هدیه ی زندگی به ملت مرگ اندیش
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۸/۹/۱۴ کد خبر: 161188 منبع: پرینت

ناكامورا اشتباه كرد كه به افغانستان آمد و خدمت نمود زيرا دادن هديه زندگى به ملت مرگ انديش، خودكشى و سير كردن در جهت مخالف مسير آب است.

ناكامورا پانزده سال خود را وقف افغانستان نمود. او سعى كرد تا آب هاى سرشار افغانستان را مديريت و زراعت را انكشاف دهد به شانه هايش بار برد، سنگ ها را تكان داد و آب را جارى ساخت تا زندگى ادامه يابد اما جهالت را از شانه هاى ما برنداشت، سنگدلى ما را به عطوفت و قدرشناسى مبدل ننمود و لطافت آب را در دل هاى ما جارى نتوانست.

او پيراهن و تنبان پوشيد، پكول و دستار به سر كرد، نامش را كاكامراد گذاشت و حتىٰ تابعيت كشور ما را گرفت تا او را از خود بدانيم و خيرخواه خود اما دريغ و درد كه ما مردم ناسپاس و قدرناشناس در عوض اين همه خدماتش مدال گلوله را به سينه آن مرد آويختيم تا اوج ددمنشى خود را نمايش دهيم.

هر چند ما قدر او و خدمات انسانى اش را درک نكرديم اما ناكامورا همچنان در سدهايى كه در افغانستان اعمار نموده با صلابت باقى خواهد ماند و در آب هاى زلالى كه روان ساخته جارى خواهد بود و در زيبایی و طراوت سرسبزى هاى حاصله از آن حضور خواهد داشت تا نسل هاى آينده يادگار قساوت و نمک ناشناسى ما و تلاش هاى ماندگار او را فراموش نكنند.

منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناکامورا
قتل
جاپان
نظرات بینندگان:

>>>   اقای منصور من سر تا پا نوشته تانرا خواندم اما با تاسف که نوشته شما کاملا یکطرفه روان شده اید ترور این انسان کمک رسان را بگردن مردم ماانداخته اید در حالیکه چنین نیست ترورستان توسط دستگاه استخباراتی کشور بیگانه دشمن کشور و مردم ما که گذشته های دور تا امروز دشمنی شان ادامه دارد و ساخت و ساز و پیشرفت ترقی کشور ما را تحمل نمیتوانند و سد بند های ابگردان را به ضرر کشور شان میدانند کشور ترورست پرور در کل جهان ثابت گردیده چرا از ان طرفه رفته و بجای ان این ترور را بدوش مردم کشور ما ظالمانه انداخته اید کدام عقل و منطق بول کرده میتواند کسیکه بما و کشور ما خدمات ارزنده و فدا کاری کرده باشد انرا از بین ببرد و بخود اولاد شان ضرر رساند طالبان که در اکثر چنین جنایت ها دست دارند اما ازین ترور ناکاموباموجی اظهاربی خبری و عدم دست زدن به این ترور را رسما اعلان کردند ملت افغان ازین ترور نا جوانمردانه و خاینانه خیلی غمگین و شوکه شده بر پلان کرده گان و عاملین چنین جنایت لعن و نفرین میفرستد خدمات کاکا مراد (ناکاموباموجی) در قلب مردم ما و نسلهای بعدی ما باقی و پا برجاست .

>>>   کاملآ درست ما ملتی وحشی صفت هستیم ، فقط نام و چهره ظاهری ما انسانی است ، آیا در این عصر بجزء وحشیان و درنده گان شخص دیگری است که هموطن خود را با تار بوت دوزی گلو به درد یا انسانی را زنده به آتش افگند ، باز شکر هم میکنیم که مسلمانیم.

کابلی

>>>   پلان از ISI بود اما کسیکه گلوله را فیر نمود یک افغان اجیر شده بود.
داعش طالب و القاعده تمامی ساخته شده توسط خارجی ها است اما مهره هایی که این پلان ها و سازمان ها را عملیاتی میکنند اجیر های داخلی مثل ملا هیبت و عمر کور و غنی احمد زی و یون و طاقت و امثالهم هستند.
تا خاصیت نوکری در این ملت وجود داشته باشد از هیچ بیرونی یی نباید گله کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است