توزیع ویزای پاکستان به مردم افغانستان کاهش یافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۴    ۱۳۹۸/۹/۱۶ کد خبر: 161217 منبع: پرینت

شماری از درخواست کنندگان ویزای پاکستان در کابل می‌گویند که سفارت پاکستان توزیع ویزا به شهروندان افغانستان را کاهش داده‌ است.

آنان می‌ گویند که شب‌ها و روزها برای گرفتن ویزای پاکستان انتظار می‌کشند اما سفارت پاکستان در کابل تنها به بیماران و کسانیکه پول بدهند ویزا می‌دهد. به گفته ی درخواست‌کنندگان ویزای پاکستان، کاهش در توزیع ویزا پس از به‌ میان آمدن تنش‌ های اخیر میان کابل و اسلام‌ آباد بوجود آمده‌ است.

به گزارش طلوع، زاهد نصرالله خان، سفیر پاکستان در کابل می‌گوید که در 9 ماه گذشته این سفارت بیشترین ویزا را توزیع کرده‌ است: «در 9 ماه گذشته، ما 450 هزار ویزا به برادران و خواهران افغانستانی خود توزیع کرده‌ایم. هیچ فسادی در این روند وجود ندارد و ما شب‌ها و روزها کار می‌کنیم تا خدمات بهتر به مردم فراهم شود.»

گران هیواد، سخنگوی وزارت خارجه گفت: «وزارت خارجه، این موضوع را به‌ مراتب در مجالس رسمی هم ذکر کرده تا توجه ی دولت پاکستان را در این زمینه داشته باشد و این مشکل را حل کند.»

بیشتر شهروندان افغانستان برای درمان به پاکستان می‌روند. پس از پخش گزارش‌ها درباره ی آزار و اذیت شدن دیپلومات‌ های پاکستان در کابل و نیز احضارشدن سفیر افغانستان از سوی رییس استخبارات نظامی پاکستان در اسلام‌ آباد روند توزیع ویزا به شهروندان افغانستان در کابل کمرنگ شده‌ است.

کد (7)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفارت پاکستان
ویزا
مهاجران
نظرات بینندگان:

>>>   خــــدا کند کاملا مسدود گردد وهرگز درسال برای یک نفر هم ویزه ندهد
ر

>>>   درود بر همه هموطنان عزيزم!
چنانچه تزكرم نابخردانه جلوه ميكند! ولي ل.... بر دكتوران كشور ما كه مغز و فهم درست نداشته و از طرفي هم عدم كمك و همياري از طرف دولت بي كفايت ما! هموطنان عزيز ما را راهي ديار كثافتستان ميكند، بخدا جاي شرم و تاسف است، فقط از خداوند روزي را بخواهيد كه مثل گذشته ها تمامي مشكلات صحي ما در وطن عزيز ما صورت گيريد نه نزد دشمن ديرينه ما! باز هم هندوستان به مراتب بهتر است! مشروت بر اينكه ترجمانهاي .....و بي انصاف درست عمل كنند، خدا جزاي اين ترجمانهاي لعنتي را نصيب شان گرداند! ولي پاكستان را خدا به غضب خود گرفتار كند! حيف و هزار حيف بر هموطنان عزيزم كه روزي اين كشور كثيف و دال خور را در نظر نداشتند، لعنت بر شرايط امروزه و لعنت بر نوكرانش پاكستاني و لعنت بر مجاهدين و بيسوادين! انسانم آرزوست!!! بدبخت ترينيم !!! افتخارم آرزوست!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است