اینجا سرزمین ظلم و خباثت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۱    ۱۳۹۸/۹/۱۶ کد خبر: 161224 منبع: پرینت

شرم باد بر حاکمان کابل و وزارت به اصطلاح فرهنگ!

یک ماه امتیازات و معاش تنبلخانه ی شورای غیرقانونی صلح، شورای غیرقانونی ملایان «علما»، دفتر پدر سالار مافیا (حامدکرزی) و معاش امثال همایون قیومی برای حیات و ممات آبرومندانه‌ ی تمام اساتید هنر و اصحاب موسیقی سنتی و اصیل کشور کافی است.

استاد گلزمان؛ مشهورترین هنرمند موسیقی فولکلور فرهنگ و ادب زبان پشتو در برنامه ای زنده همراه با نجیبه فیض اشک ریخت و از ستم زمانه شکوه کرد او از نامردمی های زمانه گفت و از بی توجهی حاکمان فرهنگ ستیز سلطنت کابل گله ها کرد.

چند روز قبل منگل نیز از دشواری های هنرمندان گله نمود و داستان غم انگیز روز درگذشت استاد اَوَلمیر را با اشک و ناله بیان نمود که چگونه جنازه اش در میدان مانده بود و با مساعدت شاگردش به خاک سپرده شد.

شرم آور است که جنازه ی استاد اولمیر در میدان بماند و استاد گلزمان با فقر و نداری بعد از پنجاه سال در منزل کرایی زندگی نماید اما هزینه ی سفر بعضی از سیاستمداران فاسد، مافیایی و تاراجگران بیت المال در یک شب ده ها هزار دالر باشد!

اینجا سرزمین ظلم و خدعه و فریب و دروغ و نیرنگ و فساد و خباثت است. حاکمان برای ادامه قدرت و حکومت خود حاضر هستند برای فاسدترین و خبیث ترین عناصر مافیایی از سرمایه ملک و ملت حاتم بخشی نمایند اما برای شهروندان مظلوم و خدمتگزاران هنر و موسیقی حتی حاضر نیستند حق آنها را ادا نمایند.

مسجدسازی های پوپولیستی را رها کنید، به انسان‌ها و شهروندان این سرزمین برسید.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حاکمان افغانستان
وزارت فرهنگ
هنرمندان
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی این بیچاره ها ترانه های زیبا در به قدرت رسیدن یک عده باشین ها می سراییدن آواز شان برای شان خوشایند بود حالا به شربت گل یک خانه رسید ولی به اینها اکرامیه شان هم لازم دیده نشده.

>>>   از کدامین بی سامانی ها گویم قصه ای
یا غضو عضوی وزیرمربوط را کنم مثله ای
م. اکبری بدخشان

>>>   رفتار تحقیر آمیز ترا مپ با غنی نوکرحلقه بگوش خود تحقیر به مردم اافغانستان
واقعا شرم اور است ترامپ به عنوان صاحب این سرزمین مرد خیز شجاع به آن نوکر حلقه بگوش خود (اشرف غنی) دستور می‌داد که برو در صف سربازان در آن جا استاده شو

>>>   اشرف غنی کوچی احمق متعصب ترین و فاشیست ترین ریس جمهور در قرن 21 در دنیا شناخته شده است
تیم فاشیست و جنایت کار اشرف غنی کو چی با پلان و برنامه سرکوب گرنه مردم بومی وطن توسط انفجارو انتحار آزادی خواهان و عدالت خواهان جامعه به پیش میروند .

کوچی ها نژ اد غنی کوچی در سال 1930 در تبانی با انگیس و امروز در تبانی با طالبان ،حزب اسلامی ، خلقی های سابق با پشتیبانی دوستان خارجی شان زمینه های تسلط یک حکومت تک قومی فاشیستی قبیله را برای اسکان کو چی ها ی پاکستان مهیا ساخته اند. خاموشی ملت غیور ما در برابر این حکومت فاسد وخون آشام غنی کوچی اصل تاسف بار است.

ای مردم بومی سرزمین خورشید از خواب گران طولانی در این عصر 21 فناوری بیدار شوید تا به تدریج سربازان دلیر و شجا ع تان که شهود 45000 تن به قتل رسید وحود تان با فامیل های تان نیز قتل عام از طرف گروپ فاشیستی اشرف غنی کوچی متعب روانی عاشق پشتونستان می شو ید و آزادی خود را از حکومت قبیله جعل کار و نابکار بی برنامه هرچه زودتر بگیرید.

بخاطریکه هر وز ده سربازان و افسران شجاع سرزمین ما به همکاری تروریستان داخل نظام غنی فاشیست توسط دشمنان مزدور پاکستان و انگلیس و بشریت اسیر و به شهادت می رسند. بنا برین یک قیام سراسری برعلیه غنی کوچی غنی عاشق پشتونستان که منجر به ختم حاکمیت قبیله فاشیست و طنفروش خاین اشدی لازم وضروری است .

حکومت نا مشرو ع غنی کوچی « یعنی حکومت حفظ الله امین ادم کش است » مقصر همه بدبختی درکشور همین غنی کوچی روانی و متعصب و گذافه گوبی برنامه اسایش و رفاه است .
در بین قبیله کوچی ناقل یک آدم هم روشنفکرد یده نمی شود و هم ندارد ولی میلیون تن فاشیست وطن فروش خاین دارد که امروز نسل کشی می کند، حکومت قبیله با طالب وحشی هم دست است جوانان پولیس و ارتش مربوط به یک قوم خاص غیر افغان را اشرف غنی هر روز دسته دسته می کشد و یا به دست طالب می سپارد.

غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری ناداری، گرسنگی و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین خون خوار خون اشام و حتی هیچ درک انسانی ندارد و تنها درک حیوانی مانند کفتار دارد . سیاست و رفتار کردارغنیکوچی در مقابل جان بی دفاع سربازان ما مردم شجاغ وطن ما مانند افکار حفظ الله امین خون ریز است به آگاهی همه جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی چه در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی خون خوار در قدرت باعث بحران کلان در کشور است حتی کشور را بسوی تجزیه می برد و در این پنچ سال حکومت نابکار بی برنامه غنی فقد آغوشته تعصب قومی بین مردم غیر افغان آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است