وقتی سرنوشت یک ملت را دزد و خاین رقم بزند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۰    ۱۳۹۸/۹/۲۵ کد خبر: 161375 منبع: پرینت

یوسف نورستانی ریس سایق کمیسیون انتخابات که غنی را به قدرت رسانید و او را بارای های گوسفندی و تقلبی به کرسی غلامی ارگ ارتقا داد در امریکا حد اقل به جزای ده تا دوازده سال حبس و پرداخت کم از کم ۲۵۰ هزار دالر جریمه ای نقدی به جرم خیانت و دزدی از بیت المال محکوم گردید. وقتی سرنوشت یک ملت را یک دزد و خاین رقم بزند و با تقلب و دستکاری کسی را که اصلا هیچ رای نیاورده رییس ارگ اعلان نماید پس حکومت برامده از خیانت و غبن و تقلب چگونه یک حکومتی خواهد بود و جای بسیار تعجب این که خارجی ها با وجود این که میدانستند و فهمیدند که این رییس کمیسیون غنی یک جنایت کار است پس حکومت برامده از تقلب او را چگونه می پذیرند و انها تنها ان بخشی مساله را می گیرند که در کشور خودشان خیانت شده این که در اینجا چقدر یک خیانت بزرگ را مرتکب گردیده اغماض و چشم پوشی می نمایند.

انهای که خویشتن را سردمداران دموکراسی و حکومت های برامده از قانون میدانند چرا نتیجه ای کار یک دزد و خاین علنی و اشکار را که خود تحقیق نموده و او را محکوم مینمایند می پذیرند هرچند در کشور ما تصمیم گیرنده ای اصلی و واقعی نه کرزی و غنی و عبدالله و نورستانی و علم حوا اند بلکه دستور کار انها از فرسنگ ها دور صادر میشود ولی در ظاهر امر وقتی ثابت گردید که نورستانی یک دزد اشکارا و خاین برملا بوده دیگر کارهای که از عملکردهای او مرتب گردیده نیز ابطال گردد و انهای که این خیانت کار بزرگ را در راس کمیسیون انتخاب نموده اند نیز مجازات گردد غنی و نورستانی فکر میکردند که در دنیا کسی نیست انها را به جزای اعمال و خیانت های بی امثال شان بگیرد و از اخرت و روز جزا بدون انهم منکر بودند ولی خداوند بزرگ برایشان نشان داد این که او قادر است انها را در این دنیا هم مجازات نماید انها را ذریعه ای ارباب های خودشان در ملاء عام افشا و رسوا نمود انشاءالله باقی ان خاینین را نیز دیر یا زود به سزای اعمال خیانت میرساند.

شاید خوانندگان محترم عافلگیر شوند و ندانند که چرا یوسف نورستانی محکوم و مجازات گردیده است دلیل محکومیتش این است که او هم از کمیسیون انتخابات و دولت کابل پول دریافت می کرده و هم از دولت فدرال امریکا و انچه از افغانستان میگرفته ان را پنهان نموده به علاوه از میلیونها افغانی امتیاز و دسترخوان پولی و معاش های سرسام اور از امریکا نیز معاش میگرفته و انچه از اینجا میگرفته تستر نموده و در فورم های که خانه پوری نموده بود امتیاز های داخلی خود را پنهان نموده بود و مغرور بود که به جرم خیانت های بزرگش غصب و دستبرد او را می بخشند و نادیده میگیرند از این رو با اسناد و دلایل غیر قابل انکار بالفعل او را محاکمه و حکم محکمه در موردش تطبیق میگردد به این حساب یوسف نورستانی این خاین ملی که غنی او را سناتور افتخاری مقرر کرده بود محکوم و مجازات شد و در پهلوی سایر دست اورد های منفی و بیداد گرش یک دست اورد دیگر اضافه گردید و به توفیق خداوند بزرگ همه غلام ها و خاین های ملی و وطن فروش ها در دنیا و اخرت مستوجب عذاب الهی میگردند.

معلم محمد داود بیگ از مکتب صمیم سانچارک


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نورستانی
دزد
نظرات بینندگان:

>>>   امروز سرنوشت کشور ما به دست یک زن افتاده است. حوا نورستانی سرنوشت ملت ما را با اعلان نتیجه انتخابات کذایی رقم خواهد زد. اما هنوز معلوم نیست که نتیجه انتخابات اعلام خواهد شد یا خیر؟ کسانی که امروز این بحران را در کشور به وجود آورده اند نه تنها مورد س<ال واقع نمی شوند بلکه طلبکار هم هستند و همه چالش ها را به گردن دیگران می اندازند. در حالی که مجرم اول در این میان شخص اشرف غنی است که اولاً چرا شرایط را برای انتخابات نتوانسته مساعد کند؟ آیا شرم آور نیست که از میان بیست میلیون واجد الشرایط فقط یک میلیون وهفتصد هزار برگه رای گیری در صندوقهای ریخته شوند که از میان آنها سیصد هزار رای تقلبی است. ثانیا چرا اشرف غنی اشخاص بی کفایت را برای کمیسیون انتخابات گماشته که بعد از گذشت تقریبا سه ماه نتوانسته یک میلیون و هفت صد هزار رای را بشمارند.
همچنین رویس کمیسویوم انتخابات خانم حوا نورستانی در مرتبه دوم عامل چالش و بحران در کشور شده است. او هیچ پاسخ منطقی برای این تأخیر ندارد و برای اعلام نتیجا انتخابات امروز و فردا می کند. آیا پشت پرده چه چیزی وجود دارد که بر این خانم سایه انداخته است. آیا این خانم باعث نشده است که اشرف غنی همچنان تا اعلام نتیجه انتخابات به صورت غیر قانونی بر کشور ما حکمرانی کند؟ آیا علت تأخیر در اعلام نتیجه انتخابات مهندسی انتخابات نیست؟

>>>   غنی تا صد سال دیگر هم ریس جمهور افغانستان است زور هم کس نمی رسد زیرا این ادم را کفار حمایت می کند

>>>   نورستانی که نیم عمر بیهوده اش را در حالت نشئه سپری کرده است، گویا نشنیده بود که گفته اند:
یک بار جستی ملخک،
دو بار جستی ملخـک،
آخر به دستی ملـخک!

داود

>>>   یک مرد آمد و پسوند نورستانی را یدک کشید و خیانت کرد و رفت
یک زن هم فعلن مصروف خیانت است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است