فردا نوبت چه کسی خواهد بود؟
این است اخلاق و فرهنگ حاکمیت نوع آمریکا زیر نام دموکراسی که به نمایش گذاشتند و جهان را به قتلگاه منافع امپریال صهیونیزم خود تبدیل ساخته اند و هر روز یک جنایت تازه ای را در این کره خاکی بوجود می آورند 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۷    ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ کد خبر: 161641 منبع: پرینت

آمریکا بازهم دست به ترور و وحشت رذیلانه زد و جنایت آشکار دیگری را مرتکب شد. دیروز "مسعود" امروز "سلیمانی"....، فردا چه کسی را این وحشیان قرن ترورخواهند نمود؟

این حقیقت مسلم است وقتی حیوان وحشی و درنده ای را به خانه ات راه دادید، پس منتظر درندگی و آدمخواری اش نیز بوده باشید، بعضی درنده های وحشی هرگزاهلی نمیشوند که سردمداران و نظامی گران آمریکایی از همین قماش حیوانات درنده هستند که هرگز اهلی نخواهند شد.

این است اخلاق و فرهنگ حاکمیت نوع آمریکا زیر نام دموکراسی که به نمایش گذاشتند و جهان را به قتلگاه منافع امپریال صهیونیزم خود تبدیل ساخته اند و هر روز یک جنایت تازه ای را در این کره خاکی بوجود می آورند و لکه ننگی را کمایی میکنند.

خاطر نشان می کنم که تاریخ گواه بر این است و نیز تجربه نشان داده است که در عقب این نوع ترور های هدفمند اهداف ننگین دیگری از جمله هموار کردن زمینه های لشکرکشی و اشغالگری نهفته است که هجوم این دهشت افگنان می تواند مثال خوبی و یا مهر تاییدی به این ادعایی بنده بوده باشد که بعد از ترور احمد شاه مسعود در کشور ما بوقوع پیوست.

هموطن گرامی !
بیایید پیش از اینکه تنها به نشر اخبار اکتفا کنیم و خود را مصروف موضوعات کلیشه ای در زمینه نماییم، بهتر است این جرات را نیز باید داشته باشیم که دشمن اصلی خویش را نشانی و به مردم خویش معرفی نماییم و نفرت و انزجار خویش را علیه این مهد پرورشگاه توطیه؛ جنایت و اشغالگری بیان نموده و از هر وسیله ممکن علیه این دستگاه جهنمی قرار بگیریم.

اگر بازهم ماهیت این نظام خونین در نزد ما به اگرها و مگرها مواجه است و یا ان را هنوز نمیدانیم و یا هم اگر میدانیم سکوت کرده ایم، این بدین معنا است که به مشکل معرفت انسانی دچار هستیم.
ضمنا آنهایی که به این ترور های زنجیره ای در منطقه مهر تایید می گذارند؛ جز یاوه سران خود فروخته بیشی نبوده و نیستند.

از همه جالب اینکه دیده میشود یک تعداد هموطنان تاریخ نویسان موسمی و آنانی که صفحات مجازی را از موضوع زبان گرفته تا تاریخ و هویت تاجیک بودن سیاه می کنند و یا به اصطلاح آگاهان سیاسی، اجتماعی... دو آتشه اند که بد شان هم نمی آید که خود را همه کاره قلمداد کنند، واقعاً در این رابطه در سکوت معنی داری فرو رفته اند، معلوم است که منتظر زمان و یا جهت وزش باد اند که تا ببینند باد به کدام طرف می وزد...

یادداشت: امیدوارم دوستان موضعگیری بنده را دفاع از رژیم آخوندی تلقی نکنند.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
ایران
سلیمانی
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   علیرغم اینکه دلی پر از اندوه دارم وای با خود گفتم اندکی با شما مردم همسایه درد دل گویم
هم زبانان گرامی ما ایرانیان سالهاست از سردار شما احمد شاه مسعود به نیکی یاد میکنیم اما متاسفانه بعصی از شما افغان ها در صفحات فیسبوک و توییتر و اینستاگرام خود مطالبی را منتشر کردید که دل ما ایرانیان را آزرده خاطر ساخت مگر نه این بود که این سردار شهید قهرمان ما با احمدشاه مسعود سابقه دوستی و جهاد و همکاری داشت این بود رسم هم زبانی و همسایگی؟!
حمیدرضا کرمانی

>>>   پیام پسر احمد شاه مسعود ( قهرمان ملی افغانستان) به مناسبت شهادت سردار سلیمانی:
«چو شیر مردان بمیرند، جامه ها باید درید
کی نشینیم تا دگر شیری چنین آید پدید»
وی همچنین عکسی از سرداران شهید قاسم سلیمانی و شهید احمدشاه مسعود همراه مجاهدین تاجیک منتشر کرد.
حاج قاسم ملت های منطقه خونخواه تو هستند...

>>>   تا آنجا که من میشناسم ژنرال قاسم سلیمانی با این که مرد نظامی بود اما بسیار معتدل و خوش اخلاق بود نه تنها ایران و عراق و لبنان و یمن بلکه او در سراسر جهان اسلام دلهایی پاک خداجو با خود دارد که جز با انتقام او راضی شده نمیتوانند و قلبشان پر از نفرت شیطان شده است تازه آغاز ماجرا شروع شده است.
حجت کابلی فاطمیون۳۱۳

>>>   استادلطیف پدرام: هر چه باشد و هر چه بشود از مرگ سرداران خراسان به دست"یانکی ها"شادمان نمی‌شوم
آن گاه که اهریمن ای از جنس و مثل"ترامپ" قاه قاه می‌خندد معنا و پیامش این است که، در یک جایی از این جهان آزادی خواهی و عدالت طلبی زخمی و سوگوار شده است.
سردار سلیمانی، برای منطقه‌ی ما تهدید نبود؛ در برابر و در مقابل سلطه گری، افزون طلبی و استراتیژی های رذیلانه‌ی آمریکا، یکی از درخشان ترین و محکم ترین سپر های دفاعی و امنیتی بود.

>>>   🔹روایت فرمانده فاطمیون از واکنش حاج قاسم پس از دیدن جنگنده‌های امریکایی
فرمانده فاطمیون ضمن تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی خاطره‌ای از آرامش ایشان مقابل جنگنده‌های آمریکایی روایت کرد:

«ما معمولا برای سرکشی به مناطق تحت درگیری با هلی کوپتر در رفت و آمد بودیم. یکی از روزهایی که منطقه «حنف» در مرز عراق و سوریه از دست داعش آزاد شده بود به خواست حاج_قاسم بنا شد به آنجا برویم تا سری به وضعیت منطقه و نیروها بزنیم و از اوضاع مطلع شویم.

آمریکایی‌ها هم اعلام کرده بودند «تا مدار ۵۵ درجه این منطقه کسی حق نداره نزدیک بشه.»

هنگام پرواز حاجی شروع کرد در دفترش مطالبی را یادداشت کردن. هم‌زمان جنگنده‌های آمریکایی هم با دیدن هلی‌کوپتر ما تلاش می‌کردند ما را از مسیرمان منحرف کنند. البته آنها نمی‌دانستند هلی‌کوپتر حامل چه شخصیتی است. من که مضطرب شده بودم چند بار به حاجی گفتم جنگنده‌ها دارند نزدیک ما می‌شوند. اما ایشان با آرامش به نوشتن ادامه داد و حتی سرش را هم بلند نکرد که نگاه شان کند.

چند دقیقه بعد به منطقه که رسیدیم سردار سلیمانی در نقطه صفر مرزی نماز شکر خواند و برگشتیم.»

Fatemiyoun1434

>>>   Nooralhaq Nasimi
چرا آمر ستار غوربندي نماينده شهيد مسعود در دره غوربند امروز دركابل ترور شد؟
قتل هاي زنجيري
مخالفت آمر ستار با طالبان در غوربند
از بين بردن طالبان توسط آمر ستار در غوربند
مانع شدن نفوذ طالبان در بدنام ساختن و نا امني ها در غوربند

>>>   منبع و اساس همه بد بختی ها امریکا است خوشا ملت ها و مردمان که ماهیت امریکا را فهمیده و از خود تصمیم میگرند و آنرا به کشور شان راه نمیدهند. همه به این یقین رسیده اند که مایع بدبختی و نفاق و کشتار و قتل ها و نفرت ها و تعصب ها خصوصاً در کشور های اسلامی امریکا است.
ما ضمن تسلیت به همه آزادی خواهان جهان از شهادت سلیمانی، آنرا قهرمان تاریخ میدانیم اینگونه شخصیت ها مرز و خاک نمی شناسد.

>>>   به حمید رضا کرمانی عرض می کنیم که کسانی هستند در میان هر ملتی که از حقیقت فاصله دارند. به این تیپ از افغانیهایی که در برابر سردار شهید سلیمانی موضع منفی دارند نباید اعتنا کرد. آنان ممکن که آمریکایی طلب و داعش طلب باشند. حتی در میان ایرانی ها کسانی وجود دارند که از شهادت سردار سلیماین به دست آمریکا شادمانی می کنند. اما سردار سلیمانی فرامنطقه ای بوداو هرگز خودرا در مرزهای ایران محصور نکرد. امروز افغانستانی های آزاده همراه با ملت ایران و سایر ملتهای آزاده دنیاعزادار هستند. سردار سلیمانی سینه خود را در برابر بدترین موجودات دوپای دنیا سپر کرد و ریشه آنها را خشکاند و امروز این موجودات شرور توسط همین آمریکا به افغانستان منتقل شده تا آنجا را به آتش و خون بکشد. چگونه مردم آزاده و مسلمان افغانستان از شهادت سدار سلیماین شاد مان باشد در حالی که دو لشکر از جوانان افغانستان را تحت نام فاطمیون علیه دشمنان اسلام منسجم نمود و به ملت ما افتخار جنگیدن با پیروان یزید و آمریکا به آنان دادند.

>>>   وزیر دفاع روسیه: سردار سلیمانی قهرمان ملی است
ژنرال شایگو در گفت‌‌وگو با رئیس ستادکل نیروهای مسلح:
سپهبد قاسم سلیمانی قهرمان ملی بوده و نقش بسیار مهمی در شکست تروریسم در سوریه و عراق داشت.
ترور سپهبد سلیمانی اقدامی بی سابقه در بین کشورها بوده و این اولین باری است که یک مقام ارشد توسط یک کشور دیگر بدون هیچ دلیلی در خاک کشور ثالثی ترور می‌شود.

>>>   امروز تمام آزادی خواهان جهان در غم از دست دادن قهرمان مبارزه با تروریسم غربی-آمریکایی با ملت شریف و فهیم ایران سوگوار است. قطعا خون های پاک این شهیدان به مانند سیل بنیان کن، تمام کاخ های ظلم وستم را واژگون خواهد کرد. به امید آن روز.

>>>   برادر همزبان و همتبار و از اين دو بالاتر برادر هم آيين ما حميد رضا خان !
هميشه در بيشه ى شيران چندتا روباه و شغال هم زندگى ميكنند. اين از بزرگوارى و بلند همتى شيران است كه هراز چندگاهى روبهان و شغالان به ميدان مى آيند و خودنمايى ميكنند.
خواجه ما حافظ شيرازى قرنها پيش جواب اينان را داده است:
اى مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست // عرض خود مى برى و زحمت ما مى دارى
البته من ميگويم عرض خود مى برى و باز هم زحمت خود ميدارى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است