آمریکا و لیسه نظامی برای دخترکان افغان! (2)
انعکاس روابط جنسی تاثیرگذار بر انتصاب ها و تعیینات دختران و زنان در دولت یک افشاگری عمدی است و براساس یک پلان از قبل طراحی شده که جامعه شیعه و فارسی زبان، تحقیر شوند و روحیه مذهب گرایی و افتخار زبانی خود را از دست بدهند 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۰    ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ کد خبر: 161735 منبع: پرینت

انتصاب زنان در مشاغل کلیدی دولت، بخصوص در مناصب امنیتی و اداری تخصصی، از جمله انتقادهای تندی است که بر جناب اشرف غنی وارد شده اما از آنجایی که شخص ایشان پاسخگوی هیچ چیزی در این مملکت نیست، به این موارد نیز هیچ پاسخی نداده است.

مورد جالبی که تا کنون بدان اشاره نشده و یا توجهی صورت نگرفته است، خالی کردن پست های اصلی دولتی و حکومتی از وجود مردان شیعه مذهبی است که مدت زمانی را در ایران گذرانیده اند و از لحاظ مذهبی به این کشور گرایش دارند و انتصاب زنانی از همین قشر در موقعیت های حساس حکومتی و دولتی که به اصطلاح جای افرادی از این مذهب در دولت پر شده باشد.

مثلا در هرات، نماینده شیعه ها در حکومت محلی، در نمایندگی مجلس و در دیگر پست های حتی تشریفاتی زنان شیعه مذهب هستند و این پست ها از وجود مردان شیعی خالی شده است.
در برخی دیگر از ولایات نیز چنین شده است!

اگر بگوییم که این کار عمدی نبوده و در تقسیمات اداری و انتخابات، مردان شیعه مذهب کنار زده شده اند و زنان بجای آنان منصوب شده اند ولی در میان برادران اهل سنت مردان همچنان مانند گذشته پیشتاز این روند هستند، برداشت درستی نیست، زیرا مشخص است که به یکباره اینچنین تغییر و جابجایی جمعیتی در مذهب صورت نمی گیرد اما اگر از دید جامع تری به موضوع بنگریم مشاهده می کنیم که این یک برنامه حساب شده از جانب خارجی ها است که به مرور زمان، گرایش های مذهبی و زبانی به سوی ایران کمرنگ شده و جای خود را به گرایش های مذهبی عربستانی و جمعیتی پاکستانی بدهد.
بگذریم...!

هرچند در جامعه مردسالار و محافظه کار افغانستان، حضور زنان بخصوص در مناصب حکومتی و دولتی بی حاشیه نیست، اما باید دید که این حضور، در چه جهاتی حاشیه سازی می شود.

بیایید واضح تر صحبت کنیم!
چند درصد از زنان حاضر در اردو و پولیس افغانستان بیرون از قوم هزاره و شیعه مذهب هستند؟ و به همین صورت بقیه انتصاب هایی که در دولت صورت گرفته است...

در کنار این تعیینات و استخدام ها و انتصاب ها یک اصل مهم پیگیری می شود و آن تخریب مذهبی و تضعیف گرایش زبانی و تحقیر روانی اجتماعی مذهب شیعه و زبان فارسی است که از جانب آمریکایی ها پیگیری شده و به مرحله اجرایی می رسد.

از طرف دیگر، شما فکر نکنید که انعکاس روابط جنسی تاثیرگذار بر انتصاب ها و تعیینات دختران و زنان در حکومت و دولت یک افشاگری ناخواسته است! بل این براساس یک پلان از قبل طراحی شده می باشد که جامعه شیعه و در قدم بعدی فارسی زبان، با این افشاگری های جنسی تاثیرگذار بر تعیینات دخترکان خام و بی تجربه، تحقیر شوند و روحیه مذهب گرایی و افتخار زبانی خود را از دست بدهند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زن
شیعه
نظرات بینندگان:

>>>   هزاره ها در یک حرکت حساب شده تمام زنان و دختران خود را از نیرو های مسلح بیرون کنند و بگذارند که فاشیسم قبیله جای آنها را پر کند.

>>>   كار خيلي عالي است . به پيش بسوي پيشرفت و ترقي كشور . ملا و اخند بازي ديگر بس است . زنده باد افغانستان پيشرفته ، نيرومند ، قوي و متكي به خود.
ما ظرف٢٥ سال اينده قوي ترين كشور منطقه خواهيم بود و انزمان بدون پشتوانه خارجي در قاره اسيا حكمروايي خواهيم نمود .
چشم همسايه هاي بخيل كور كه پيشرفت و ترقي ما را ديده نميتوانند با وجود كه خود شان از چهل سال قبل در اردو و پوليس خود زنان را دارند ولي به ما فتوا صادر ميكنند .
سلطان سنجر

>>>   هرگز چنین نیست که شما فکرمیکنید زیرا اینجا جنس ، قوم ومذهب مطرح نیست بلکه استعداد ، توانائی وتعهد مطرح است وباید باشد

>>>   تو اصلاً به اصل موضوع پی نبرده یی.
ملا های افغانستان بیست و چهار ساعت پشت زنان را گرفته اند که هی حجاب را مراعات نمی کنند و شریعت اسلامی را در نظر نمیگیرند و غیره.
اگر یک زن اندک چادرش از سرش آنطرف تر شد،عاجل انتقاد میکنند که زن های پیغمبر چادر های خود را در سر خود سبخک میزدند که در هنگام گپ زدن پایین نیافتد و غیره.
اما در مورد زنان هزاره این موضوع آنقدر جدی نیست.
اگر در مورد حجاب و یا چادر یک زن هزاره ملا ها انتقاد کنند،عاجل مردم بالای ملا ها انتقاد میکنند که ملا صاحب:
تره به خدا:به طرف یک زن هزاره و یا یک زن سیاه پوست کی سیل میکند که تو محکم گرفتی که حجاب را در نظر بگیرد؟
بنأ زنان هزاره در آوردن تمدن دوباره در افغانستان میتوانند ممد واقع شوند و آهسته آهسته زنان دیگر اقوام نیز میتوانند بگویند که این چه ریشخندی است که زنان هزاره را کسی مانع حجاب شان نمیشود،اما پشت ما را گرفته اند که حجاب را مراعات کنید؟
بنأ استخدام زنان هزاره در ادارات دولتی،یک نوع راه بیرون رفت نطرف دموکراسی است.
از طرف دیگر سالها مردان هزاره در بیروت کار کردند،از پینه دوزی گرفته تا کراچی وانی و سقاوی و جوالی گری و تشناب پاک کردن و غیره و هنگامی که شب خانه می آمدند میگفتند:
مادر فاطمه:چی بری خوردن داری بیار!
حالا چند وقت شما در خانه بنشینید تا خانم هایتان از کار و دفتر بیایند و بگویند:آته فاطمه!چی بری خوردن داری،بیار!

>>>   خبري خوبي است . همه دنيا عسكر و پوليس زن دارد ما هم باييد داشته باشيم

>>>   مزدور آمریکا { اشرف غنی }هر چند مردان شیعه مذهب را از پست های کلیدی و مهم حکومتی اخراج و بجای آنان زنان از همین مذهب را در خدمت گرفته ست هم جلو اعتراض ها را سد کرده باشد و همبه اهداف ناک خود دستیافته باشد اما این را باید بداند که مردان شیعه هم بیکار ننشسته و کار آمریکا و مزدوران او را مماشات نکرده اند بلکه پلان بزرگ تری را در دست دارند و آن اخراج آمریکا و همه مزدوران آن نه تنها از افغانستان که از کل منطقۀ آسیاو سپردن حاکمیت این منطقه بدست مردم همین منطقه می باشد. شاید غنی و بی بی گل و دیگر مزدوران وهابی و آمریکای مدت کوتاه از سکس و سکس باز بهره مند گردد ولی این زمانی کوتاهی است . چرا که خداوند وعده داده است که زمین از آن صالحان است و مستکبران در نهایت باید محو گردد :
وَ لَقَدْ كَتَبْنا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُون‏ { انبیاء / 105 }

>>>   پیش ازینکه امریکائی عا بیایند افغانستان گل وگلزار بود !!!
حالا با لیسه که صرف تصمیمش اتخاذ شده مملکت ویران میشود !!!

>>>   در سایر کشورهای اسلامی زنان درپولیس اردو موجود نیستند ؟؟؟؟

>>>   این دختران برای شب های نوکری همرای شان روابط جنسی صورت می گرد در قطعه ما هم در هر شب نوکری ساعت تیری و روابط جنسی دارم ساعت ما تیر است

>>>   این ازدانش بی غیرت سوال کن

>>>   اینجا افغانستان است نه دیگر کشورهای مترقی و غربی
لطفا ما را با دیگر کشورها مقایسه نکنید
چشم تان را باز کنید
همه را به فسا کشاندند
شیما کابل

>>>   خاطر تان جمع باشد هیچگاه طمع و امید به امریکا و این و آن کشور خارجی چشم ندوزید که آنها بخاطر شما اینجا نیامده بلکه بخاطر لقمه های کلان منطقه و کشور آمده اند تا ما را بین خود ما انداخته و از آب گل الود ماهی دلخواه خود را بگیرد مگر از یاد نبرید که روی آنهای که جاسوسی و نوکری آنها را میکنند در تاریخ دایم سیاه خواهد بود.
مظلومیار

>>>   شیر پیره های هزاره درین مکتب شامل میشوند که به بچه های جان کیری توپ خود را پیش کرده امضایش بګیرد.
کمال الدین

>>>   بعد از سالها يك خبر خوش از افغانستان نشر شد. اميدواريم زن و مرد افغانستان درس بخوانند در هر رشته كه باشد درهر جاي دنيا كه باشد باييد علم اموخت ولو كه در چين باشد و يا در امريكا و اروپا و روسيه . چون علم بالاي دن و مرد فرض است. ما اگر اردو و پوليس مسلكي زنانه نداشته باشيم نميتوانيم نصف جامعه را كه زنان اند به امورات شان رسدگي كنيم چون غيرت افغاني ايجاب نميكند كه زن افغانستان را يك پوليس مرد تلاشي كند يا باز پرسي كند بنابرين ما در هر بخش از امورات كشور به زنان مسلكي حرفوي و تحصيلكرده ضرورت داريم.
سلطان سنجر

>>>   کسانیکه قلب های سیاه دارند از نظرات سیاه شان فهمیده میشود وکسانیکه قلب های پاک دارند هم از نطرات شان فهمیده میشود هرکس دنیارا از عینک خود می بیند

>>>   در امریکا دختر افغان خلبان میشه دور دنیا تنهایی سفر میکند. در افغانستان به زور چماق برمیدارن بر سر زنان میزنند.
افرین دختران و زنان افغانستان. گول این نوکرهای کشورهای مذهبی همسایه را نخورید. شما ترقی کنید. هرکس هم حرف از مذهب میزند برود ایران و عربستان سعودی زندگی کند.

>>>   هرکس که غیرت غیرت میکند برود سر دختر و زن خود کارتن یخچال بزارد. اگر نزاری غیرت نداری.

میبینید؟ به همین راحتی میشود غیرت را به بازی گرفت.
غیرت داری مثل تایوان یک هفته در یک ماه خیابان و چوکی ها را تمیز کن مجانی.

غیرت داری گل بکار.
غیرت داری مثل دانمارک ماهی یکبار مجانی خیابان ها را تمیز کن.

غیرت داری مثل سوئیس هفته ایی یکبار خانه های مظلومین را اباد کن.

دوستی دارم در دانمارک زندگی میکند. میگوید در دانمارک شهرداری و نظافت چی خیابان ماهی یکبار هم نمیاد. فقط دو سه ماه یکبار می ایند برگ درخت تمیز میکنند و تمام. گفتم چطور پس خیابانهایش تمیز هست؟ این دوست من گفت مردم خودشان تمیز میکنند. در یک محل صد نفر زندگی میکنند و ماهی یکبار خیابان را هرکس که توانست تمیز میکند.

در سوئیس مردم خودشان خانه ی خراب یک فقیر را اباد میکند. نه دولت پول میدهد نه امریکا. یکی اجر میخرد یکی اهک میخرد. یکی اوستا هست.

حالا شما منتظر خدا و عربستان و ایران باشید بیاید کشور را درست کند.

>>>   مشکل ما مردها هست. مردهایی که به موی زن برسد غیرتمند میشوند. مردهایی که از هر مذهب باشد حق خود میداند زن را بزند. اگر تو غیرت داری اصلا چرا در افغانستان هستی؟ چشم دیدن پیشرفت نداری برو عربستان و ایران زندگی کن.

فقط همین مانده به اسم غیرت کارتن یخچال درست کنن و زنها را داخل کارتن یخچال بزارن.

بزرگترین خیانت به افغانستان را میکنید. ۵۰ درصد کشور زن هستند.
و معلوم نیست چه کسانی پول دادن تا این روزنامه ها این چیزها را بنویسند.
خود من قطعه ی خاص بودم در هرات. نه به دخترها تجاوز میشد. نه ازار جنسی. نه کسی میرفت شبها بخوابند با شیرزنهای سرباز افغانستان.

اما متاسفانه مردم افغانستان مسلمان هستند. انگار دروغ گویی جزوی از اسلام هست که اینقدر راحت دروغ میگویند. تک تک شماها اشنا و فامیل در اردوی ملی دارید. بروید بپرسید ایا این حرفها دروغ است یا خیر. همه میگویند دروغ است. من بودم و میگویم دروغ است.

این مردم هیچوقت پیشرفت نمیکنند. نه پیشرفت میکنند نه میزارن بقیه پیشرفت کنند.
جالب هست تاجیکها میگویند هزاره ها اینطوری هستند چون زنها و دخترانشان دارند پیشرفت میکنند. اما تاجیکها و پشتونها و غیره بدانید که ما وحشی نیستیم مثل شما. غیرتی که شما میگید اسمش وحشیگری است.
اگر تو غیرت داری بس است. ما خوشحال هستیم و حاظر هستیم بیغیرت خطاب بشویم اما دخترها و زنهایمان پیشرفت کنند.

ایا میدانی KTH و چالمرز دو دانشگاه برتر سویدن است و ده ها زن و دختر افغانستان ان هم هزاره دارند درس میخوانند؟
فامیل دارم در دانمارک در دانشگاه ارهوس درس میخواند. هزاره است.

شما مشغول وحشیگری و غیرت بازی باشید. به ما هم کاری نداشته باشید چیکار میکنیم چی میپوشیم چی میخوریم. همانطور که ما دیگر به شماها کاری نداریم چیکار میکنید

>>>   لیسه نظامی شون بخوره تو فرق سرشون😒😒😐😐😐

>>>   جامعه افغانستان تااکنون فرهنگ نریبده که دختران درنظامی وظیفه اجرانماینداگردیگر کشورهاصاحب اردووپولیس دختر هستندآنها صرف اهداف شان دفاع ازکشورشان است امادر افغانستان بخاطر عیاشی عشق ومعیشت میایند

>>>   به نظر بنده کار کردن و یا انجام وظیفه در دولت عمل خوب است اما حجاب مورد خود شخص میشد .

>>>   کل کشور افغانستان اگر در دست و اختیار حاکمیت زنان و دختران آزاد افغانی باشد، هزار بار بهتر از آن است که در دست طالبان و دینداران ریاکار و ملایان دزد و جنایتکار کپک زده و عقبمانده باشد.

>>>   سلام. بلی کار زنان در افغانستان تابو است
اما در حالیکه بیش از ننجاه فیصد جمعیت زنان اند
و جمعیتی عظیمی بیکس و بیکار اند
اگر کار نکنند فحشای اجباری زیاد میشود
بهتر است کار کنند هر چند مردانی حوزه های کاری
اذیتشان مییکنند...

>>>   افرين شان ! افغانستان به همچو دختران شجاع و وطندوست ضرورت دارد. اين يك روزنه براي روشنايي فرداي افغانستان است. انانيكه دل هاي كثيف و پر از تنفر در مقابل زن دارند هميشه با طبقه زن بخل ميورزند و در بخل و جهل خود غرق اند. همچو افرادي تاريك انديش و دل سياه خود شان در بد اخلاقي و بيسوادي و بيكاري غرق اند ولي وقتي يك دختر اهنگ بخواند او را كافر گفته حكم اعدام و سنگسارش را اعلام ميكنند اگر مكتب برود به او تهمت بي بند باري ميبندند ، اگر شامل اردو و پوليس شوند تهمت هاي ديگر ميبندند . واي خود شان به عنوان مرد همه ان شغل ها را براي خود جايز ميدانند. بدون شك همچو افراد مريض اند باييد تداوي شوند تا واقعيت هاي دنيا را درك كنند. و افغانستان عقب مانده را بگذارند با قافله دنيا خود را وصل كند .
ايا تنها ما مسلمان استيم ؟ ايا تنها ما از دين با خبر استيم ؟ ايا ساير مسلمانان دنيا نادان اند ؟ ايا انها مسلمان نيستند ؟
نخير چنين نيست برادر !
چند صد كشور مسلمان در دنيا وجود دارد همه شان در اردو و پوليس شان عسكر و افسر زن دارند همه شان هم مسلمان اند . كشور شان را بهتر از من و تو ساخته اند . همديگر شان را نميكشند. وطن شان را ويران نميكنند. زن و مرد و پير و جوان شان را مهاجر نميسازند تا رفته نوكري در كشور هاي بيگانه بكنند. بخود بياييد . افغانستان اخرين كشوري در دنيا است كه زنها شامل اردو و پوليس ان شده.
عوض كينه و كدورت ، مسلمان محبت و صميميت نرمي در دل ميداشته باشد .
أوصاف يك مسلمان را داشته باشيد.
به طرف زن به شهوت نگاه نكنيد اين اوصاف بد از شما خود بخود دور ميشود.
وقتي تو در ايمانت ضعيف استي كه بر نفس و شهوات خود حاكم نيستي تقصير در خود تو است نه در شغل زنها .
احسان اميري


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است