شايد ترامپ با طالبان بيعت قدرت ببندد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۱    ۱۳۹۸/۹/۱۰ کد خبر: 161153 منبع: پرینت

مشتي از بي حيا ترين هاي عالم، سكان دار سياست شده اند و با راي ضعيف و عقل ناقص، سنت هاي ناپسند اهانت قومي را كه ميراث يك قرن استبداد، اقليت سازي، محروميت سازي و سركوب بود، احيا مي كنند، حقايق را واژگونه جلوه مي دهند و نفاق و ريا و استفاده از احساسات قومي را بر فضاي پر تهديد سياست كشور چيره مي كنند.

روش اين دزدان اتحاد مردم، ثمره اي جز خرابي هر دو خاندان سياسي (دولت ساز و ثبات و همگرايي) نخواهد داشت.
آناني كه از عناصر قومي، استفاده ابزاري مي كنند بزرگترين مانع ملت شدن مردم اين سرزمين هستند. رهبر و سياستگر هر قوم، اولين و مهمترين مانع يكجا شدن قوم خود با ديگران و در نتيجه مهمترين مانع ملت سازي در افغانستان است.

اگر در نتيجه اين كشاكش، قدرت از كف دارندگان آن بيرون نشود، هيچ حقي از هيچ مظلومي اعاده نخواهد شد. اگر هم قدرت از كف صاحبان كنوني آن برود باز هم تغييري نخواهد آمد. چه آنكه حق مظلومان از ظالمي گرفته مي شود و به ظالم و چه بسا به ظالمان ديگري داده مي شود.

اين چشم دريده ها براي كسب قدرتي خود را عريان و رسوا مي كنند كه سرنوشت آن هنوز در تقدير است و شايد هم ترامپ، آن سرآمد ظالمان عالم هوس كند و دست اين دو غلام بچه سياست امريكا را رها كند و با طالبان بيعت قدرت ببندد.

شجاع محسنی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
ترامپ
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا شرم اور است ترامپ به عنوان صاحب این سرزمین به آن نوکر خود (اشرف غنی) دستور می‌داد در کجا بایستاد: این ریس جمهور دست نشانده جانکری را ترامپ در بین سربازان آمریکایی یا پشت سر خود استاد. این کار اشرف غنی توهین به مردم غیور یک کشور پنچ هزار سال تاریخ « هخامنشی ، کوشانی ، ساسانی، طاهریان ،سامانیان ،غوریان ،تیموریان ،غزنویان وابدالیان » و این سرزمین مجاهد پرور در طول تاریخ اسلام می باشد کسانی که بادیدن این تصویر شرم آور غنی دفاع می کنند چه باید گفت ایا انها گوش شنواه چشم بیناه دارنند که نفرین به این ریس جمهور غلام نوکر یهودان امریکا و انگلسی طرف دار اشغال که ابروی مردم شجاع افغانستان را با آمدن رای های گوسفندی وقدرت طلب بزمین زد. هزاز هزارا نفرین به اشرف غنی بی ایمان و تمام حمایت گران بی عزت آن.
مملکت در دست مشتی خائن بی غیرت بی عزت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
وضع آن بدتر هر روز همی در محنت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
رنج اندر غم هم غصه و صد افت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
ملک بد نام رسوا گشت غرق اندر فساد متفکر
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
خانه مظلوم خراب و ظالم اندر عشرت است
تا که رای گوسفند ی بنام ملت است
این چی ظلم ست ستم تا چند ما را ذلت است
تا که رای گوسفند بنام ملت است
شاه دست بسته در مقابل بیگانه و پرست است
تا که رای گوسفند ی بنام ملت است
عیش است نعمت است فاشیست یهود پرست را
تا که گوسفند ملت است

>>>   غنی شاید تا آخر هفته سکته کنند.
وای به حال بیچاره

>>>   ترامپ نه در قصه افغانستان است نه در قصه طالبان .
او يك وطن دوست است ميخواهد به كشور خود خدمت كند و از مصارف بيجا جلوگيري كند. از اينكه انتخابات در امريكا نزديك است او ميخواهد يك دستاورد داشته باشد تا به رخ مردم بكشد تا دو باره مردم برايش راي دهد به همين سبب ميخواهد از افغانستان بيرون شود و ان را يك دستاورد قلمداد نموده و در انتخابات به نفع خود استفاده كند . او جنگ افغانستان را بار ها مصرف اضافي معرفي كرده . و متيقن است كه امريكا در افغانستان به هدف خود كه همانا از بين بردن عربها و رهبر انان بود رسيده و پيروز گرديده و باقي ماندن اضافه و بي هدف در افغانستان ضياع منابع است و بس.

>>>   آقای شجاع محسنی را درود.
مرد حسابی چرا مردانه و شجاعانه سخن خود را علیه دشمنان مردم ما بیان نمی کنید و مانند گذشته ها شف شف شفتالو می گویید؟
رفیق علی آقا و جناب نظری از غزنی سلام تقدیم می دارند.
.....

>>>   بلی انشاالله بزود ترین وقت امریکا در برابر امارت اسلامی زانو خواهد زد بلی این زور اسلام واقعی یعنی امارت اسلامی آست که امریکا ومزدورانش را به زانو در خواهد آورد. مرگ بر امریکا متاجاوز وجنایت کار
م د از جلال آباد

>>>   منتظر طالبان کرام باشید، با رهبری برادر هیبت الا که باز هم افغانستان یه قرن دیگه در جهالت و بیسوادی و زنان محروم از تحصیل و خونه نشین و مردان با ریش تا زانو، ملا قلم الدین با شلاق در خیابون و آزادی بی آزادی، تبریک به مردم افغانستان که دارن در قرون واسطی زندگی بدون انترنت، فیسبوک، و دیگه از این مدیا، دیگه از این خبر ها نیست، خدا حافظ دنیای مجازی، تا دیدار به قیامت، دیدار ما روز قیامت که هم دیگه رو بدون مجازی و دیدار حقیقی دیدار کنیم.

>>>   م د از جلال آباد
خرچ ملا هیبت و مهمان های قطر و آدم کش های طالب را از کیسه شما میدهند یا از کیسه باغداران طالبان کثیف.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است