چاه آب را نجات دهید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۶    ۱۳۹۸/۹/۱۰ کد خبر: 161152 منبع: پرینت

از سه روز به این طرف نبرد میان تفنگداران غیر مسوول و پولیس چاه آب در مرکز این ولسوالی جریان دارد. تفنگداران ساختمان فرماندهی پولیس را در این مدت در محاصره دارند‌. حکومت در این سه روز در برابر این تفنگداران جانی سکوت اختیار کرده وجای بازداشت؛ از نرمش، مصلحت ومدارا کار می گیرد. منابع می گویند، گروه تفنگدار مربوط به اصل الدین و یاغی ها همه روزه در چاه آب جنایت می کنند ودر این روز ها که با پولیس درگیر اند؛ از خانه های مردم به عنوان سنگر استفاده می کنند. مکتب ها وشهر در این سه روز بسته است و شهر چاه آب به یک ماتم کده تبدیل گردیده است. حکومت اگر جلو این دزدان وتفنگ به دستان جنایت پیشه را نگیرد و سکوت خود را نشکند، به مراتب بیشتر از پیش این تفنگداران جرات می گیرند ودست به جنایت بیشتر در برابر مردم میزنند. دستگاه پولیس وحکومت محلی چرا در برابر این همه بد بختی خاموشی اختیار کرده است؟ وقتِ ساختمان فرماندهی پولیس چاه آب را محاصره می کنند؛ معنای این را میدهد که خانه شخصی فرمانده پولیس تخار و وزیر داخله را محاصره کرده اند. لطفا نگزارید که مردم چاه آب در آتش جنگ بسوزند و دختران و پسران شان از درس و مردم شان از پیشرفت محروم باقی بمانند.
یاداشت: جایگاه وحرمت فرمانده پولیس ودیگر مقامات به لحاظ شخصیتی پابرجا است. این را برای این ذکر کردم که افراد فُرصت طلب، از این نوشته استفاده و بهره گیری نادرست نکنند ودرپی توطه نشوند.
شفیق پویا
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


چاه آب را نجات دهید

چاه آب را نجات دهید

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چاه آب
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   وزیر صاحب دفاع مصروف صحبت تلفونی عاشقانه با ملالی شینواری است

>>>   ک افسر ارتش عراق به اتهام قتل شرکت کنندگان در یک تظاهرات مسالمت آمیز در مرکز اداری این ولایت محکوم به اعدام شد. در این راستا دادگاه تجدیدنظر عراق یک افسر دیگر ارتش این کشور را به هفت سال زندان محکوم کرد.

این منبع گفت: دادگاه تجدید نظر ولایت واسط حکم اعدام کاظم ملک، افسر نظامی عراقی را که متهم به قتل تظاهرکنندگان است، صادر نمود. یک افسر دیگر عراقی در همین پرونده به هفت سال زندان محکوم شد.

به گفته رسانه‌های عراقی، این افسران به قتل دو شرکت کننده در تظاهرات ضد دولتی متهم شدند.

>>>   وزير دفاع كه ...خود را قبلا بر اثر انفجار از دست داده پس صحبت عاشقانه براى چه؟

>>>   تلاش ارگ به بستن «گزارشنامه افغانستان»
قابل توجه نهاد های مدافع آزادی بیان و اطلاع رسانی و ناظران بین المللی



از کابل اطلاعاتی به دست آمده است که ارگ و امنیت ملی کمر بسته اند تا «گزارشنامه افغانستان» را در شبکه اجتماعی فلج و از دسترس مردم خارج کنند. علت اساسی این موضوع دسترسی گزارشنامه افغانستان به اطلاعات پشت صحنه و زدوبند های ضد افغانستان از سوی هیأت حاکمه و محور های الحاقی آن هاست.

پیش ازین نیز، شماری از جنگ سالاران، سرقافله های دزدی و جنایت و نخبه گان خود خوانده و خائن به منافع افغانستان تلاش های ناکامی را درین زمینه به راه انداخته بودند.

به ادامه قانون شکنی های بی شمار «گذشته گرایان» منسوخ الحال، این تازه ترین مورد کین و ستیز با افکار عمومی است. یاد آوری شود که کور کردن پنجره گزارشنامه افغانستان از طریق شبکه بلاگر و دات کام، از صلاحیت و توان خونتای ارگ بیرون است؛ اما رژیم نا مشروع، با وصف آن که نفس های آخر خود را می کشد، قبل از سر به تالاق شدن در گودال اضمحلال، خیال دارد واپسین کارنامۀ ضد ملی خویش را به سر برساند.

صدای افغانستان دیگر خاموش نخواهد شد. دست دراز شدۀ افغانستان بر یخن فرزندان ناخلفش قطع نخواهد شد. من هنوز به غیر از فیس بوک و روزنامه آنلاین از دیگر ظرفیت های حاضر در گسترۀ اطلاع رسانی استفاده نکرده ام. شاید به گشایش جبهات دیگر علیه گروه کوچک موسوم به «اقلیت خائن» ضرورت احساس نشود؛ هرگاه شرایطی پیش بیاید که مقتضی چاره جویانه باشد؛ توپخانه تبلیغات ملی علیه زباله های حاکم بر کشور را تحکیم خواهیم کرد

>>>   الله گل دزد درمجلس گفت:
اگر گلبدین جهاد نمیکرد حالا شاید چشمان اطفال شما سبز می بود،
حالا کسی برود وببیند که چشم های طفل دختر گلبیدین کــه درسفارت امریکا همراه با امریکائی ها یکجا کار میکند رنگ چشمان نواسه گلو سبزاست یا سیاه ؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است