از ارگی ها کرده، برده های ارگی ها خوش می رقصند
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۵    ۱۳۹۸/۱۰/۲ کد خبر: 161488 منبع: پرینت

ارگی ها حق داشتند کودتای انتخاباتی را جشن بگیرند چون بر قدرت و ثروت تکیه می زنند و طبق دلخواهی خود آنگونه که داوود سلطانزوی ادعا کرده بود تصفیه کاری می کنند اما جای تعجب در این است که بردگان ارگ خوب می‌ دانند که ارگی ها می دانند که کودتای انتخاباتی از طریق آرای تقلبی صورت گرفته است که هیچ ربطی به مناطق بردگان ارگ ندارد و شاید هیچ چیزی نصیب این برده ها نشود و چه بسا که اول آنها مورد تصفیه و تحقیر قرار گیرند. اینکه چرا و برای چه در پاهای خود زنگ بسته اند، سرشار و دوامدار می رقصند جای تعجب است.

این برده های ارگ درک و شعور آن را ندارند که وضعیت افغانستان بگونه ای است که در هر لحظه امکان تغییر و تحول ممکن است، انتخابات و نتیجه انتخابات آنقدر مسخره و آلوده به تقلب است که از آفتاب کرده هم مشهور است.

در حدود یک میلیون رای تقلبی را جدا کرده اند که اضافه از رای هر یکی کاندیداهای ریاست جمهوری است که اصلا مشروعیت انتخابات و نتیجه ی انتخابات را از بین برده است پس رقص و زنگ بستن به پای برده های ارگ بیهوده است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بردگان ارگ
تقلب انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی گفته است:
هرکس به اندازه تعداد رای خود حرف بزند وخنده کند برای همین پروبال امرالله یا بگفته محقق صاحب ( دوتائی پشه) شکسته به نظر میرسد

>>>   شاید منظور شما از برده گان ارگ ، نا صالح ، الماس دزد ، چپاولگر و معامله گر ، مولانا فرید و صافی باشد ، ما خو اینگونه تعبیر کردیم برده گان ارگی را مگر نا صالح در روز جشن چشمانش بیشتر قیچ شده بود و از سر ورویش غضب میبارید.
کوه کن

>>>   بياد داشته باشيد كه اگر كلمرغ بار دوم به تقلب قدرت را گرفت، كه ميگيرد، اولين تصفيه از صالح و دانش و چهار برده ديگر كه قاله قاله ميكنند، شروع ميشود.

>>>   ايا خودت هم همين رنگ و جامن را نمى بشتى اگر تيم دزدان و خاينين مى برد؟! مردم بيدار هست و مى دانند كه اين چپى هاى بزدل و وطنفروش هيچ وقت بدرد اين ملت نمى خورد!! بايد محاكمه شويد!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است