مجلس نمایندگان: غنی متهم به خیانت ملی
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۲    ۱۳۹۸/۹/۱۴ کد خبر: 161200 منبع: پرینت

به گزارش روزنامه‌ی هشت صبح، مجلس نمایندگان حیف و میل بیش از شش میلیارد افغانی از بودجه دولت از کد 91 را که به امضا و فرمان غیر قانونی اشرف غنی، صورت گرفته است خلاف قانون دانسته و آن را خیانت ملی می‌خواند که باید مرتکب آن مطابق ماده‌ی 69 از وظیفه منصفل و به دادگاه ویژه معرفی شود.

حالا حامیان مغز متقلب که از او موسیچه‌ی بی آزار و سیاستگر پاک‌نفس می‌تراشیدند، بخوانند. بخوانند که نتیجه‌ی حکومتداری متقلب اعظم اشرف غنی در کنار تبعیض قومی، سیاسی، گروهی و سمتی، رکود اقتصادی، ترویج تقلب، نفاق قومی، فساد خجالت‌ آور مالی از سپردن قراردادها به بستگان و نوچه‌هایش، معاشات ده‌ها هزار دالری از چند منبع به حلقه‌ی فاسد دور و برش گرفته سرانجام اینگونه بودجه‌ی ملی را به خاطر ماندن در قدرت و مشروعیت‌ بخشی به تقلب مصرف کرده است.

بخش بیشتر این‌ پول‌ ها بدون شک در خریدن اعضای فاسد کمیسیون‌های انتخاباتی و اجرای ماشین تقلب و همینطور خریدن دهن‌ های توجیه‌گر پرداخت شده است.
قانون اساسی در این مورد، واضح حکم خیانت ملی را برای مرتکب این جرم پیشنهاد کرده است و اشرف غنی بعنوان مرتکب شونده باید مطابق ماده 69 از وظیفه منفصل و به دادگاه ویژه معرفی شود.

آثار حکیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
خیانت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   اما کجا ان قانونی که بالای اشرف غنی تطبیق شود کدام خارنوالی و کدام محکمه؟
همه ملت میدانند که او خاین ملی است اما ملت ما واحد نیست تا به دهن زور گویان مشت بزند همه بیننده است

>>>   عطای چور که ملیارد ها افغانی پول کمرک حیرتان را غارت کرد کی پرسان نمود ؟؟؟

>>>   همین وکالت شما خودش خیانت ملی است ، همینکه روزها غایب هستید ودرجلسات حاضر نمیشوید خودش خیانت ملی است

>>>   این بار ملت شما پیش شوید تا رهبران دنبال شما بیایند.

>>>   کسیت که از این غدار تاریخ افغانستان حساب گیرد؟ ناله و فریاد در روی کاغذ نتیجه ای ندارد. مردی که مردم را بسیج کند و عملاً به عزل و برطرفی این خاین ملی کمر همت بر بندد کیست؟ باید بگویم که این حقیر چنین شخصیتی را در عرصهٔ حیات سیاسی امروز این کشور سراغ ندارم.

با این حرف، دیوجانس را به یاد می آورم که مولوی از او چنین می گوید:

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

داود

>>>   به کدام محکمه برده شود؟ لوی سارانوال ها همه غرق در فساد و تحت تاثیر همین حکومت فاسد.

>>>   آه برادر کجا است آن قدرت اشرف غنی فاسد وفشسیت را به محکمه بگشاند

>>>   هموطنان عزیز اشرف غنی نه درس اقتصاد خواند و نه دکترای علوم اقتصاد دارد و زندگی وتحصیل آن تماٌ جعلی است در یوتوپ ویدو راجیع به جعل دکترای اشرف غنی از طرف محمد جمیل حنیفی امریکای افغان تبار موجود است. اشرف غنی نوکر حلقه بگوش اشغال گران و پرتاب شده از طرف یهودان امریکا و انگیس بخاطر نفاق ملی بین جامعه مسلمان افغانستان بخاطر قتل عام کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع ما شهود آن همین 48000 سرباز شهید ما از عدم مدیریت همین غنی ریس جمهور رای گوسفندی و مغز دوم گنده متعصب فاشیست جهان بعد از هتیلر فاشیست است و این انسان پست و نوکر امریکا و متعصب وشخصیت روانی بی رحم و افکار درغلگر آن خیلی مایوس کننده است .
مردم آگاه و چیز فهم روشنفکر و عدالت خوا جامعه افغانی این شخص متعصب دوری بی برنامه دروغین آن رفا و اقتصادی را در طی پنح سال حکومت آن خوب درک کرده اند زن غنی و زن داود سلطان زوی مشاور زن رولا غنی 280 میلون حق میلون کودک بی پدر و بی سر پنا را دذدیدن وامید وارهستم همه مردم نیز درک کرده باشند و بزودی تصمیم جایگزینی اشرف غنی که واقعاُ این شحص مریض جسمی و روحی است توان کار و مدیریت کشور ندارد. افغانستان کشور جنگ زده ما با یک شخص صحتمند صاق بوطن ودلسوز بتام اقوام مردم ما با حساس باشد گماشته شود و در غیر ان ادامه پنچ رای جعلی ریاست جمهوری اشرف غنی و طن بطر بهران فاجعه در حرکت است.
مسولیت این همه خونهای ریخته شده طی بیشتر از پنج سال حکومت ناکام شما متفکر فاشست دوم جهان بعد از هلتر برنامه های دروغین بی نتجه که 65 درصد مردم ما امروز زیر فقر تنها در حرف پوچ تو مفز گنده است و نتجه این فقر بیکاری جنگ سرتاسیر در سرتاسر افغانستان بگردن شما قدرت طلب متعصب است

>>>   تا آمریکا نخواهد هیچ کسی اشرف غنی را خلع کرده نمیتواند ؛ روزیکه امریکا خواست همان روزی است که دعای مردم مظلوم افغانستان قبول میشود و بخواست آمریکا اشرف غنی هم خایین ملی میشود و هم تروریست و ...
آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس ؛ ناتو ، یوناما و متحدانشان این مزدور فرومایه خویش را بالای مردم مظلوم افغانستان تحمیل نموده اند و هر قدر مردم بیچاره افغانستان داد و فریاد دادخواهی میکنند ، کسی نیست که صدای شان را بشنود و این بار نوبت خانه ملت رسید و اشرف غنی را خایین ملی قلمداد کردند ، میدانیم که این خواست وکلا نیز به جایی نمی رسد و امریکآ و متحدانش از وی دفاع نموده و کشتار بی رحمانه و اعمال تروریستی شان را بر ضد مردم مظلوم افغانستان دوام میدهند . گرچه آمریکا و متحدانش غرض تحمیل جاسوسان خود چون کرزی و اشرف غنی احمدزی نزد مردم افغانستان نهایت منفور شده اند که عکس العمل مردم مظلوم افغانستان را در دفاع از آرای پاک انتخابات ریاست جمهوری در تمام افغانستان میبینید که با یک صدا فریاد میزنند :
مرگ بر تقلب ؛ مرگ بر تقلب کاران ؛ مرگ بر حامیان تقلب که معلومدار هدف شان آمریکا انگلیس و یوناما و ... میباشد ؛ باز هم آمریکا از سر اشرف غنی دست وردار نبوده و بخ حمایت ترور و تروریستان و آدمکشان و تقلبکاران ادامه می‌دهد ؛ این عمل وحشیانه آمریکا در مقابل مردم مظلوم افغانستان ثبت تاریخ خواهد شد
ام مردم به دفاع از حق خویش به مبارزه شان ادامه داده و انشاءالله پیروزی از آن مردم افغانستان خواهد بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است