نیروهای امنیتی فرمانده حزب جمعیت را کشتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۳    ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ کد خبر: 161664 منبع: پرینت

آمر ستار یکی از فرماندهان جمعیت اسلامی در دره غوربند پس از ملاقات با امرالله صالح معاون تکت انتخاباتی دولت ساز در شهر کابل توسط نیروهای امنیتی کشته شد.

آمر ستار که از حامیان تکت انتخاباتی اشرف غنی در کابل با امرالله صالح ملاقات کرده بود. او پس از ملاقات با آقای صالح به خانه یکی از بستگانش در حوزه یازدهم شهر کابل می‌رود و در عملیات نیروهای امنیتی در آن خانه کشته می‌شود.

هنوز دلیل کشته شدن آمر ستار مشخص نشده است!

جمال ناصر مکرم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروهای امنیتی
فرمانده حزب جمعیت
نظرات بینندگان:

>>>   عطا صفوی
اینهم نتیجه معاملات پشت پرده ، استفاده ابزاری وقمار زندگی ....!!!
--------------------------------------------------------------
اینکه تیم دولت ساز ؛ تابوت برایت آماده میکند و محل قبرت را هم قبلا تعین نموده است من دراینمورد نه دیروز ، نه امروز و نه هم فردا اندک شک وتردیدی نداشته وندارم.
اگر این جنایت نابخشودنی که به قتل مرحوم آمر ستار وفرزندش انجامید توسط اداره امنیت ملی ؟؟؟!!! صورت گرفته باشد ، دراینصورت اگراین اداره را مرکز توطیه های خونین و اداره " ناامنیت ملی " که فرمانش به دست غنی ورهبران تیم تابوت ساز هستند بنامیم اشتباهی نخواهم نمود واینکه بالای این جنایت چه نوع سرپوش میگزارند واقعآ من به آن کاری ندارم ، ولی این حقیقت تلخ را باید بپزیریم که تحت هرنامی وبه بهانه های مختلف شما را از پا درمی آورند ونابود تان میکنند ؛ بارها گفته ام وبار دیگر تاکید میکنم اگر بحال نیایید این پروسه خونین جریان خواهد داشت . بقول معروف خدواند"دفر" را ازمن وتو گرفته است واراده من وتورا سلب شده است ، نه اینکه هفته فهم بلکه هیچ فهم شده اییم ، زیرا توانایی درک ، عقل واحساس مان را به نمایش میگزارد.. ..
بقول رودکی بزرگوار :
هرکه ناموخت ازگزشت روزگار
نیزناموزد زهیچ آموزگار.

>>>   نوبت همه جنگ سالارها میرسد دیر یا زود

>>>   بسیار خوب شد کشته شد کسیکه از قوم و قریب و همسنگر قدیمی اش تحت فریب و دوکه و تطمیع ببرد و به کسی که نه حرف و پیمانش ثابت است و نه پابند به ان بوده و با قومگرایی عوام فریب دشمن سایر اقوام به استثنای قوم و زبان خودش و کسب تمام قدرت داولتی را برای خودش و قومش و زبان است این نهایت نادانی و جهالت است که فریب چنین شخص را خورید و زیر جلو ان باشید و بدست و دستور همان غاصب قدرت دشمن ملت کشتنتان را یقینی بدانید که نمونه ان امر ستار است رای اصلی و تقلبی را از طریق همین کشته شده بنفع خودش گرفت و پس از ان انرا با هر ملحوظی که بود در خانه میزبان انرا با چند تن دیگر شامل بچه خودش و میزبان دار را کشتند عین رفتاری که با جنرال دوستم پس از انتخابات کرده بودند با این شخص هم اجرایی کردند اما جنرال دوستم را نتوانستند با وصف چندین بار کمین انرانتوانستند بقتل برسانند این خصلت ریس ارگ تیم دولت ساز است که پس از همکاری همکار خود را که زبان متفاوت با ان داشته باشد انرا از بین میبرد .

>>>   به يقين كه اين قوماندان نخواست به حزب خود خيانت كند اول پسرش را غنىً دارو دسته اش از بين بردند بعدش خود اورا.
اين پلانهاى ترور را صالح بوت پاك و افرادش اجراع كردند.

>>>   او مردم ساده لو دیگر اگر مسلمان هستید در پشت غنی یهودی نروید این شخص ناس همه مردم را تباه می کند

>>>   من یک غوربندی وهمسایه ستار معدوم هستم، ستار فرزند ملک غفور ساکن و متولد منطقه فرنجل غوربند، واز تبار هزاره های سنی ولسوالی تاله وبرفک ولایت بغلان است. پدرش ملک غفور از دزدان وراهزنان زمان ظاهرشاه بود، پس از انقلاب نیز ملک غفور همان حرفه را در قالب مجاهدین جمعیتی انجام داد، زمان جهاد قدرت زیادی در منطقه نداشت واغلب در حال جنگ وفرار با نیروهای گلبدین بود، در سال 74پس از شکست گلبدین توسط طالبان در چهار آسیا وتضعیف حزب اسلامی دره غوربند به دست نیروهای مسعود افتاد وملک غفور در منطقه فرنجل حاکم شد، ودرهمان سال بازار قطار خاک وکل باغات ٱن که متعلق به هزاره های شیعه وسادات بود را به تاراج برد، وپس از شکست طالبان دوباره حاکم شدند، ملک غفور حدود پانزده سال است که مرده ولی چند پسر داشت، یکی ملا جبار با عقیده ای شدیدا وهابی و مرتبط با طالبان و منافع خانوادگی وقدرت محلی را در صورت حمله طالبان حفظ میکند، دومی بنام آمر ستار که آدم به ظاهر ریش سفید و موجه وهمکار دولت و فرماده نظم عامه، وبرادر دیگر بنام نعیم، رسما راهزن، قلدر و همراه داشتن ده ها نفر مسلح همراه با اسلحه سبک وسنگین مستقر در دره فرنجل، از ماشینای غبوری به زور پول میگیرد، در مناطق شیعه نشین همجوار اگر کسی زمین بفروشد باید درصی را به او بدهد، هیچ تصمیم محلی بدون اجازه او امکان پذیر نیست و...خدارا هزار مرتبه شکر که کشته شد وبه سزای اعمالش رسید، انشا الله که برادر وهابی اش جبار و نعیم راهزن هم به جزای اعمالش برسد.
سید غوربندی

>>>   غلام بچه درباری یا همان پوچک پال یا بقول محقق دوتایی پشه ، الماس معامله گر و مزدور و سایر مزدوران و معامله گران با تیم تابوت ساز وظایف خود را به وجه حسن آن انجام میدهند و زمینه حذف فزیکی بزرگان تاجیک را که به غنی این فاشیست ، کوچی و مزدور سر خم ننموده اند ، را فراهم میسازند.
کوه کن

>>>   برای مرحومی بهشت برین وبرای بازماندگانش صبرجمیل خواهانیم ( واقعاً انسان موفق بود با غریبان هیچ کاری نداشت )

>>>   از قربان علی بیهسودی بشنو لالا منصوری.
روزگار همه بقچه برداران غلام بچه های اشرف غنی بدتر از روز سیاه آمر ستار غوربندی است. پول وعده داده برایش پنجاه دالر در بدل هر رای بود. او کابل آمده بود که پنجد و نیم ملیون دالر عاید تقلب آرای اشرف غنی را از امرالله صالح بگیرد. اما طبق اطلاعات ما او به امر شخص خود امرالله صالح کشته شد. افراد ویژه هم پنجشیری های ریاست امنیت ملی افغانستان بودند که تحت هدایت و امر شخص خود امرالله صالح عملیات مخفی در کابل انجام می دهند. هنوز سرآغاز دوباره گرم شدن قتل های زنجیره یی است. نوبت بعدی داکتر عبدالل، صلاح الدین، عطا محمد نور، ... است. خدا خیر پیش کند. همه سران جهادی و مقاومت شربت شهادت نوشیده اند. اما امرالله صالح بر اساس طب وقایوی واکسین ضد شهادت به رگ زده است.

>>>   تنها کشور منطقه که پس از ترور حاج قاسم تجمعات ضد امریکایی نداشت افغانستان بود با این که حاج قاسم سلیمانی طبق گفته مجاهدین افغانستان از حزب جمعیت اسلامی و وحدت اسلامی زحمات زیادی برای افغانستان کشیده بود از عراق و سوریه و لبنان و یمن و بحرین و نیجریه و ترکیه تا پاکستان و هندوستان و مالزی تجمعات ضد آمریکایی با تصاویر حاج قاسم برگزار شد
اما سوال اینجاست چرا افغانستان نشد؟
اولا پاسخ واضح است تاجیک ها و هزاره های افغانستان در سالهای گذشته شهدای بسار زیادی داده اند انها در هر قیام عدالت طلبانه و جنبش های مظاهرات شهید دادند و پشتونهای افراطی فاشیست انها را تحت نام طالب و داعش بخاک و خون کشیدند بسیاری از مردم افغانستان مخصوصا فرسی زبانان تاجیک و هزاره دوستدار حاج قاسم بودند و این از پیام تسلیت مقامات و افراد عادی در صفحات مجازی و فیسبوک و انستاگرام واضح است اما مردم میدانند با یک رییس جمهور تقلبی نوکر امریکا که سلامت روانی ندارد امکان تجمع نیست اینجا جهنم انسانهای آزاده و بهشت تروریستها شده است.
خیالتان راحت در ساعات آینده ایران خبری را به جهان مخابره خواهد کرد که نوع واکنش ها و پیام های مردم افغانستان بطور جد تحت تاثیر و تغییر قرار خواهد گرفت.
یاعلی مدد.

>>>   لوی کندهار"""" واقعا یک ضایعه جبران ناپزیر است همین آدم بود که دامنه پیشروی طالبان مزدور را از بسیار نقاط غوربند جمع کرده بود(یک چهره ضد طالبانی بود)متوجه باشید که امروز یا فردا طالبان مناطق که قبلا تحت اثر فرمانده ستار شهید بودبدون کدام درگیری وجنگ به تصرف خود در آورد( روحش شاد)

>>>   فرمانده جمعيت كه به حزب و رهبر خود پشت بگرداند و از غني دفاع كند پاداشش همين است . صالح و عطا هم به همين پاداش از طرف غني خواهند رسيد. و كسي هم براي شان گريه نخواهد كرد . همچنانيكه به امر ستار كسي مرثية خواني نكرد . وقتي مشت باز شد شكستن انگشت ها اسان ميشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است