رییس دولت موقت افغانستان مشخص شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۹    ۱۳۹۸/۹/۳۰ کد خبر: 161440 منبع: پرینت

پس از رایزنی های طولانی با سیاسیون جامعه افغانستان و تاخیر نتایج انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، آمریکا تصمیم گرفت تا دولت موقت تشکیل نموده و اختر محمد لچک را که از فرماندهان خوشنام و بادرایت ولایت بلخ بشمار می رود بحیث رییس دولت موقت برگزیند.

به عقیده ی آگاهان امور، گزینش اختر محمد لچک به دنبال انتخاب کرزی و اشرف غنی احمدزی از طرف کاخ سفید یک اقدام کاملا بجا بوده و او می‌تواند با توجه به سطح بلند امکانات و روابط سیاسی با گروه های درگیر، دزدان، قطاع الطریقان، مفسدین، آدمکشان، زورگویان، غاصبین زمین، مافیای مخدر و طالبان کرام صلح دایمی را در افغانستان مستقر سازد.

گفتنی است که اختر محمد لچک به نمایندگان آمریکا و زلمی خلیلزاد تعهد سپرده است که وظایف ناتمام کرزی و اشرف غنی احمدزی را به اتمام رسانیده و یک حکومت دزدسالار و فسادسالار را در افغانستان مستقر می سازد.

قرار گزارشات واصله کابینه ی اختر محمد لچک مشتمل بر فرماندهان بنام واصیل افغانستان چون زرداد، ملاتره خیل، عطامحمد نور، الله گل مجاهد، فاروق وردک و نمایندگان جنایت پیشه و خونخوار طالبان خواهد بود.

در گزارش آمده است که بنابر روابط عمیق و دوستانه میان اشرف غنی احمدزی و اختر محمد لچک این انتخاب صورت گرفته است. اختر محمد لچک و پسران ارشد او دایم در خدمت مردم و جامعه بوده و همیشه در راستای دزدی، زورگیری، چپاول و وحشیگری عرق ریختانده و از تجارب بالایی برخوردار است. حاجی اختر محمد لچک گارد غیر سمی دولت افغانستان و از جزایر بزرگ قدرت اشرف غنی احمدزی به شمار می رود.

اختر محمد لچک تحت فرمان اشرف غنی توانست تا با مشارکت فعال قطعه سرخ طالبان در سرکوب فرمانده قیصاری در شهر مزارشریف نقش اساسی ایفا نموده و جایگاه خویش را در نزد زمامداران آمریکا تثبیت نماید.

بیایید همه ی ما این گزینش را به فال نیک گرفته و به آدرس مقامات آمریکایی و شخص زلمی خلیلزاد به حیث نمکدان شکن ماهر و وطنفروش ترین انسان مهربان دعای خیر نماییم!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اخترمحمد لچک
حکومت موقت
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   یک منبع موثق گفت :
خلیل زاد تعهد کرده که هر طوری شده قیصاری را به حیث رئیس اجرائیه لچک خان تعیین میکند وقدرت را بین هردو پنجاه پنجاه تقسیم میکند امرالله صالح و کرزی هم قبول نموده اند صرف تورسن قبول ندارد ومی خواهد خودش رئیس موقت باشد

>>>   يك قاضى باغيرت و با همت كجاست تا مانند مشرف بالاى كرزى يك حكم صادر نمايد

>>>   نخير معلومات شما اشتباه است چون رييس جمهور موقت ميرويس بغلاني دوز و رهبر اختطاف چيان و معاون اول او جمعه خان بيدرد متجاوز به زنان مردم و رهبر بي بند و باري و لچكي ، معاون دوم ملاي تره خيل بد ماش زدني هوت خيل و رهبر كيسه بران تعيين شده است.
موفق باشيد

>>>   گلمرجان قبول ندارد چون حق امان الله گذردرین بین خورده شده است او هم یکی از دزدان و لچکان با وقارکشوراست همچنان جایگاه الماس زاهد معلوم نیست و برادرزاده سیاف ممتازآغا ازقید قلم بازمانده است ....

>>>   براستی که رئیس صاحب جمهور متفکر است ورشنه انسان شناسی را خوب خوانده وحالا با استفاده ازان شروفساد ودزدان شمالی را چنان بجان هم انداخته که راه از نزد شان گم است ،آنها مصروف تخریب وتکفیر یکدیگر هستند ورئیس صاحب جمهور مبتکرانه پلان هایش را عغملی میسازد امروز عطا را برمی کشد پس فردا مانند قیصاری خانه اشرا توسط هلیکوپتر بمیارد میکند وحساب های گمرک حیرتان را از نزدش حاصل میکند روز دیگر امرالله را مانند ضیا دیگر به موترش اجازه آمدن به ساحه ارگ را نمیدهد ،
در دوردوم ریاست جمهوری انشا لله که مردم را از شر دزدان وغاصبان فاحشه های سیاسی نجات میدهد
ر

>>>   وقتی ربانی ،مسعود و غفار پهلوان و محقق و گل بدین اسماعیل ترن و سایر نبوغ ها در چوکی های قدرت میرسند اختر خان لچک هم از اینها کم نیست. موفق باشند. ویرانگران کابل مثل وحدتی ها و جمعیتی ها و جنبشی ها باید بر جمجمه بر اجساد که خود کشته اند حکومت میکنند برای خاوری صاحب جالب نیست ولی اختر لچک که در مقایسه به اینها فرشته است.

>>>   کشورترکیه یکصدو پنجاه هزار بورسیه تحصیلی در رشته چوپانی برای افغانها داده است ، کاندید های کشورهای پاکستان ایران تاجکستان ترکمنستان ازبکستان همه رد شده اند چون یکی از شرایط پذیرش از کشوری میشد که تاریخ 4999 سال یا بالاتر ازان را داشته باشد که صرف از افغانستان پنجهزار سال بود ، که یکسال هم بالاتر از شرط گذاشته شده توسط کشور ترکیه بود بنا بدون تاخیر فورا اعلان شد که تنها افغنستان برنده این چانس شد
ر

>>>   زرداد به نمایندگی از حزب اسلامی شاخه آی اس آی به رهبری گلو خودرا کاندید نموده ونظام الدین قیصاری به نمایندگی از جنبش همچنان دزد رسمی ونظامی سپه سالارایوب سالنگی به نمایندگی از دزدان شمالی کاندید این مقام شده است معلوم نیست کار به کجاها می کشد و.امریکا کدامش را رد وکدامش را تصدیق میکند
الغیب عندالله

>>>   اتفاقا ایدوپای بیدم نقط هاق نسبت به اشرف روانی لوچک وان دوتایی پشه وغلام غره یعنی «پوچک وپوفک» دارد . لعنت برا شغال گران امپریالیستی و شغالان نوکران نوکر اش .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است