راه‌های مواصلاتی ولایات مرکزی مسدود است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۶    ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ کد خبر: 161659 منبع: پرینت

راه‌های مواصلاتی ولایات مرکزی از جمله بامیان، دایکندی و غور با مرکز به دلیل «طوفان شدید و پیچش‌ها» مسدود شده است.
در خبرنامه وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث آمده است که مسیرهای ارتباطی که از کوتل آجه‌گگ، شاتو، قوناق، کرمان و پل بندشوی می‌گذرد، به روی رفت‌وآمد مسدود است.

شاهراه کابل بامیان از کوتل آجه‌گگ و پل بندشوی می‌گذرد و از طریق میدان‌وردک بامیان را به کابل وصل می‌کند.
همچنان مسیری که ولایت دایکندی را از طریق بامیان با کابل وصل می‌کند، از کوتل‌های شاتو و قوناق می‌گذرد.
از جانب دیگر بخش‌هایی از ولایت غور که از طریق کوتل کرمان به بامیان وصل می‌شود، نیز به دلیل برف‌باری و طوفان شدید بسته شده است.

طبق اعلام وزارت دولت در امور حوادث، در ساحه «پشته‌غرغری» ولسوالی پنجاب ولایت بامیان سه برف‌کوچ سرازیر شده که سبب انسداد بخشی از مسیرها شده است.
همچنان مسیری که ولسوالی‌های یکه‌ولنگ و پنجاب بامیان را وصل می‌کند، طبق اعلام وزارت دولت در امور حوادث، به روی ترافیک در کوتل «صدبرگ» مسدود شده است.

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث اضافه کرده است که جاده‌های مسیر بامیان – یکه‌ولنگ و بامیان – پروان از طریق کوتل شیبر به روی ترافیک باز اما طوفانی است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طوفان
ولایات مرکزی
نظرات بینندگان:

>>>   ای مردم مرکزی را اگر خدا دوست میداشت برایشان راه میداد نفر اول و دوم حکومت هم عنایت خدا را دیده جغرافیای آنها تنگ تر کرده بانین اینها بنام خلیلی و محقق و دانش و این و آن به سر یکدیگر بزنند و بانین که آب های کل منطقه از کوه های اینها به چهار طرف سرازیر شود و خود اینها تنها با کچالو بامیان و چهره مفت دانش زنده گی کنند ههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است