دوستم فریب مکر حریف را نخورد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۸/۹/۱۴ کد خبر: 161191 منبع: پرینت

در آشفته‌ بازار سیاست کشور و پیشا اعلان نتیجه‌ی انتخابات ریاست جمهوری، رفتن جنرال میلر و وزیر دفاع کشور به سراغ جنرال دوستم پیش از آن که خبر خوشایندی باشد می‌تواند یک خبر بدیمن تلقی گردد.

آمریکا و تیم دولت‌ ساز وقتی نتوانستند از راه تقلب به پیروزی نایل شوند دست به خدعه‌ ای دیگر زدند و آن یارگیری از میان افراد قدرتمند تیم اصلاحات و همگرایی است. اگر جنرال دوستم بار دیگر اشتباه کنار آمدن با تیم دولت‌ ساز را تکرار کند باید بداند که در سقوطی سهمناک فرو خواهد رفت!

همه از جنرال دوستم بخواهید که فریب مکر حریف را نخورد! باید بداند که تواضع‌های دشمن مکر صیادی است و بس و باید بداند که این سقوط آخرین سقوط اوست! البته اگر مرتکب خبط و اشتباه گردد!

مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دوستم
میلر
سقوط سیاسی
نظرات بینندگان:

>>>   بر تواضع های دشمن تکیه کردن ابلهيست ، پایبوس سیل ویران میکند دیوار را

اگر خود دوستم نميفهمد و خمار است، بايد اطرافيانش به او بفهمانند كه بار ديگر اشتباه نكند. او كه از طرف غني و حلقه فاشيستش تحقير، توهين ، ذليل وتبعيد شد، كجا بود جنرال ميلر كه كمكش كند. حالا به پاس كدام خدمتش مدال گرفت. او بايد بفهمد كه اين همه مكر، فريب و خدعه است. غني نوكر و رواني هيچ قول و قرار، تعهد و وفاداري ندارد. او فقط براي به كرسي نشاندن خواسته هاي اربابان خود ، براي منافع شخصي و اطرافيانش و براي تداوم قدرت خود كار ميكند. وطن و مردم برايش به پشيزي ارزش ندارد. قابل درك است كه روي دالر نازك است ولي اينجا سرنوشت مردم مهمتر است. يكبار هم اگر شود مردم و وطن را به دالر ترجيح بده.

>>>   چه فریب بخورند چه نه تیم ثبات و همگرایی باخته و تیم دولت ساز برنده انتخابات است، این همه میدانند حتی شما حسینی صاحب.

>>>   دوستم یا ببر کاغذی سالهاست که سرنوشت قوم شریف و زحمت کش ازبیک را با داکتر نجیب الله ، احمد شاه مسعود ، گل بی دین راکت یار ، بابه مزاری ، کرزی ، غنی احمدزی کوچی فاشیست و حالا دوباره با غنی کوچی این مغز متعفن قرن با معامله گرفته است و شخصآ از دوستم هیچ امیدی ندارم بجزء معامله و گرفتن چند امتیاز محدود در دولت به خود و فامیلش ، یارزنده و صحبت بافی.

کوه کن

>>>   دوستم تجربه دارد و وضعیت را درک میکند و نیز مشاوران خارجی و داخلی دارد تا متوجه صلاحیت و خطر آمریکایی ها گردد.
عبدالحی بلخی

>>>   غنی با دزدی ۶ میلیاردی از کود ۹۱ هدف اصلی خودرا از دوباره به قدرت رسیدن بر ملا ساخت.
ملت با تمام قدرت جلو تقلب را بگیرید.

>>>   باید این تفویض مدال را به تمام جامعه جهانی که از طریق بلند پایه ترین مقام نظامی یک قدرت خود را عامی دیموکراسی میگیرد برای جنرال داده شد برسانند که فردا باز قضیه ایشچی را سر خط تلویزیون‌ها نسازند هر کس به نفع امریکا کار کرد فرشته است هر کس خواست های عدالت خواهانه نمود باز ناقض حقوق بشر است.این چی نوع بازی دوگانه امریکا است.وقتی برای کشور خویش نوبت به یک سیا پوست کنیایی میدهند بگذارند یکبار یک شخص دیگه به اریکه نوکری تکیه کند ملت میداند هیچ کسی از حرف امریکایی ها سر کشی کرده نمیتواند.اینبار منافع خویش را از طریق یک دسته دیگر انتخاباتی تامین کنند.چی خواهد شد.

>>>   اگرچه دوستم پخته تر ازان است که برایش رهنمای نمایم ازیکسو خودش از میان کوره های اتشین مشکلات ونابسامانی ها بیرون امده وازسوی نسبت به همه ای دیگر مشاورین ورزیده دارد ولو همه ای تاکیدات انهارا گوش ندهد هم یکسره فرمایشات نزدیکانش را نادیده نمی انگارد وهر از گاهی رهنمای های دوست های بیرونیش نیز اورا از گزند دشمنانش مامون میسازد اماهرانچه در حال وقوع است وپس منظر انتخابات وتقلبات انتخاباتی را خویش تجربه نموده دردور گذشته خود از جمع متقلبین وهمراه وهمسنگر انها بود واو نیک میداند که این جریانات همه تمثیل دموکراسی وفریب اذهان عامه وجهانیان است وازهمان ابتدا میدانست که خارجی هاچه تصمیم واراده دارند ودر راس اهرم خدمت گذاران چه کسی را قرار میدهند ازین رو او وسایر همراهان همه سهمیه خودرا نقدا اخذ نموه انچه خارجی ها در تقدیر نوشته اند به ان راضی وپابند میباشند دیگران بهر صورت خارجی ها برای جنرال صاحب ده ها دوسیه ساخته وهربار ان ها را به رخ ایشان میکشند واز هر یک به حیث اله فشار کار میگیرند کسی نیست ازانها بپرسد اگر جنرال صاحب حقوق بشر را نقض کرده!!! ویامرتکب جنایات جنگی شده!!! ودوسیه های نسبتی اخلاقی!!!دارند با همچواشخاص بلند ترین مقام های شما چرا ملاقات وبه ایشان مدال ونشان افتخار هدیه میدهند معلوم است که انها همیشه از سیاست عصا وجزر کار گرفته در نهایت برنامه های از قبل ریخته وپخته شده ای خویش را تطبیق مینمایند
معلم محمد داود بیگ از لیسه ای صمیم سانچارک

>>>   جواب چنین است :
دوستم به این دلیل باید فریب مکاران را نخورد که آن روز یادش نرود که خانه یک رهبر 7 ملیونی و معاون اول رئیس جمهور توسط 15 موتر امنیت محاصره و بی عزت شد
دوم اگر اینبار غنی شود بدان که قبر محقق- عطاء- قانونی و دوستم کنده میشود و حتی بر علیه شان ترور ها صورت میگیرد
با احترام
هوشنگ
پنچشیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است