اسماعیل خان: راه سردار سلیمانی ادامه می‌یابد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۵    ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ کد خبر: 161691 منبع: پرینت

سردار سلیمانی در روزهای سخت کنار مردم افغانستان بود و میلیون‌ها نفر راهش را ادامه می‌دهند.
به گزارش تسنیم، «محمد اسماعیل خان» از رهبران برجسته جهادی در غرب افغانستان با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی در هرات گفت که سردار شهید سلیمانی مجاهد وارسته و با اخلاص بود که به جهاد و مقاومت افغانستان کمک‌های زیادی کرد.
وی ادامه داد که این شهید در روزهای سخت همواره در کنار مردم افغانستان حضور داشت.

وزیر سابق انرژی و آب افغانستان با خاطرنشان کردن دوستی دیرینه با سردار سلیمانی اظهار داشت که وی با احترام فراوانی که برای بقیه داشت به چهره‌ای محبوب تبدیل شده بود.

اسماعیل خان اظهار داشت که یک نفر از میان ما رفت اما میلیون‌ها نفر در جهان در سوگ سلیمانی نشسته‌اند و راهش را ادامه خواهند داد.
وی گفت که شهادت این مرد بزرگ را به خانواده، ملت و دولت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

اسماعیل خان از اعضای شورای رهبری حزب جمعیت اسلامی چندی قبل نیز در گفتگو با «اسپوتنیک» تصریح کرد که مردم افغانستان حضور نیروهای خارجی را نمی‌پذیرند و تا زمان حضور این نیروها جنگ در این کشور نیز ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: همواره دیگر کشورها در خاک ما جنگیده‌اند و به همین دلیل افغانستان هرگز رفاه را به خود ندیده است. تاریخ نشان داده که هر چه حضور نیروهای خارجی ادامه یابد جنگ نیز ادامه خواهد داشت؛ مردم ما همیشه برای استقلال خود می‌جنگند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسماعیل خان
سلیمانی
نظرات بینندگان:

>>>   رهبر ایران گفته است: بحث انتقام سرجای خود هست
این فقط یک سیلی بود.
هشدار:افعان ها برای ایمنی از پایگاه های شیندند(سبزوار) و فراه فاصله گیری کنید از ما گفتن است چند بار گفتیم خود دانید.

>>>   نظر دهنده اول ایران به افغانستان حمله نمیکند مگر اینکه آمریکا از افغانستان به ایران حمله کند برخلاف دروغهای رسانه ای بزرگترین آرزوی ایران پایان جنگ در افغانستان هست چون جنگ افغانستان بیشتر از هر کشوری برای ایران هزینه و زحمت داشت در بین همسایگان افغانستان مهاجران به هیچ کشوری اندازه ایران مهاجرت نکردند تعداد مهاجران افغان به ایران بیشتر از مهاجران افغان به پاکستان هست با اینکه حتی بعضی مقامات افغانستان اصالنا پاکستانی هستند نه افغان تا وقتی آمریکا از افغانستان به ایران حمله نکند ایران کاری با افغانستان ندارد حتی در صورت حمله هم ایران فقط به پایگاههای آمریکا در افغانستان حمله میکند نه مردم

>>>   هراتفاقی بیفتد به نفع مردم مظلوم ورنجدیده افغانستان نیست

>>>   تورن امعیل نشان داد که با همان خرجین ارتجاع از تروریست جهانی دفاع می کند!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است