ملا برادر در تهران با ظریف ملاقات کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۸/۹/۶ کد خبر: 161091 منبع: پرینت

ملا عبدالغنی برادر معاون سیاسی گروه طالبان با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در تهران دیدار و گفتگو کرده است.

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران با ملا عبدالغنی برادر و سایر اعضای دفتر سیاسی طالبان دیدار کرده است.

سهیل شاهین سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر نیز در صفحه تويیتر خود این دیدار را تایید کرده است: ملا برادر و هيات همراه وى با آقاى ظريف در مورد روند صلح در افغانستان صحبت كرده اند.
شاهین اضافه کرده است: هیات گروه طالبان علاوه بر موضوع صلح، دربارۀ مشکلات مهاجران ساکن در ایران نیز بحث کرده و مقامات ایرانی نیز در حل مشکلات مهاجران افغان، وعده داده اند.​

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ظریف
ملابرادر
تهران
نظرات بینندگان:

>>>   ملا برادر از ایران میخواهد که اگر همچنان که بعضی گروههای جنگی طالبان در فراه ، هرات ، هلمند ، سرپل ، فاریاب ، بدخشان را تمویل و تجهیز میکنید تمام گروههای سیاسی و نظامی طالبان را با همکاری روسیه حمایت جدی میتوانید، طالبان به صلح آمریکا تن ندهد؟
ولی ایران و حتی روسیه توان سیاسی و اقتصادی ندارند و به این بیسوادان اعتبار هم نمیتوانند که خود را بیش از این با آمریکا بند کنند.
ایران ممکن است برای شان بگوید که به صلح و شراکت با دولت افغانستان بروید منتها باز ما شما را بیشتر از دولت دست نشانده آمریکا حمایت خواهیم کرد تا ولو به زور هم شده کم کم قدرت اصلی شما شوید.
مبارز اخلاقی

>>>   بلی این آدم کشان یکی از مکار ترین
جنوری روی زمین است ایها قوم ....
وصهیونیست است یکی از بی رحم ترین
بعد از خود شان در جهان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است