مولانا: فورم هایی که به قندهار رفته جنایت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۸/۹/۸ کد خبر: 161128 منبع: پرینت

عضو کمیسیون انتخابات افغانستان می‌گوید که 250 قطعه فورمی که به ولایت قندهار رفته است جنایت است.
به گزارش اسپوتنیک، مولانا محمد عبدالله، عضو کمیسیون انتخابات افغانستان روز پنجشنبه (7، قوس) در یک نشست کنفرانس خبری در کابل گفت: 250 قطعه فورمی که به قندهار رفته جنایت است.

آقای مولانا عبدالله می‌گوید: در چند ولایت فورم‌های بازشماری آرا اضافی فرستاده شده‌اند که من در جریان نیستم. بربنیاد قانون، این کار غیرقانونی است.
وی همچنان اضافه کرد که اگر در یک ولایت هم رونده بازشماری صورت نگیرد، کسی اجازه ندارد نتیجۀ نخستین انتخابات را اعلام کند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مولانا عبدالله
کمیسیون
قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   مولاناعبدالله صداقت و وفاداری ات به سوگند بروی قران درعمل ثابت کردید که در رای پاک مردم حراست و از تطبیق قانون در کار ات حراست و پاسداری نموده اید اما یکتعداد از اعضا و بشمول ریس کمیسون انتخابات که دست بروی قران مانده بودند که در کار شان خیانت نمیکنند و بزیر تاثیری کسی نمیروند صادقانه خدمت میکنند ولی در عمل ثابت کردند که وجدان و اخلاق شانرا زیر پاکرده و سوگند بروی قران را فراموش کرده اند و در رای پاک مردم عملا دارد خیانت کرده روان هستند بنفع تیم غنی مردم هرگز انهارا نخواهند بخشید و صداقت اقای مولانا عبدالله را هم فراموش کرده نمیتوانند مرگ به خاینین وطن زنده باد صادقین وطن .

>>>   خدا به همرایت مرد خدا
از اعضای کمیسیون میخواهیم که ضمیر و وجدان و دین و ایمان خودرا به خاطر به قدرت رساندن نوکر ترامپ به شیطان نفروشند.
قوانین و طرزالعمل ها آنقدر واضح است که حتی یک طفل مکتب هم میداند که جق چه است و نا حق چه است.
از خدا بترسید و روی خود را سیاه نکنید.

>>>   زنده باد مولانا عبدالله این خادم برحق مردم
تاسف به کسانیکه مزدورکسی میباشند که قطعاً ننگ وغیرت نداشته صرف به دام قدرت خویش به قیمت خون روزانه صدها جوان این سرزمین فکذمیمند

>>>   از مولانا چیزی بهتر از این نباید انتظار داشت، این اجنتک منفور عبدالله و گروه خاص زمانیکه در کمیسون نامش گرفته شد در همان اوایل یک دوست از خود پنجشیر گفت این گنجو جز ماجراجوی چیزی دگیر یاد ندارد و اینک درفشانی های گنجو را امروز میبینیم.

>>>   یکی باشد خو با ایمان باشد.
چه کنی اورنگ زیب و افتخاری و قوقندی و گورستانی و امثالهم را که فقط توجیه گر تقلب هستند و بس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است