تاریخ خود آگاهی ندارند فکر میکنند هرکه دغه گفت او آدم است اما برعکس هرکه دغه و بغه کرد او شایسته آزاد گشتن را ندارد باید زندانی گردد تا اول انسان شود به ازاد.

>>>   آنتی اوغان،
از همان روزی که همشیره محترم تام به عقد یک اوغان درآورده آید در تان نهایت طاقت فرسا شده، از بحث های احمقانه گذشته تو که دعوای غیرت و مردانگی داری فقط یک سوال را جواب بده. آیا پدر پدر کلان و سه پشت تو غیرت و ننگ داشت؟ اگر داشت چرا بر ضد حکومت دوصد ساله همانند تو برنخواست ؟ و اگر این غیرت در وجود نیاکان تو نبود پس حرامی اینجا کیست ؟ عجب بخذا تو از کجا این همه غیرت را درآورده یی ؟؟ ضرالمثل عام است فرزندی که نداشت نشان از پدر نخواند اش پسر ثانیا در هر دوره در هر مقطع همین سران پنجشیری و دیگران تو سر خم کرده و به غلامی پشتون تاخته پس اول مرداری خود را پاک کرده بعدا نقد کن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است