چرا امنيت ملى افشاگر بچه بازى را زندانى كرد!؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۵    ۱۳۹۸/۹/۵ کد خبر: 161089 منبع: پرینت

آقاى محمودى و مسوولين جامعه مدنى لوگر كه 550 واقعيه تجاوز جنسى، بالاى كودكان را مستند سازى كردند، دستگير و جبرا بخاطر اراده "حثيت" غنى احمدزى كه از لوگر است، به معذرت خواهى وادار نمودند!؟

همانطوريكه جنرال احمدزى افشاگر فحشا در ارگ را با تهديد مجبور به معذرت خواهى كردند!
حال ثابت شد و همه ميدانند كه ارگ نشينان بي فرهنگ در اصل ترويچ كننده اى فساد ها اخلاقى مثل؛ مصرف ترياك، چرس، شرابخوارى، فحشا و همجنسگرایى در كشور هستند!؟

غنى احمدزى كه فاسد ترين ریيس جمهور متقلب افغانستان است، توان و استعداد اداره سالم را ندارد و كشور را بطرف خودكامگى برده و مي برد كه مثال بارز آن تنشهای قومى و نابسامانى های عميق در جامعه چند مليتى ما است كه اقوام قرن ها در كنار هم زندگى كردند؛ اگر جلوى اين آدم ماليخوى گرفته نشود و خدا ناخواسته دوام نمايد، امكان دارد كه كشور بسوى تجزيه و يا فروپاشى برود!

رضا ميهنيار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بچه بازی
افشاگر
نظرات بینندگان:

>>>   Barry Salaam
سر موسای بیچاره خط بینی کشیدید، خیر! می‌پذیریم که شاید خواسته یک مشکل واقعی را در یک مورد خاص بیش از حد لازم پرداز دهد. اما لطف نموده آشکارا یا در خفا غم متجاوزان را نیز بخورید! در افغانستان مکتب خیالی، سرباز خیالی، مرکز رای‌دهی خیالی و بسا از خیالی‌های دیگر می‌توانند وجود داشته باشند؛ اما «متجاوز خیالی» یا هیچ، یا به ندرت وجود دارد. واقعی‌ترین پدیده—که هر سو بیبینی مصداقش موج می‌زند—تجاوز و تجاوزگری است؛ به ویژه در برابر زنان و کودکان.
در فرهنگی که زن‌ستیزی عزت وافتخار باشد و کودک‌رقصانی تفریح و خوشگذرانی به شمار رود، موسا چه بگوید چه نگوید، روزانه صدها و هزارها جنایت می‌تواند اتفاق ‌افتد. برای پرداختن به این جنایت‌هایی که ریشه در رسوم ناپسند و پذیرفته‌شده ‌دارد، باید چاره‌یی جست. خیر است برای موسا شیوهٔ پژوهش تخصصی را هرقدر می‌خواهید بیاموزانید و اشتباهش را به رخ خودش و کل جهان بکشید، اما کاری نکنید که داعیه‌اش نیز با خودش یکجا سرکوب شود.

>>>   انکس که خود گم است که را رهبری کند!!!
گرچه افغانستان خانه ای مشترک همه ای ماست هرنقطه ای این مرزوبوم که به اتش میسوزد همه افغانها احساس ناراحتی می نمایند با این همه لوگر ولایت ومنطقه ای اشرف غنی احمد زی میباشد او وقتی اوضاع ولایت وزادگاهش را نمیتواند امن وارام گرداند حد اقل در مناطق تحت نفوذ دولت نا بکار مردم احساس امن وارامش ندارند در دیگر جاها چطور نفوذ وسیطره خواهد داشت
در سایر کشور ها اگر یک یا دو مساله ای بی امنیتی رخ میدهد چندین مسول استعفا میدهند در دیار بلا کشیده ای ما بجای مجرم انهای که از جنایات پرده بر میدارند مجازات میگردند این است روش اداره ای مغز دوم!!!متفکر جهان با این القاب خارجی ها بالای این ملت تمسخر مینمایند وبه دستور وعمدا بد امنی ونا ارامی را در مناطق دولت نشینها ترویج مینمایند تا مردم را به رژیم طالبانی راضی سازند ویا قصدا مناطق را نا ارم میسازند تا جوانها وفامیل ها بسوی مناطق طالب نقل مکان نمایند گویا از مردم سرباز گیری میکنند وگروه طالب ها راتقویه وحمایت مینمایند ما در حالی که در غم واندوه فامیل های متضرر شده ای لوگر خودرا شریک میدانیم به انهای که این احساس را ندارند واحساسشان مرده است نفرین مینمایم
ولایت خان از کاپیسا

>>>   همین طالب های بی فرهنگ را مردم کابل خود در دوران امارت شان به چشم سر دیدند که بچه بی ریش هایشان در کنار شان در کوچه های کابل قدم میزدند.
لوگر و قندهار و شمالی و مزار که در این مسلک گپ و گفتی دارند چه ما بپذیریم و چه نه پذیریم.

مشکل در این جا است که اگر یک معضل اخلاقی یا اجتماعی را یک هموطن خود ما نشان دهی کند هم دولت و هم ملت به دهنش میکوبیم و اگر همان مشکل را نیویورک تایمز و یا امنیستی اینترنشنال انعکاس دهد از ارگ تا قضا همه دست باچه به سراغش میرویم.

قضیه خالده فروغ و افشاگری جنرال احمدزی نمونه های خوب این ادعا است.
همین دیروز غنی گفت که کسانی برای گرفتن پناهندگی اتهام های ناحق میبندند و امروز که نهاد های بین المللی وارد معرکه شدند غنی دست پاچه حکم به رهایی فعالین مدنی و تحقیق همه جانبه قضیه داد.

>>>   به خاطر که غنی پیش مردم رسوا شد چون او از لوگر است البته از مردم کوچی ها لوگر

>>>   بخاطریکه حثیثت اشرف غنی نوکرک سفارت امریکا به خاک یکسان میشد چون اینها خوب آگاه هستند که از عیوب بزرگ به شمول ناموس فروشی برخوردار هستند اما از رسانه ای شدن این قضیه هراس دارند اگر نه بچه بازی ِ بچه بیریشی و بازنگری جز فرهنگ لوگر است . از کجای لوگر هستی بسیار بازنگر هستی

>>>   غنی لوگری اسطنک زی لوگری میشه چند لوگری دیگر هم باشه در امنیت ملی که در لوگر مکتب رفته باشند از او خاطر او دو بیچاره را زندانی کردِ.

>>>   پسر غنی در امریکا معاون کسی است که هم جنس پرستی را آزاد کرد و درین راستا فعلا فعالیت مینماید اگر باور ندارید از سایت ها کار و وظیفه طارق غنی را سرچ نموده معلومات حاصل نمائید او هم همین فرهنگ را از جایگاه پدرش شروع کرده و با بودن غنی در افغانستان مطمئن باشید که جبرآ تمام ولایات این فرهنگ را عملی خواهند کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است