صالح مانند بچه های زیر هجده سال رفتار می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۷    ۱۳۹۸/۹/۲۷ کد خبر: 161400 منبع: پرینت

امرالله صالح در مقابل دشنام هایی که برایش داده شده است اخطار داده و گفته که من حافظه قوی دارم و حافظه ام این افراد را شناسایی کرده و فراموش نمی کند و حافظه قوی موجب بیم است.

من به امرالله جان می گویم: امرالله جان دنیای سیاست دنیای بسیار کثیف است مثلا همین تنویر در یک جمله احمقانه خود در مورد اختلاط ازدواج اقوام برای دخترش تا حالا صد هزار داماد پیدا شده است. برای رییس جمهور و رییس اجرایی نزدیک به چند میلیون فحش خواهر و مادر داده شد؛ٰ حتی برای شاه حسین مرتضوی تا مادر دختر همسایه کوچه بغلی مرتضوی فحش رکیک داده شد؛ به حامد کرزی اینقدر فحش داده شد که میزان صبر کرزی طوری بوده که همه را با سه چشمک مخصوص جانانه خنثی نمود.

حالا فرض مثال بعد از پیروزی صالح و معاون اول شدن ایشان همه دشنام دهندگان به صالح را به زندان پل چرخی ببریم؛ مجبوریم بند زندانیان فحش خواهر و مادر؛ محبس عمومی فحش دهندگان به عمه و خاله و زندان VIP برای فحش دهندگان خود صالح ایجاد کنیم که صدها هزار زندانی به جرم فحش دادن به حبس کوتاه مدت و طولانی مدت محکوم شوند.

جان بیادر کمی حوصله کو؛ رییس امنیت سابق و معاون اول رییس جمهور آینده (آن هم در صورت پیروزی) نباید اینقدر در مقابل واکنش های منفی عمومی و حریفان و رقیبان مانند بچه های زیر هجده سال احساساتی شود؛ تازه اگر به مرحله معاونیت ریاست جمهوری رسیدید آن وقت می بینید که ترامپ پیام تبریکی خود را با فحش های کاغذ پیچ شروع می کند و یا پوتین به جای سلام به شما فحش می دهد؛ عمران خان که بسیار لچک است و مستقیم به سرور دانش فحش بالای دوزاده شب می دهد و روحانی هم به سبک ملایی چندتا ضرب و ضربا برایت خواهد فرستاد.

جان بیادر هنوز اول عشق است و خانم مرکل و ملکه الیزابت استقبالش از شما هم بدون فحش های 2020 نیست.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
رییس امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   خدا یا
امرالله را صالح بساز
اشرف را آنقدر غنی بساز که چشمش سیر شود و از مال ملت شکم نه آگند.

>>>   امرالله صالح در تبلیغات برای اشرف غنی چه دروغ هایی که نگفت وچه نمایش هایی که اجرا نکرد وگفت دیگر نمی گذاریم افغانها به کشوری مانند ایران بروند وصدمه ببییند حالا امرالله واشرف برای این مردم فقیر چه کرده اند که اجبار به مهاجرت به ایران نداشته باشند؟ننگ برشما دروغگویان رسوای تاریخ وای کاش مردم ما از خواب خرگوشی بیدار می شد دشمن ما همین جا در افغانستان است نه در ایران وپاکستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است