خلیلزاد دوباره با طالبان مذاکره می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۷    ۱۳۹۸/۹/۱۴ کد خبر: 161180 منبع: پرینت

وزارت خارجه ی آمریکا می‌گوید که خلیلزاد فرستاده ی ویژه ی آمریکا برای صلح افغانستان قرار است پس از سفر به کابل به دوحه برود و دوباره به گفتگوها با طالبان بپیوندد.

در اعلامیه ی وزارت خارجه ی آمریکا که روز چهارشنبه 13 قوس نشر شده‌ است، آمده‌ است که خلیلزاد روز سه شنبه سفرش را به کابل و دوحه آغاز کرده‌ است. در این اعلامیه همچنان آمده‌ است که قرار است خلیلزاد در دیدار با نمایندگان حکومت افغانستان و رهبران دیگر درباره ی سفر اخیر رییس‌ جمهور آمریکا در افغانستان و تلاش‌ها برای آغاز گفتگوهای میان افغانان گفتگو کند.

به گزارش طلوع، همزمان با این ارگ ریاست‌ جمهوری افغانستان می‌گوید که رییس‌جمهور با خلیلزاد دیدار کرده‌ است. دفتر رسانه‌های ریاست‌جمهوری افغانستان می‌گوید: «هر دو جانب در رابطه به تعقیب موضوعاتی همچون آتش‌بس و پرداختن به مشکل مخفیگاه‌های طالبان در بیرون از کشور بخاطر دستیابی به موافقتنامه ی صلح پایدار که روسای جمهور افغانستان و آمریکا در ملاقات اخیرشان روی آن بحث کرده بودند» گفتگو کردند.

ارگ ریاست‌جمهوری افزوده‌ است: «اشرف غنی به خلیلزاد خاطرنشان کرد که به منظور پیشبرد پروسه ی صلح باید هر دو موضوع متذکره به‌ گونه ی جدی مدنظر گرفته شود.»

کد (7)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
طالبان
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   رفتار تحقیر آمیز ترا مپ به غنی نوکر خود تحقیر به مردم اافغانستان
واقعا شرم اور است ترامپ به عنوان صاحب این سرزمین مرد خیز شجاع به آن نوکر خود (اشرف غنی) دستور می‌داد که برو در صف سربازان در آن جا استاده شو : این برخورد تراپ به ریس جمهور نامشروع دست نشانده جانکری در بین سربازان آمریکایی در پشت سر خود استاد کرد. این کار احمقانه اشرف غنی توهین به مردم غیور یک کشور پنچ هزار سال تاریخ این سرزمین آزاد مجاهد پرور در طول تاریخ اسلام می باشد کسانی که بادیدن این تصویر شرم آور غنی از غنی نوکر دفاع می کنند چه باید گفت ایا انها گوش شنواه چشم بیناه دارنند که نفرین به این ریس جمهور غلام نوکر یهودان امریکا و انگلسی طرف دار اشغال که ابروی مردم شجاع افغانستان را با آمدن رای های گوسفندی وقدرت طلب بزمین زد. هزاز هزارا نفرین به اشرف غنی بی ایمان و تمام حمایت گران بی عزت آن.
مملکت در دست مشتی خائن بی غیرت بی عزت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
وضع آن بدتر هر روز همی در محنت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
رنج اندر غم هم غصه و صد افت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
ملک بد نام رسوا گشت غرق اندر فساد متفکر
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
خانه مظلوم خراب و ظالم اندر عشرت است
تا که رای گوسفند ی بنام ملت است
این چی ظلم ست ستم تا چند ما را ذلت است
تا که رای گوسفند بنام ملت است
شاه دست بسته در مقابل بیگانه و پرست است
تا که رای گوسفند ی بنام ملت است
عیش است نعمت است فاشیست یهود پرست را
تا که گوسفند ملت است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است