ولايت پنجشير در آتش افراطيت و مواد مخدر
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۸    ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ کد خبر: 161748 منبع: پرینت

نامه به والی پنجشير!
جریان افراطی حزب تحریر یکی دیگر از پروژه های دشمن بوده که در طول سالیان گذشته در سراسر پنجشیر بگونهء غیر قانونی فعالیت نموده که هنوز هم ادامه دارد. تأثر عمیق تر این است که جریان مذکور نوجوانان کشور ما را از مکاتب و مدارس جذب کرده و آنها را به افراطیت می کشاند؛ افراد معلوم الحالی هم در این مورد به نفع این جریان همه روزه تبلیغ می کنند که هویت این افراد هم برای همه ی باشندگان پنجشیر هویداست؛ افرادی که برای این جریان سربازگیری می کنند بیشتر شان در مکاتب شغل مقدس معلمی را دارند و یا اینکه در مدارس و مساجد مصروف آموزشدهی هستند و دانش آموزان نوجوان شان را به سادگی جلب کرده و توسط آنها فعالیت های افراطی خویش را به پیش می برند؛ اما مقامات پنجشیر در این زمینه توجه ای نکرده اند،‌ و اگر توجه هم کرده اند ناکافی و بی اثر بوده است.

والی وطن پرست!
توقع من از شما زیاد نیست. من از شما نمیخواهم که پنجشیر را مانند اروپا بسازید یا دست کم برای پنجشیریان سهولت های برابر کابل مهیا سازید؛ نمی خواهم که معارف پنجشیر را با معیارهای جهانی عصر حاضر برابر نمائید و نمی خواهم که جاده های خاکی پنجشیر (مانند ولسوالی آبشار محروم) پخته و پیشرفته شود؛ یا اینکه سیستم مخابراتی در تمام نقاط پنجشیر بدون نقض عمل کند؛ پنجشیر به همان شکل طبیعی اش هم خیلی زیباست. تنها و تنها توقع من از شما این است که این دو پروژه بزرگی که سالهاست بدون کدام مانع موریانه وار در آن جا پیدا کرده و در صدد ویرانی و از بین بردن آن می باشد را جلوگیری نمائید. مطمئن باشید که مردم مجاهد و شهید پرور پنجشیر این لطف شما را هرگز فراموش نخواهد کرد.

والی صاحب محترم!
بنده به عنوان یکی از هموطنان و یکی از دوستداران شما، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و جان فشانی های بی شائبه شما در دوره های گوناگون، از شما عاجزانه و احترامانه خواهشمندم که: هرچه عاجل در زمینه محو کشت،‌ تولید، قاچاق و توزیع مواد مخدر در سراسر پنجشیر اقدام نموده و افرادی که این پروژه ها را در پنجشیر به پیش می برند بی درنگ گرفتار نموده و به پنجه قانون بسپارید تا در آینده از شما به عنوان مردی که توطئه ها و پروژه های دشمن را شکست داد و پوز آن دشمن مکار را به خاک و خون کشانید، یاد آوری نمائیم.

در مورد متوقف ساختن فعالیت جریان های افراطی یک کمپاین هماهنگ و همزمان میان سه ریاست (معارف، حج و اوقاف و اطلاعات و فرهنگ) راه اندازی گردد. ریاست معارف از مکاتب و مدارس نظارت بیشتر نموده و مانع جدی فعالیت این جریان ها گردند. همچنان ریاست حج و اوقاف نظارت بیشتر از فعالیت های ملا امامان مساجد نماید تا در خطبه های نماز جمعه شان از عواقب ناگوار فعالیت های افراطی این جریان ها برای مردم وضاحت بدهند. از سوی دیگر ریاست اطلاعات و فرهنگ با ابزار دست داشته خویش در جهت آگاهی دهی و پیامد های وخیم جریان های افراطی اطلاع رسانی نماید. اگر باز هم نتیجه ملموسی به دست نیامد آنگاه مسئولان کشفی و امنیتی دست به کار شده آنها را گرفتار نموده به پنجه قانون بسپارند. این کار شما سبب خواهد شد تا فعالیت جریان های افراطی در پنجشیر پایان یافته و تیر دشمن به خاک بخورد.

در اخیر باید بنویسم که دلیل اصلی نوشتن این درد نامه، غرق شدن جوانان همدیارم در توطئه های دشمن می باشد که نا خواسته به دام می افتند و رهایی از آن تنها و تنها به تلاش بیشتر و جدی تر شما ممکن می باشد. بار دیگر از جناب شما خواهشمندم تا هرچه عاجل به مسئولین هدایت بدهید تا با جلو گیری از این پروژه ها دشمن را شکست داده و جوانان پنجشیر از این بلا ها رهایی یابند.

ناگفته نماند که این نامه را بخاطر از طریق رسانه ها به نشر می رسانم چون دسترسی شما برایم ممکن نبود و آرزومندم از این طریق کسی این پیام را به شما برساند.
درد ها زیاد است و قلم من کم توان!

با حرمت بی پایان
هموطن و دوستدار شما عبدالهادی شریفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پنجشیر
مواد مخدر
نظرات بینندگان:

>>>   جالب است آیا درپنجشیر غریب هم وجوددارد ایا سرک خامه هم موجود است مه فکرمیکنم از وقتی ازغربت یاد میکنید بامیان دایکندی می میدان وردک و.و.و.و دیگرنقاط کشور در دهن مخاطب میایید ولی عجیب است پنجشیرهم غریبی داردچون وقتی درکابل موترلکسی رامیبیند،خانه لکسی رامیبینید شهرک رامیبینید ازپنجشیری است زیرا ساکنین دیگرکشوربه ندرت میتوانند که ازموترهای لکس استفاده کنند چون ازترس اختطاف نمیتوانند ودیگراینکه ازسال 1371 وقتی شورای نظار داخل کابل شد به هزارهاتن پول چاپ شد که 98فیصدان به جیب قهرمانان پنجشیری افتاده است غصب زمین های دولتی البته درشهرها دست آورداین قهرمانان است تبعیض قومی جنگ های داخل کابل بدنام ساختن جهادمردم افغانستان و.و.و همه وهمه ازدست اوردهای این قهرمانان فساد وبربادی کشوراست هنوزدلشان یخ نه کرده است به لحاضی خدا ازخدابترسین شرم کنید هنوزهم میگویدکه مردم غریب پنجشیر ماشهروندان کابل خو کدام غیب نه دیدیم غیری بدماشی بداخلاقی ووووو ازاین قهرمانان فساد وبربادی وطن کدام چیزی مسبت رانه دیدیم خدا بالایشان رحم کند. ولی مردم کشورانهارانمی بخشد.

>>>   هموطنان عزیز نویسنده مطلب بالا نوشته مردم مظلوم پنجشیر شاید 0.00000001 تن باشند پنجشیری مظلوم ولی ما شهروندان افغانستان پنجشیری را مظلوم نه دیده ایم جایکه درکابل شما قهرمانان بربادی وطن هستید بدماشی دزدی فروش موادمخدر جریان دارد نه مرد ازدست تان روز دارد ونه هم زن به ناموس مردم شماچشم دوختید به مال مردم شمام چشم دوختید وطن خو ازدست شما تباه وبربادشد تفرقه قومی غصب وچپاول دست اوردبزرگ شماقهرمانان است قهروغصه نشوید خوب فکرکنید که آیاکدام اظافه گوی شده که قسم است که نه شده است بیبینید جایکه قهرمانان فساد وبربادی وطن(پنجشیری) زنده گی میکند بسیار زیاد مشکل موجوداست ده افغانان،واصل آباد،کارته نو،قله زمان خان خیرخانه جاهای است که ناامنی به اوج خودرسیده تمام این دست اورد این قهرمانان است.
ما دعامیکنیم که بالای شان رحم کند وبه راه راست هدایت شان کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است