انتخابات و نقاب های دریده ی چپگرایان در کشور
یا همین غنی نیست که حامی سرسخت جنگسالاران مثل عطا محمد نور، اختر محمد لچک فرمانده زرداد، داوود کلکانی، قوماندان الماس، رسول سیاف، وده هاتن غاصب، ظالم و ستم پیشه در افغانستان است! آیا خانم غنی احمدزی 285 میلیون دالر را سرقت نکرد؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۴    ۱۳۹۸/۱۰/۲ کد خبر: 161477 منبع: پرینت

کشور اشغالگر آمریکا‌ تحت نام انتخابات جعلی، تقلبی و عوامفریبانه تلاش کرد تا بار دیگر به شکل عوامفریبانه از میان صندوق انتخابات و رای جعل و تقلب نوکر خود را برسینه مردم افغانستان سوار نموده و تیم تابوت ساز را که مشتمل برجواسیس اصلی سیا اند بر سینه ی مردم افغانستان سوار نماید.

سیاه ترین بخش این سناریو عبارت از سیاه شدن روی چپگرایان عوامفریب مانند جنرال علومی، داوود راوش و باند تبهکار داکتر نجیب حزب وطنی ها است که از دست نشانده ی آمریکا تحت ترفندهای بچگانه به دفاع برخاستند و به عوض مبارزه در راه رهای وطنشان از ادامه اشغال آمریکا در کشورشان دفاع کردند.

در این انتخابات جعلی که از طرف ملت افغانستان بایکوت شد اشرف غنی از جمله 35 میلیون نفوس افغانستان فقط 2.8 درصد رای آورد در این دو درصد رای هم پنجاه درصد آن تقلب است پس چگونه این نوکر آمریکا می تواند نماینده ی مردم افغانستان باشد؟

زمانیکه به رسانه های مجازی نگاه می کنم می بینم که چه تعداد نقاب های چپگرایان، مارکسیست ها و لیننست های عوامفریب، انترناسیونالیست های مسخ شده و تاربخ زده به زمین ریخته و اینها بی‌شرمانه به نماینده ی آمریکا در کشور اشغالیشان این پیروزی خیالی را تبریک می‌گویند! نیروهای چپ در هر کشور نیروی آزادیخواه و استقلال طلبند اما در افغانستان چگونه اینها به همین سادگی به نوکران آمریکا تبدیل شدند، احزابشان را در برابر پول فروختند و از نماینده ی استعمار در میهنشان دفاع کردند؟

سران و حامیان احزاب و رهبران فروخته شده به دلایل پوچ پناه برده و اظهار می دارند که ما در برابر اشرار و جنگسالاران از غنی احمدزی دفاع کردیم. نخست دودانه اشرار سرشناس یعنی جاسوس شناخته شده سیا امرالله صالح و سرور دانش بحیث معاونان غنی چه کسانی هستند؟

دوم، آیا همین غنی نیست که حامی سرسخت جنگسالاران مثل عطا محمد نور، اختر محمد لچک فرمانده زرداد، داوود کلکانی، قوماندان الماس، رسول سیاف، وده هاتن غاصب، ظالم و ستم پیشه در افغانستان است! آیا خانم غنی احمدزی 285 میلیون دالر را سرقت نکرد؟ آیا رژیم غنی یک رژیم فاسد، مافیایی و چپاولگر نیست؟ آیا همین غنی حامی اصلی تروریست ها در افغانستان نیست؟ انس حقانی مشهورترین تروریست و آدمخوار افغانستان و همراهانش به فرمان کدام کسی از زندان رها شدند؟

پس افسوس اینجا است که چند آدم خاین مثل راوش، علومی، حزب وطن نجیب جنازه چپ را بخاطر دفاع از آمریکای اشغالگر در افغانستان به خاک سپردند.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   یک فقره دزدی غنی ره که برای اولادهایش به امریکا فرستاد 105 ملیون دالر بود که نظر به گفته دفتردار ریاست جمهوری طی یک فقره حواله نقدی برای اولادهایش فرستاده بقیه که ازطریق پته خزانه دزدی کرده بی حساب است

>>>   کشور فعلی افغانستان استقلال سیاسی ندارد

>>>   توريالي جان ، چپي هاي وطن ما هم افغان هستند، از خارج نيامده اند، درست مانند راستي هاي ما كه خود را ناجي جهان از شر كمونيزم سرخ ميدانند ولي هيچ كار سياسي و اقتصادي شان مطابق اسلام نبوده و نيست، و اين را بايد بدانيم كه دزد و رهزن و وطن فروش نه چپي دارد و نه راستي، افغان يا أفغانستاني اگر همه وجودش طلا باشيد، خصيه هايشان جست است ، طعنه دادن جمعيتي مانند خودت براي دوستان چپي ما نظاري ها كار جوانمردانه نيست ، همين جنابان را كه خودت نامبردي يك زماني شامل كودتاچيان عليه ظاهر خان به نفع دَاوُدَ خان و بعداً كودتا عليه دَاوُدَ به نفع چپي ها و شوروي ها و بعداً هم در تسليم حكومت نجيب براي مجاهدين در مقابل مزد مطابق روز سهيم بودند، چون ماده پرست بودند و هستند، ولي ما راستي ها هم كمتر از اينها نبوديم ، يكعده سران جهادي خود و شهدا و مجاهد و معيوب ، و بيوه و يتيم ما را چندين بار ليلام نكرديم و نامشرا منافع ملي گذاشتيم . خداوند ما افغان ها را هدايت و وجدان پاك نصيب فرمايد كه ديگر به دهل ديگران نه رقصيم .

>>>   اقای خاوری!
هم درمیخ زدی وهم درنعل.
تااخرنفهمیدم اشرارهستی یامترقی؟
ویاهم هیچ.
اما.اری چپی هاواقعا علم بردار صلح وعدالت٫پیشرفت وترقی اند.
اما این اشخاص اندکه خبط یا خطایی رامرتکب میشوند.
نوروزعلی نوروزی

>>>   آقاي خاوري، اينجا افغانستان است و معيار ها فرق ميكنند. همه چيز در اينجا حرفوي نبوده، آماتوري اند. هروقتيكه احزاب از ساحه فاميلي و سمتي برآمدند، سياستمداران چپ و رأست ما از سمت گرايي ، قوم پرستي، لسان پرستي برآمدند و ملي انديشيدند، در آنصورت ما از سياست و سياستمدار سخن ميزنيم. فعلن مسأله بالاي لحاف ملا نصرالدين است. يگانه راه به قدرت زر و زور رسيدن، نوكرمنشي، جاسوسي ، خاكفروشي و خيانت به مردم است.

>>>   تا جاییکه دیده شده عوام فریب تشرف غنی به قاتلان زور مندان و غاصبین زمیتن دزدان و رهزنان بخاطر بقای خودش در ارگ سر خم کرده باج دهی زیادی از پول و دارایی بیت المل کرده که اینکار خود یک خیانت بزرگ بر علاوه از رای تقلبی بجای ارای پاک مردم است .
۱- رسول سیاف این شخص لفاظ دو روی هوام فریب صد ها جریب زمی را در شهر کابل غصب کرد و انرای بالای مردم بقروش رسانده و بردار زاده سیاف که که اختطافچی بزرگ شهر کابل است بخاطر حمیت از غنی انهم بشکلخاموشانه و عوام فریبانه بدون افشای چهره از تیم دولت ساز بر علاپه اینکه سیاف و برادر زاده ا بنام ممتاز به تحقیق و محاکمه کشانده نشده اخیر بخواست سیاف چندین افسر و عکر بدلخوه سیاف بمصرف پول بیت المال در جمع نفرات امنیتی سیاغ از طرف غنی طی فرمان افزود گردیده
۲-عطامحمد نور تا زمانی که در تیم داکتر عبداله بود جنگسالار و دزد و غاصب زمین بود ولی وقتیکه مخفیانه به تیم انتخاباتی غنی پیوست علاوه از یاد نکردن ان خیانت ها ۱۵۰ بست افسری بمصرف پول بیت المال در جمع نفات محافظین عطامحمدبفرمان غنی افزو د گردیده است
۳- قوماندان الماس زاهد این ریس اختطاف چیان شهر کابل و شمالی که از خود زندان شخصی در زیر زمینی خانه اش دارد لعلاوه از اختطاف که پسرانش و باندش میکند زمین زیادی را غصب کرده بخاط بقای خود غنی همین خاین و قاتل را مشاور خاص خودش تعین کرده پسر ناخلف الماسزاهد یک منسوبین نظامیرا درروز روشنبحضور مردم مقابل دروازه دانشگاه بقتل رساند و صحنه را ترک کرده تا امروز کسی نتوانسته ان قاتل راگرفتار و مجازات کند چون حامی ان غنی احمدزی است لاوتا همزبان هستند
به ده ها و حتی صد ها دیگر ازین قماش مردم مثل فاروق وردک و اقبل صافی ملا تره خیل و امثالهم خاینین و غاصبین و زورمندان دیگر هم تیم غنی با وصف ان غنی بخاطر سرکوب مخالفین خود عوام فریبانه از مبارزه با مفسدین و غاصبین و دزدان پول ملت محافل تشکیل میدهد در حالیکه اکثریت مین فاسدین و مفسدین قاتلین و غاصبین حامی شان شخص غنی احمدزی است که در تیم ان شامل اند.

>>>   اقای خاوری !پیشینیان گفته اند که چوافتیدی تپیدن مصلحت نیست در شرایط امروزی برای ملت وکشور به خون غنوده ای مااستقلال وابادانی مهم است مارا به سمت وسو وگرایش های افراد کاری نیست ایکاش کمونیست های سابق وطندوست وباشرف میبودند ویا لیدران از قبل فروخته ای به اصطلاح مقاومت دلسوز مردم ووطن میشدند ویاتکنوکرات های باد اورده واز غرب امده به اساسات دموکراسی مومن وپایبند میگردیدند وما که تحت استعمار وظلم وستم اجانب وزیر خیمه ای شوم استعمار بسر میبریم احساس نیک میداشتیم ودنباله روی طبقات خاین ومزدور متذکره نمیشدیم اگر دودر صد مردم به پای صندوقهای رای رفتند از برکت شمشیر ظلم وجفای طلبه ای پاکستانی بود نه این که واقعادرک نموده اند کشورشان تحت چکمه ای استعمار قرار دارد ورای خود این امانت الهی را به صندوق مزدوران اجانب میریزند اگر تیم تابوت ساز رامورد ملامت قرار دادید که ما باشما هستیم ایت طرف قضیه مگر مزدور وخود فروخته نیستند من وتو را در بین بسیار بد وبسیار زیاد بد مخیر گردانیده اند هرکدامش را که تعیین نمایم اب به اسیاب استعمار ریخته ایم چنانچه گفته اند

بد بد است گرچه نیک دان باشد
سگ سگ است گرچه پاسبان باشد

اینها همه پاسبانان منافع خارجی ها در کشور اندواین طرف هم هیچ کدام بخاطر ملت اشک نمی ریزند بلکه جهت حفظ منافع ومقامهای باد اورده وهدیه داده ای خارجی ها در تلاش اند مگر همین عبدالله نبود که کرزی وخارجی هارا بدرقه نمود وباز در دوران وزارت خارجه وریاست اجراءیه اش هرچه وطندوست وملیت خواه بود از صحنه حذف کرد گرچه این همه را به دستور اجانب وبرای خرسندی خاطر دیگران کرد اما وقتی به ساعتش می نگریست که بمباردمان خارجی ها لحظه ای چند شروع میگردد دلالت به نزدیکی واهل راز بودنش نزد ارباب است خلاصه اینجا شور بازار وتلخ بازاروگنده بازار است وهمه تیشه به ریشه ای خود وملت عزیزمیزنندمیزنند انا لله وانا الیه راجعون
معلم محمد داود بیگ از لیسه ای صمیم سانچارک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است