عبدالله برای قباحت زدایی حکمتیار کمر بسته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۱    ۱۳۹۸/۹/۱۶ کد خبر: 161227 منبع: پرینت

غنی با همه بدی هایش حکمتیار این جلاد و آدم کش را نپذیرفت زیرا می دانست جهان به چنین ایتلافی به چشم نیک نمی بیند.

با آنکه غنی و حکمتیار مشترکات فراوان دارند، هر دو فاشیست اند و هر دو قبیله گرا ولی غنی او را در تیمش تقدم نداد. جالب این است که عبدالله این خاین حرفوی به آرمان‌ های مسعود و معامله گر بی حیا اکنون برای قباحت زدایی حکمتیار کمر بسته است و چنان نشان می دهد که حکمتیار حلال مشکلات است.

عبدالله اگر اندک شرم داشت و زره ی احترام به مسعود داشت نباید در کنار حکمتیار می ایستاد. حکمتیار از مسعود تا آسمان ها تنفر دارد و هیچ بیانیه ای نیست که مسعود را حقیر نسازد و دشنام ندهد.

در کنار حکمتیار مبارزه کردن و قدرت خواستن در حقیقت دشنام دادن مسعود و درست خواندن حکمتیار است. شرم به آن عده طرفداران و هواخواهان تیم ثبات و همگرایی که در عروسی عبدالله و حکمتیار دف و چنگ می زنند و می رقصند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
اشرف غنی
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   آرمان هاي مسعود وحي خداوندي نبود، و مسعود هم ملك نبود، سياست هميشه در تغير است .

>>>   به نجیب جان سلام
از بد بدترش توبه

>>>   برادرنجیب سلام درسیاست نه دوست دایمی داری ونه دشمن دایمی داری بلک منافع بالاترازهرچیزی است . حداقل یک اسلام گرااست.

>>>   برای عبدالله بقای قدرت مهم است نه هرچیز دیگر.
پروانی

>>>   حکمتیار مثل یک مار خطرناک است حکمتیار با راکت باران کردن کابل اولین جنگ داخلی مجاهدین را روشن کرد او می خواهد از نزدیک و در خانه داکتر عبد الله را زمین گیر نموده شکست بدهد.
داکتر عبد الله مواظب باشد مواظب باشد مواظب باشد.
والسلام

>>>   عبدالله ، خلیلی، غنی ، محقق ، سیاف ، حکمتیار و... و... که ملامت و مقصر نیستند اینها مانند دکاندارانی که متاع خود را زیب و زیور داده و به فروش میرسانند ، هستند و این مشتریان احمق هستند که فریب ظاهر جنس را خورده و جنس فاسد و خراب را می خرند.
باید به مردم فهمانده شود که از تعصبات گناه آلود مذهبی ، قومی ، سمتی ، زبانی و حتی روابط فامیلی صرف نظر کنند و دنبال یک خدمتگزار واقعی از هر قوم ،مذهب و مفکوره لی که باشد بروند حمایتش کنند باز خواهند دید که این سرزمین گلستان خواهد شد

>>>   عبداله با قرار گرفتن در کنار گلبدین تمامی آرمان های مقدس جمعیت اسلامی را پامال کرد. غرور ملت را درهم شکست و خون شهدا را معامله کرد. نفرین بر این سودجو و معامله گر.

>>>   صلاح الدین ربانی با این خیانت آشکار عبداله به آرمانهای استاد ربانی و مسعود قهرمان اگر در کنار عبداله بماند آرمانهای پدر و خون او را لگدمال می کند.

>>>   همی کمونیستان منفور خیلی خیلی عقده دارند
جناب نجیب سلام ملامت نیست چون مجاهدین علی الخصوص حزب اسلامی مفکور، مکتب و حزب لینن پرستان را برای همیش به زباله دان تاریخ انداختند
الحمد لله نطفه کمونیزم چنان عقیم شده که زنده شدن دوباره آن در افغانستان فقط و فقط خیال است
بنآ کمونیستان منفور بخاطر تخریب ، دو و دشنام و عقده گشایی به نحوی از انحا کوشش میکنند تا انتقام بگیرند
این بدبخت ها باید بدانند که ایستادن در پهلوی یک مجاهد و تخریب دیگر مجاهدین درد شکست تانرا دوا نمیکند شما فقط توبه کنید و یا مانند بزرگواران تان در هالند و اروپا در شراب و نشه پناه ببرید
سیدعبدالغفور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است